Permalänk
Medlem

Nernött laptop efter handleder.

Altså jag har problem, fast jag vet inte vad som är problemet är det att jag sitter framför datorn i snitt 12 timmar per dag eller är det att på alla mina laptops så har det blivit märken efter mina handleder. Just nu känns det som det sistnämda. Har någon annan samma problem? Ytan det handlar om är cirka 5x5cm och jag vill inte sätta på något lodigt klistermärke, vart hittar jag snygga klistermärken eller dyligt för att skydda min skönhet?

Visa signatur

Ferrarimissbrukare

Permalänk
Medlem

12h varje dag, hur orkar du människa?.

Finns det inga genomskinliga plastfilmer som man kan lägga/klistra på.

Permalänk
Medlem

Re: Nernött laptop efter handleder.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gustavs
Altså jag har problem, fast jag vet inte vad som är problemet är det att jag sitter framför datorn i snitt 12 timmar per dag eller är det att på alla mina laptops så har det blivit märken efter mina handleder. Just nu känns det som det sistnämda. Har någon annan samma problem? Ytan det handlar om är cirka 5x5cm och jag vill inte sätta på något lodigt klistermärke, vart hittar jag snygga klistermärken eller dyligt för att skydda min skönhet?

Jag har ett liknande problem.
Powerbooken är ju utav aluminium. Haft klocka på handleden. Så jag har fina märken vid vänster sida om touchpaden.

Bara att leva med det.

Permalänk
Medlem

Jag spelar typ onlinespel, osv. detta är när jag är ledig iofs. plastfilm lät bra får kolla upp det.

Visa signatur

Ferrarimissbrukare

Permalänk

ohh jag har samma problem ; ) man ser typ hela min tass på vänster sida av touchpaden ^^ , men men... fram me färgen sen då ; )

Visa signatur

Dell Inspiron 9300 :: Intel Pentium M 1.86Ghz 533Mhz 2Mb @ 1.05V(0.7V@6x) :: 2048Mb DDR2-533 :: 256MB GeForce 6800 Go :: Fujitsu 100GB (5,400 rpm) :: NEC 6550A 8X DVD+/-RW :: 17" UltraSharp WXGA+ : Stock 3dmark05 = 3497 (OC 4496): 3dmark06 = 2226 (OC)