Sony Ericsson K310i (Tråden)

Permalänk
Medlem

Sony Ericsson K310i (Tråden)

Här är en tråd för alla oss som har Sony Ericsson K310i. Posta gärna länkar som har något med telefonen att göra eller för alla diskussioner om telefonen i den här tråden.

Permalänk

Kan bli segt. Här köps (eller diskuteras) sällan nåt annat än den dyraste och häftigaste modellen av det mesta. Är själv intresserad av K510i till hösten när mitt kontrakt går ut på den telefon jag har just nu. Lade ut en trevare för ett par veckor sedan och fick noll respons.

Pröva att maskera tråden som en tråd om Nokia N80 så får du garanterat hits

Skämt åsido. Dela gärna med dig av dina erfarenheter av telefonen som start på denna tråd så kanske det ger med sig. Ägde själv T300 som var en OK (men något seg) telefon. Kan vara intressant att få veta för o nackdelar med K300...

*Jag* är i alla fall intresserad!

Visa signatur

||Wintel PC|3*Mac mini|Xbox One S|Synology DS918+||

Permalänk

Sökte också utan att hitta nåt. Batteriet till min gamla t105 hade sett bättre dagar så jag behövde nåt för < 1500 kr med bra telefon- och sms-funktion.

Minirecension av k310i:

Ljudet är bra, som vanligt med SE. Snabb inmatning när man skriver sms, wow imponerande! Displayen sitter relativt nedsänkt och betraktningsvinkeln är inte så bra. Bilden är något brusig och ojämn men ändå förvånansvärt bra för det låga priset. Batteriet är utbytbart vilket alltid är ett plus om man har stram budget. Kameran är skit, precis som på alla budgettelefoner.

Kvaliteten är kass. Tänker först och främst på batteriluckan som känns som en tredjepartsdel som man köpt i nån mobilskalbutik. Räkna med att köpa nytt skal ungefär varannan gång mobilen tappas (ja det är utbytbara skal).

Visa signatur

ABIT AN8 / 3000+ Winchester @2,31 Ghz / 2 x Corsair Value Select 512 MB / HIS Radeon X800XL / Creative Audigy 2 ZS / Tagan 380 W / Hyundai Q17