Antec Truepower 2.0 testad

Permalänk
Melding Plague

Antec Truepower 2.0 testad

<font style="font-size: 10pt"><b>Antec Truepower 2.0 testad</b></font> <small class="small">onsdag 21 december av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Jonas</a></small><br>
Silent PC Review har testat Truepower 2.0, som bland annat skiljer sig från föregångaren med en 120mm fläkt istället för två stycken 80mm fläktar. Antec hävdar själva att nätaggregatet bara skall låta 21,3dBA, men lever den upp till den siffran i praktiken, och hur bra presterar nätaggregatet i övrigt?
<br />
<br /><i>”As a general rule, Antec power supplies are both inexpensive and widely available, which makes them a good starting point for first time buyers. A user who is smart enough to avoid the unbranded $20 power supplies that computer shops sell to the unwary, but isn't interested in wading through the technical details often ends up getting an Antec just because they are generally well-regarded and easy to get hold of.”</i>
<br />
<br />Läs testet hos <a href="http://silentpcreview.com/article289-page1.html" target="_blank">Silent PC Review</a>.
<br />

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Ja har en TP II'a , funakt kanoners

Ända jag undrar över är de powerkablar som är till för fläktdrivning, när ja använder en sån snurrar fläkten söligt...

M

Visa signatur

Antec P180 | Antec TPII550W | ASUS A8N-E | AMD X2 4400+ | CORSAIR TWINX2048-3200CL2 | ASUS 7800GTX | Samsung 250Gb hdd | Raptor 74Gb hdd | G5 Mus | G15 Keybd | Hyndai L90D+ |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pdaddy
Ja har en TP II'a , funakt kanoners

Ända jag undrar över är de powerkablar som är till för fläktdrivning, när ja använder en sån snurrar fläkten söligt...

M

Det är för att nätagget sölar ner dom när du inte kör datorn för fullt.
Antagligen så snurrar dom snabbare om du kör något krävande?

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pdaddy
Ja har en TP II'a , funakt kanoners

Ända jag undrar över är de powerkablar som är till för fläktdrivning, när ja använder en sån snurrar fläkten söligt...

M

Är ju det som är poängen, du kan styra fläktarna via nätagget eller låta nätagget öka hastigheten när det blir varmt.