AKTA ER för 215TW !! Fel på hela serien!

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lezziter
Sanningen är att i alla fall jag har uppåt 60ms periodvis, och det var ändå mot DELL-skärmen och med stoppuret.

O du rekommendera den skärmen till mig din jäkel.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Haha, Xphaze... Gjorde han det? =D

Det är ju en bra skärm............ om man kan leva med det faktum att man hela tiden ligger ett snäpp efter polarna! haha

HÄMTAT min 225BW nu!!

Fan.. den e riktigt skön asså.... Lite mycket light bleed... men annars klockren.
Några småfinsser som inte fanns i den förra. Typ som MagicColor osv... (Jag har för mig att jag inte såg någon sån funktion i 215TW)

Sedan Brusar det på något konstigt sätt vid färgstarka och lite mörkare partier.. Det känns som att pisxlarna hoppar runt lite. Jätte svårt att förklara. Inte alls samma kvalité som 215TW. Men nu har ja bara kopplat den med VGA (med en DVI omvandlare). så det kan bero på de också.

Annars är jag helt nöjd med skärmen! Saknar dock PIVOT funktion. Den är bara justerbar vertikalt.

22" är större än 21" om ni inte visste det ^^. Dom smala kanterna ger en riktigt go kännsla också.

4000:- för denna (225BW) skärmen är värt det!

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 3800x | MEM: G.Skill Trident Z 3600Mhz CL15 | GK: MSI RTX 2070 Gaming Z | Screen: DELL 1440p 144Hz (Gsync) | Storage: Corsair M.2 3300mb/s

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av miller01
Jag misstänkte att jag inte kunde vara den enda som hade detta problemet.

Ta kontakt med samsung så fort som möjligt och hör vad dom säger. I värsta fall kan du referera lite smått till min Service och säga att jag fick min utbytt tre gånger för det felet, och att alla skärmar var likadana.

De skärmarna du fått i utbyte. Är dem nya och i oöppnade förpackningar?

Tänkte nämligen skicka tillbaka min skärm till Nordicit.se med orsaken "Inköpsfel".. Dock krävde detta att förpacknigen var oöppnad..

Man borde väl kunna byta ut skärmen mot en ny via samsung och sen skicka den på retur till nordicit?..

Permalänk
Medlem

Aaa.. Phreak. Dom var helt nya dom jag fick. Oöppnade.

Men akta dig för att det inte tar för lång tid. För alla butiker har ju en gräns för hur många dagar det får gå innan man får häva sitt köp osv.

Men annars är det en bra idé.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 3800x | MEM: G.Skill Trident Z 3600Mhz CL15 | GK: MSI RTX 2070 Gaming Z | Screen: DELL 1440p 144Hz (Gsync) | Storage: Corsair M.2 3300mb/s