Permalänk
Medlem

Scythe Ninja PLUS

Scythe Ninja PLUS , Är denna cpu fläkten så bra som alla säger ? Hur tyst är den egentligen ? Rekommenderar ni mej att köpa den till min Intel Socket 775 ?

Visa signatur

Have a nice day!

Permalänk

jaa har hört mycket gott om den och turning tower elelr vad den heter
och de andra ninja fläktarna.. ska nog ta och inhandea en infinity själv då min boxade inte klarar med att jag fooldar

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Jag är mycket nöjd med min...

Det tråkiga är bara att fläkten som följer med är en 3-pinnars kontakt (jag kan inte att styra hastigheten på den)

Kollla bara satt du vrider ninjan rätt när du monterar den. Min tog i ett par kondingar på mitt moderkort.

Visa signatur

P5B-DLX, E6300@2975MHz, Scythe-ninja RevB 8800gts320mb, AntecP180, Hiper580w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tengilduva
Jag är mycket nöjd med min...

Det tråkiga är bara att fläkten som följer med är en 3-pinnars kontakt (jag kan inte att styra hastigheten på den)

Kollla bara satt du vrider ninjan rätt när du monterar den. Min tog i ett par kondingar på mitt moderkort.

Hur mkt låter den när man spelar ? tex wow ? Eller kör större program ? Samt hur låter den i idle ?

Visa signatur

Have a nice day!

Permalänk

Jag kan nästan inte höra den.
Det låter mer om min chassifläkt och den går i 600 rpm.

Problemet jag har är att den inte går att styra i hastighet med mitt moderkort.

Visa signatur

P5B-DLX, E6300@2975MHz, Scythe-ninja RevB 8800gts320mb, AntecP180, Hiper580w

Permalänk
Medlem

Köp Schyte Infinity istället, motsvarande men den är ännu bättre, samma fläkt osv. Men den kyler bättre bara

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKzY
Köp Schyte Infinity istället, motsvarande men den är ännu bättre, samma fläkt osv. Men den kyler bättre bara

Fördelen med ninjan är ju att den är gjord för att även kunna köras passiv.

Visa signatur

HP Pavilion dv7-3130eo laptop | Netgear Readynas Duo 1TB | Benq W1000+ 100" | Xbox One

Permalänk
Medlem

Jag är mycket nöjd med min Ninja+.
Tyvärr vet jag inte hur mycket den låter, för allt annat överröstar den :/
Men några temp. problem har jag inte haft på min processor (visserligen amd 64) Storleken kan vara ett problem, jag fick flytta mina minnesstickor till de 2 bortre för att få plats med fläkten. Då satte jag fläkten så den blåser genom ninjan och ut mot baksidan. Lycka till med köpet

Visa signatur

| Mac Mini i5 Late 2012|
| Nikon D40 | 18-55/3,5-5,6 | SB-400 |
| iPhone 5 |