Permalänk
Medlem

Razer Copperhead Problem!

Hej
Jag införskaffade nyss en Copperhead efter att min diamondback gick sönder.
Men jag har ett problem, muspekaren rör sig mycket snabbare uppåt än neråt. Den verkar inte ens reagera när jag drar den sakta neråt, då står den bara still. Jag måste rycka till musen för att den ska röra sig neråt, men upp räcker det med att jag drar den någon millimeter.

Jag hade inte detta problemet med Diamondback, jag har installerat drivrutinerna och fixat i programmet man får med, men allt är som det ska där...

Tacksam för alla svar jag kan få!

//BlasteR

Permalänk
Moderator
Testpilot

Har du testat att klicka på de vänstra knapparna upp och ner för att ändra känsligheten. Den kanske bara hänger upp sig.

Jag har INTE upplevt detta problemet.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

kolla så att du inte har fått ett hårstrå in i sensorn på ngt underligt sätt, vet att min diamondback beter sig skummt när det händer...

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

jag har exakt samma problem men inte i windows, bara i cs..
Pekaren drar sig snett upp mot vänstra hörnet.. det räcker med att man drar musen höger/vänster så sticker den iväg uppåt =/

Permalänk
Moderator
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tickel
jag har exakt samma problem men inte i windows, bara i cs..
Pekaren drar sig snett upp mot vänstra hörnet.. det räcker med att man drar musen höger/vänster så sticker den iväg uppåt =/

Reklamera?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt