SSX 3 på XBOX 360?

Permalänk
Medlem

SSX 3 på XBOX 360?

Jag har nu en XBOX 360 hemma och struntade i att köpa en speldator istället.

Har läst lite på nätet att folk säger att SSX 3 inte alls går igån eller inte är kompatibelt på XBOX 360, medans det står på xbox.com att den gör det...

Vad säger ni? Jag vill spela det spelet, jag verkligen älskar det...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

testa att stoppa i spelet så märker du om det startar eller inte

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | 64GB DDR5 6000MHz | GeForce RTX 4090

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem

Det är väl bara att prova?

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Jag har inte spelet, tänkte beställa, men man vill alltid veta om den funkar först...

Och på xbox.com så står det att den är kompatibelt, men överallt läser jag att folk inte kan få igång spelet på XBOX 360.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

Säljer man ett spel till 360 ska det väll till 100% fungera? Eller är jag helt bakom flötet? Kanske inte förstod frågan rätt.

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pondus
Säljer man ett spel till 360 ska det väll till 100% fungera? Eller är jag helt bakom flötet? Kanske inte förstod frågan rätt.

SSX3 är ingeet xb360-spel, utan till original xbox. Xb360 är bakåtkompatibel, men inte till 100% så frågan är väl motiverad. SSX3 finns med på listan över spel som fungerar, men då trådskaparen har hört annat så är det inte utan att man undrar. Själv saknar jag spelet och har ingen möjlighet att prova. :'(

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gekk
SSX3 är ingeet xb360-spel, utan till original xbox. Xb360 är bakåtkompatibel, men inte till 100% så frågan är väl motiverad. SSX3 finns med på listan över spel som fungerar, men då trådskaparen har hört annat så är det inte utan att man undrar. Själv saknar jag spelet och har ingen möjlighet att prova. :'(

aha. då förstår jag =D trodde det var något nytt spel till XB360.

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]