Skaffa pengar i WoW

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Hunters är ju mästare på att solo döda bossar, mara borde va enkelt som hunter...

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=22881
Kolla hans andra filmer också...

Scholo är lite skillnad från Maraudon faktiskt... Bland annat är faktiskt en del av bossarna i Mara bra mycket värre än de i scholo. Scholo är tank-n-spank rakt av. Det är de inte i Mara. Princess har både fear och stun. Inte alls särskilt najs att ha två ton fett som klubbar ner en för att ens pet får en stun. Landslide har riktigt jävla jobbiga adds. Noxxion går, men det är knappt och man får ha tur och en jävla massa pots.

Trashen i Scholo är en bit av en kaka. De är värre i Strat, med alla curses och diseases och shite.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wideheim
Någon som vet vad man tjänar på skinning? Vilka mobs ska man skinna osv.? Är lvl 60 och har bara tillgång till upp till zg (inte mc, bwl osv.) Startade igår och har 230 så ska dra upp till 300 idag men hittils har jag inte skinnat något värdefullt.

Allt du skinnar från mobs mellan 50-60+ e bra att spara på. Thick Leather, Rugged Leather, Rugged Hide. Allt detta går lätt å sälja på AH.
Sen detta om The Beast i UBRS. Visst kan man sälja en Pristine Hide, men den har väldigt låg droprate och numera är den inte särskilt eftertraktad. Men är man i ubrs vill man ju som skinner inte missa chansen

Jag farmar mycket i Ruins of Andorhal i WPL. Mobsen dör skitfort, man får Scourgestones (iofs bara de minsta), Bone Fragments, Runecloth, Healing pots och ~1-5silver per kill. Är man dessutom rogue så får man ~0.5-2 silver för pickpocket, samt ibland lockboxes med ~4-5 silver och Poison Reagents.
Dessutom spawnar det Chests runtomkring på 5 ställen i Andorhal. Efter ett tags farmande kommer man ihåg var alla ligger.
När jag är effektiv ligger jag på omkring 12-13g / H endast på silvret från liken. Vilket blir ca 25-30g / H med all loot (Cloth, bone fragments etc.) Det finns bättre ställen om man bara vill ha guld. Men jag tycker det e ett okej ställe om man samtidigt vill ha Argent Dawn reputation (Iaf lite), Bone Fragments till Insignias / att sälja. Ett minus är bara att item drops oftast är level 49 req. Saker jag hittat är t.ex Glowing Brightwood Staff, Hydralick Armor, Aegis of Stormwind.

Visa signatur

Asus P8P67 Pro | Core i7 2600 | Sapphire Radeon R9 290 | A-DATA SSD 510

Permalänk
Medlem

Jag levlade upp min NE warrior så att när hon var 35 så hade jag 310 herb (vantar med enchant) och 300 alch. Så nu när jag levlar upp henne lite så kan jag alltid plocka allt jag kommer över + transmute av essence var 24h. Nu är hon 43 och jag brukar placera henne i SM och plocka gravemoss i graveyard. Brukar alltid finns en kista där och har man tur så kan man få något av rare svärden som ger goa pengar på AH(twink scenen har fått fart efter cross realm bg)

Sen har jag min main. En go liten shadow präst som jag gör mooncloth med. Brukar döda drakarna och jättarna i winterspring. Båda sorterna är elites och ger ungefär 20s per mob och har chans att droppa "Greater arcane/frost prot " recepten och annat. Men det bästa brukar vara att lira DM east med en tank och en mage. Dödar alla bossarna (utom herr imp) och shardar allt som droppas. En sån runda tar inte så många minuter. Det ger lite pengar efter 2 timmar(vi delar). Sen finns det alltid 2 eller 3 Rich thorium veins efter den sista bossen där.

Visa signatur

-_

Permalänk
Medlem

Fint försök där med referal länkarna

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Smart att skriva i en över ett år gammal tråd där Einstein

Visa signatur

You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. -Tyler Durden "Fight Club"