Permalänk
Medlem

Har du fortfarande svartvit tv? Man skulle nästan kunna tro det.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
/.../ och en konsol med utstickande kort (tror jag?).

Nej. Det verkar onödigt att köpa ett kort som sticker ut, de finns, men varför skulle du köpa ett sånt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gtok
Som sagt, det finns emulatorer för att spela de gamla gameboy-spelen. Det är inte samma sak, men det kan vara bra att veta vad det finns för alternativ.

Japp, det finns det.
Men (inget illa menat mot Alsta här), om man inte har kolla på vad som funkar med vad, så lär man nog itne hellerha koll på hur man kör emulatorerna på de nya maskinerna, så för att inte krångla till det i onödan, så blir ju GBA/GBA:SP de som finns att välja mellan. Och har man överlevt med ett vanligt GB tills nu, så lär nog ett SP hålla ett bra tag den med.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Hur är det med tillgången på de nya GBASP, med bättre skärm? Är det endast de som säljs nu, eller säljs de gamla fortfarande?