Wii eller 360, Orka vänta på Wii?

Permalänk
Avstängd

Vänta på wii imo, om du gillar nintendo och dess spel hade jag väntat.
Om du inte absolut känner att du vill ha en konsoll nu, då finns det inte mycket o göra

Klart spelutbudet är lite dåligt till wii just nu, inte funnits så länge. Ge det lite tid bara så. Under tiden kan du köpa klassiker och spela

Jag har gjort många hastiga köp, senaste var xbox360. Det ångrar jag nu, skulle tänkt mer så skulle man sett att den inte passade mig.
Så tänk noga vilken du verkligen vill ha, gör inga hastiga köp, värsta man kan göra ;/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Vänta på wii imo, om du gillar nintendo och dess spel hade jag väntat.
Om du inte absolut känner att du vill ha en konsoll nu, då finns det inte mycket o göra

Klart spelutbudet är lite dåligt till wii just nu, inte funnits så länge. Ge det lite tid bara så. Under tiden kan du köpa klassiker och spela

Jag har gjort många hastiga köp, senaste var xbox360. Det ångrar jag nu, skulle tänkt mer så skulle man sett att den inte passade mig.
Så tänk noga vilken du verkligen vill ha, gör inga hastiga köp, värsta man kan göra ;/

Jo det är väl så. Har börjat tröttna på min GC nu när Wii'n är på G bara. Spelsuget är högre än utbudet här hemma så att säga. Så det börjar nästan bli en "Kosta vad det kosta vill" situation. Men jag kanske ska ta och glida ner till Game och testa på Zelda nån dag. Så man vet vad man har att vänta.

Visa signatur

4 8 15 16 23 42
Workstation: 2.8 Ghz Prescott | CLUB 3D ATI 9800 PRO | 1024 MB DDRRAM | 120+200+200 GB HDD
En polygon kan aldrig bli snyggare än en pixel.