CryENGINE 2™ / Crysis

Permalänk

Detta demo borde väll ända ha DX10 stöd?

Permalänk
Medlem

Många har börja säga att sidan bara är en fejk....hmmm man börjar ju undra.
Ett täcken på att det är en fejk är att man kan radera ''waiting for tuning...'' texten och skriva i det feltet : /

Visa signatur

In trance we trust!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonathan82
Detta demo borde väll ända ha DX10 stöd?

Läste nånstans att demot skulle släppas med både dx9 och dx10

den som lever får se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
Sitter och är transportledare idag så jag har bra tillgång till datorer, och har med mig usb-minnet....=)

Haha, skön du e.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
waiting for tuning...

aja måste ändå vänta tills jag kommer hem, hoppas bara det kommit ut innan 2-3slaget för då får man fara hem

vill ha många snabba servrar med!

Varför snabba servrar till ett SP spel?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ampariii
Varför snabba servrar till ett SP spel?

Att tanka ned demot från kanske?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonathan82
Att tanka ned demot från kanske?

Ahh, på så vis

Btw *drömmer*: http://www.fuskbugg.se/luftposta/crysis_dwnload.jpg (A)

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Som sagt kan man skriva in egen text i feltet så många har skrivit saker som: Download Here eller Click here to download.

Visa signatur

In trance we trust!

Permalänk
Medlem

Kmr nog kl 00.00 inatt eller så =/

http://www.incrysis.com/index.php?option=com_content&task=vie...

Hata de som gör en fejk-sida som heter crysisdemo.com?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jackazzz
Som sagt kan man skriva in egen text i feltet så många har skrivit saker som: Download Here eller Click here to download.

Skulle vara kul om det plötsligt fungerade om man skrev så.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jackazzz
Som sagt kan man skriva in egen text i feltet så många har skrivit saker som: Download Here eller Click here to download.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonathan82
Skulle vara kul om det plötsligt fungerade om man skrev så.

En kompis som jag snackade med nyss (vi sitter i ventrilo och taggar varandra på Crysis) sa att det kanske är en luring, att man ska skriva in Download eller så och sedan trycka på det så fungerar det. Dock var det lite för bra önsketänkande och fungerade således inte =/

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Haha jaa.....några har blivit så desperata att dom tror att man ska skriva in en kod och sen trycke på ett av screenshot billderna eller nå sont x)

Undra om den kommer ut idag........

Visa signatur

In trance we trust!

Permalänk
Medlem

- The Crysisdemo.com site is NOT OFFICIAL. The countdown on this site was incorrect.

Från: http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=10782

Permalänk
Medlem

De som förbokat crysis på ea skulle få crysis demot 24 h innan alla andra. Demot släpptes för dessa ca kl 02.00 igår natt. Alltså släpps det kanske runt 2 inatt(?).

Dock verkar det, enligt de på incrysis, som att inget har lyckats få igång demot utan att det crashar eller liknande för de flesta.

Permalänk
Medlem

Nooooooooooooooooooooooooj!!!!

PFFT........jaja.....and our lives gose on....without crysis

Nu när de e klart borde dom skriva typ ''Luring :D'' där de står waiting for tuning...

Visa signatur

In trance we trust!

Permalänk

Att sidan inte är officiell fattar man väll, men de kunde väll ha funnits något demo där ändå?
På vilken/vilka sidor skall demot släppas först, någon som vet?

Permalänk
Medlem

Gief link till torrent. Och om du sitter och håller på demot please ge oss!!!!!

Visa signatur

In trance we trust!

Permalänk
Medlem

Demot kommer 15:e November, dagen före Release..

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Amstaff
Demot kommer 15:e November, dagen före Release..

Källa?

Permalänk
Medlem

Wow jag kan spela den första banan på ett spel 8 timmar tidigare en väntat sen måste jag endå köra om den senare! :OOOOO gud va.....jobbigt....

Visa signatur

In trance we trust!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonathan82
Källa?

Står i varenda tråd där folk whinar om demot..

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Amstaff
Står i varenda tråd där folk whinar om demot..

De som förbeställt spelet har kunnat tanka ned demot nu, men det tycks inte fungera för alla.
http://www.incrysis.com/index.php?option=com_content&task=vie...
Så jag skulle nog inte lita på de som "whinar".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonathan82
De som förbeställt spelet har kunnat tanka ned demot nu, men det tycks inte fungera.
http://www.incrysis.com/index.php?option=com_content&task=vie...
Så jag skulle nog inte lita på de som "whinar".

Well, jag har inte förbeställt, och det har inte många andra heller..

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Amstaff
Well, jag har inte förbeställt, och det har inte många andra heller..

De som förebeställt skulle få det 24 timmar före alla andra, så 15e november är bara skitsnack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonathan82
De som förebeställt skulle få det 24 timmar före alla andra, så 15e november är bara skitsnack.

Vart är demot då?

Hade det gått att tanka hade folk varit wild n crazy och skrivit "OOOOH IM DOWNLOADING NOWW!!11!!!"...

Ser inget sånt..

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

15e november är det dummaste jag hört människor tankar ju redan demot som har en pre-order hos EA vi andra skulle få det ca 8-12 timmar efter dom

Visa signatur

Vardagsburk: Pentium 3.4Ghz! 2x1gb DDR400, Abit AG8, 2100GB disk.

Foto: Canon EOS 40D + Sigma 18-50 F2.8 Macro + Canon EF 17-85 F4-5,6

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Amstaff
Vart är demot då?

Hade det gått att tanka hade folk varit wild n crazy och skrivit "OOOOH IM DOWNLOADING NOWW!!11!!!"...

Ser inget sånt..

Så därför är den mest logiska förklaringen att demot släpps först 15e november... vi säger väll så.

Permalänk
Medlem

Men lol jag driver ju med er, det är ju just detta som gör att folk blir helt galna ..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonathan82
De som förbeställt spelet har kunnat tanka ned demot nu, men det tycks inte fungera för alla.
http://www.incrysis.com/index.php?option=com_content&task=vie...
Så jag skulle nog inte lita på de som "whinar".

Gött jonathan82! Jag höll på att sätta kaffet i vrångstrupen av Amstaffs inlägg.

Visa signatur

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair RM750x, Ryzen 5 1600 @ 3,85 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 2933 MHz, SSD 850 EVO 250GB, Crucial MX500 M.2 500GB, 290x Matrix

Permalänk
Medlem

O där dog chatten...alla gick till sitt playstation o sket i crysis :DDD

Visa signatur

In trance we trust!