Permalänk
Medlem

Gravyrfräsarna passar inte :S

Jag åkte till Clas Ohlson idag och köpte en Gravyrpenna, en CO/TECH... Och så köpte jag gravyrfräsar också.. Men när jag skulle sätta i gravyrfräsarna i själva "munstycket" då passade dom inte :S Dom var liksom för smala. Och det konstiga med detta är att man fick lika smala gravyrfräsar med själva maskinen :S

Vet nån vad man kan göra ?

Permalänk

Re: Gravyrfräsarna passar inte :S

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zonis
Jag åkte till Clas Ohlson idag och köpte en Gravyrpenna, en CO/TECH... Och så köpte jag gravyrfräsar också.. Men när jag skulle sätta i gravyrfräsarna i själva "munstycket" då passade dom inte :S Dom var liksom för smala. Och det konstiga med detta är att man fick lika smala gravyrfräsar med själva maskinen :S

Vet nån vad man kan göra ?

Det kanske följer med en annan, klenare chuckinsats med kittet, bara att byta ut den isf.

Visa signatur

MIN DATA! P200MMX | 64MB | vet ej HDD | fett graffe | modekort: inbyggt | 600W agg | Grymma temps

Permalänk
Medlem

Jo jag kollade efter det men det fanns ingenting :S

Permalänk

det ska finnas med 1 mindre chuck, ifall det inte gör det så får du nog gå tillbaka till classe.

Permalänk

om du menar att stiften inte gick att sätta fast för att dom vara för smala så är det väl bara att myta munstycke på pennan, följer ju med flera olika..

Visa signatur

(\ /) [ Samsung S10 plus och iPhone 7 ]
(O.o) [ Lenovo ThinkPad P53 i9 ]
(> <) [ Synology Diskstation DS413J 8TB och DS917+ 16TB ]
¨¨¨¨ [ Suzuki GSF600 ]

Permalänk
Medlem

Jag har också samma problem... Fasst jag gav upp och la min i garaget Och där har den legat i snart 1 år... Aja ska ta fram den imorn och kolla lite mer

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte P67A-D3-B3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GeForce GTX 560Ti 448 Core FTW | Samsung SSD 830-Series 128GB

Permalänk
Medlem

Men jag vet att det är bara att byta munstycke.. Men nu är det så att jag fick ingen sådan med.. Jag ska tillbaks med den till classe imorrn Ta en annan

Permalänk

Ja fick du inte med ett annat munstycke så e de fel packat!
Ja fick med mej 2 olika storlekar!

Vilken sats köpte du då?
Antar du köpte en extra sats me verktyg?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zonis
Men jag vet att det är bara att byta munstycke.. Men nu är det så att jag fick ingen sådan med.. Jag ska tillbaks med den till classe imorrn Ta en annan

Jag fick inte med något till munstycke :/ Och jag har inte kvittot kvar heller så jag kan inte lämna tillbaka den Men ska kolla igen...

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte P67A-D3-B3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GeForce GTX 560Ti 448 Core FTW | Samsung SSD 830-Series 128GB