Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nevada
Prova att leta lite....

har ju kollat runt i rummet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IcemanDIF
har ju kollat runt i rummet

Kolla i andra rum...

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nevada
Kolla i andra rum...

finns ju bara de rummet å sen där man kom ifrån

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IcemanDIF
finns ju bara de rummet å sen där man kom ifrån

Så svårt är det inte att hitta så att man måste fråga här.

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nevada
Så svårt är det inte att hitta så att man måste fråga här.

hittade ;D

nu är jag i ett rum det är en gul skolbuss typ på andra sidan vad ska man göra där?

klarade det också

Permalänk
Medlem

Fruktansvärt tråkigt spel. Förmodligen det tråkigaste jag någonsin spelat.
Doom 3 / Quake 4 deja vú någon?

Visa signatur

|Antec900|GA-890GPA-UD3H|PhenomII 965 BE|
|8GB Vengeance LP DDR3|HD5870|X25-M 80GB|

Permalänk

http://img424.imageshack.us/my.php?image=shot00001qk6.jpg

Hur gör man för att komma ut ur den här kub grejsen? fattar inget ju :S

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freislacker
http://img424.imageshack.us/my.php?image=shot00001qk6.jpg

Hur gör man för att komma ut ur den här kub grejsen? fattar inget ju :S

Dom rutorna som ser lite annorlunda ut mot dom andra har du säkert redan märkt att dom ändrar gravitationen. Det ljusblåa som du ser ska du försöka åka genom en viss bana som inte är ljusblått än. Du ska skjuta mot gravitationsrutorna så att den lilla kuben åker med banan tills den kommer till slutet av banan.

Lite kladdig förklaring men hoppas du förstår lite.

Permalänk

är också i kub grejen nu fattar noll

klarade kub grejen vet inte hur

så nu är prey avklarat nån som vet vad det är för låt när slut texten är

Permalänk
Medlem

Jag blev också lite besviken på prey (på x360). Hela iden med portaler och gravitation tyckte jag var väldigt spännande, men väldigt snabbt tog fantasin slut för deras bandesigners. Efter första/andra banan så känns nästan allt som en evig upprepning.

Arsenalen man släpade omkring var sju versioner av samma vapen. Storyn var riktig lam, och även om jag inte spelar FPS för storyn så var det ju så man ville spy galla när avslutningen lovade en uppföljare.

Det jag tycker är bäst med spelet är multiplayer-biten, och x360-achievments som belönar ens insatser gör mycket för att hålla en kvar i spelet. Hur en PC-spelare skulle gilla spelet någon längre tid har jag svårt att förstå. ^^;

Meh! Det kunde ju varit så mycket mer!

Permalänk
Inaktiv

Tyckte det var ett riktigt bra spel, spelade inte klart eftersom jag raderade en del av saven, tog bort alla andra eftersom de tog flera hundra mb på min stackars C: som är 4,7 gb.

Permalänk

så ingen vet vad låten heter vid slut texten?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IcemanDIF
så ingen vet vad låten heter vid slut texten?

"Take Me Home" av "After Midnight Project"... fast jag kan ha fel.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av farbrorchristian
"Take Me Home" av "After Midnight Project"... fast jag kan ha fel.

låter som det är rätt iallafall

Permalänk
Medlem

Helt OK spel även om det ibland kändes lite oinspirerat. Andevärlden kunde använts till så mycket mer kändes det som, dom borde ha sneglat lite mer på 'Soul Reaver'.

Tyvärr tror jag att motorn håller tillbaka det lite, id gjorde Doom3 motorn till just det spelet och det sitter i som bara den. Man ser lite för tydligt att D3, Q4 och Prey har något gemensamt än om man jämnför spel som använder Unreal motorn. Skall bli spännade att se hur Quake Wars blir. Och om det kommer någon uppföljare till Prey.

Permalänk
Medlem

Började också spela Prey idag det var sisådär i början klart godkännt

lAlAz0r

Permalänk
Medlem

jag skulle vilja se det spelet a la Valve... kanske tom Gearbox... det hade nog blivit sweet

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Riktigt kul att man kan leka med gravitationen och rum! Fast för mkt Doom3-känsla i det hela, alldeles för entonig omgivning. Annars bra

Visa signatur

SLUTA SÄR SKRIV! http://www.skrivihop.nu/exempel/roliga.php
|Core2Duo E6600 @2.4Ghz | Gigabyte GA-965P-DS3 | OCZ Gold XTC DDR2 PC6400 2048MB + Corsair XMS2 PC6400 4GB | Radeon 4870 512MB @stock | Hiper 580W | 2x250GB + 640GB WD SATA2|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Skulle gärna vilja spela igenom detta vackra spel, dock har man inte dator till det.

min dator med radeon 9200SE och 768 mb ram kalrade av det med det lägsta på allt=) kanske inte lika visuellt snyggt som på max men grymt spel för det... Fast jag vill spelet ska vara mer som det är i början.. lite halvspooky och mänskligare miljöer!

Permalänk
Medlem

Ni som Klarat Spelet mfl.

ÄR det NÅGRA Utomhus scener ALLS?

eller är allt i trista trånga mörka RYMDSKEPP?

inga Fina utomhus Realistiska scener då?

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scorpio
Ni som Klarat Spelet mfl.

ÄR det NÅGRA Utomhus scener ALLS?

eller är allt i trista trånga mörka RYMDSKEPP?

inga Fina utomhus Realistiska scener då?

Definiera utomhus? Nej, man är aldrig ute i skogen eller öppen terräng i den meningen. Däremot finns det lite "månmiljö" här och var, och stundom är områdena man får utforska ganska stora, ibland är man "nästan ute i rymden", men man är ändå alltid väldigt begränsad. Det finns bara en väg. Men ett par fina vyer finns det väl iallafall.

Permalänk
Medlem

ok, det var svar nog på min fråga

tack..

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk
Medlem

Klarade spelet idag och jag tyckte det var ett skitbra spel! Feelingen var ungefär som att blanda ihop Doom 3, Halo och lite Half-Life-krydda över det hela.

Tyckte spelet hade lite väl dryga och jobbiga situationer. Var så mycket knep som man behövde lösa som man inte alltid orkade med, men annars var det ett toppenspel och får 7,5 av 10

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem

****SPOILER******

Man är typ ute när man ser det planet tror jag faktist.....................det som har crashat i massa slem

Permalänk
Medlem

är vid första lösenordsskyddade dörren, hittar fan inte lösenordet någonstans alls...Några tips, letat på alla vägar och alla andra skärmar...FAN!
Vill förbi!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
är vid första lösenordsskyddade dörren, hittar fan inte lösenordet någonstans alls...Några tips, letat på alla vägar och alla andra skärmar...FAN!
Vill förbi!

gå me själen in genom fönsterrutan till det rummet o kolla på väggen, så står d.............

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lycan
****SPOILER******

Man är typ ute när man ser det planet tror jag faktist.....................det som har crashat i massa slem

man åkte ute nånstans så man såg månen också...

Permalänk
Medlem

Nån som vet vad man ska göra i det rummet, ja lir jagad av två tjejer, o det finns ingen väg ut!

Permalänk
Medlem

Ni har inte missat domhär två va?

http://video.google.com/videoplay?docid=-867703169019352907
http://video.google.com/videoplay?docid=7844987544204140976

Tänk om spelet hade släppts då det skulle ha släppts egentligen, helt sjukt ju.. å idag sitter vi och glor på trailern till Portals och börjar dräggla när vi får se steglösa portaler, så satt de och mekade med sånt för flera år sedan

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
http://img83.imageshack.us/my.php?image=preykp1.jpg

Nån som vet vad man ska göra i det rummet, ja lir jagad av två tjejer, o det finns ingen väg ut!

Du får helt enkelt slåss till du är ensam kvar. Då öppnas en dörr.

Annars tyckte jag att Prey var riktigt bra. Det mest nyskapande på länge, och passar mig med en bra blandning av både problemlösning och manövrerande blandat med en del skjuta-skjuta.

Sämst: Början och slutet
Bäst: Svävarna