Team Fortress 2-tråden!

Permalänk

Nu är vi 4st (varav 3st är från swec) någon till som skulle vara intresserad av lite clan spel ?.. som sagt vi spelar inte varje kväll och Mumble servern är fixad...

Visa signatur

FX-6350 @4Ghz | R9 380 Dual-x | 8GB DDR3 | Gigabyte GA97A - DS3P | Corsair TX 650W 80+

Permalänk
Medlem

inte jag iallafall.
Räcker för min del att piska lite finnar när sugen finns.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
körde en timma igår,lackade ur som fan!
Jävla spy, kan ta sin cigg och köra upp för att lysa upp närvaron där solen inte kommer åt.

att det ska va vara så svårt att kunna uträtta nåt.

Haha, ja den karaktären är mycket svår att spela som. En sak är säker: Jag skulle aldrig någonsin enbart kunna spela som Spy, för då skulle jag bli galen. Är en ytterst medioker spelare och kan nog egentligen inte hantera Spy i alla lägen

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

nu tycker jag folk ska ta sig i kragen och spela demoman så att soldier inte får det hemliga vapnet ;>

Visa signatur

C2D E8500@4GHz | asus 4870 512mb dark knight cooler | asus P5Q Mb | Chieftec Aegis Midi Tower chassi | Chieftec ATX 500W PSU | 4GB OCZ pc2-6400
DeviantART

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KnaSLjUd
nu tycker jag folk ska ta sig i kragen och spela demoman så att soldier inte får det hemliga vapnet ;>

Kunde inte hållt med mer... vill se demoman få det nya vapnet!

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

kan säga att jag bidrog nu me 33 till demo

skiljer ju 101.000 kills till demo =& jävla raketmupparna leder stort.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

har bidragit med 105 kills till demomans nu

Visa signatur

C2D E8500@4GHz | asus 4870 512mb dark knight cooler | asus P5Q Mb | Chieftec Aegis Midi Tower chassi | Chieftec ATX 500W PSU | 4GB OCZ pc2-6400
DeviantART

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
kan säga att jag bidrog nu me 33 till demo

skiljer ju 101.000 kills till demo =& jävla raketmupparna leder stort.

demoman är helt enkelt svårare att spela

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

ingen ursäkt för att förlora =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Men det är ju även bästa klassen i spelet så, ge soldaterna lite roligt nångång...

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
Men det är ju även bästa klassen i spelet så, ge soldaterna lite roligt nångång...

om dom vinner över demo är dom ju bättre =P

kolla bara denna. http://www.youtube.com/watch?v=jcH8WPds_qU

he know little more about fighting then youuuu dooo!

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
om dom vinner över demo är dom ju bättre =P

kolla bara denna. http://www.youtube.com/watch?v=jcH8WPds_qU

he know little more about fighting then youuuu dooo!

Haha, vilken härlig film.... utan tvekan så har ju team fortress 2 några av de bästa filmerna någonsin inom spelvärlden

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
om dom vinner över demo är dom ju bättre =P

kolla bara denna. http://www.youtube.com/watch?v=jcH8WPds_qU

he know little more about fighting then youuuu dooo!

Beror vem som spelar klassen

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

märkte det nu när man så har man tex 15 spelare. 2-3 kör demo 5-6 kör soldat resten kör mixat.

Bevisat att chansen är minimal att demo vinner, men men.
huvudsaken är att vapnet är nåt att ha

älskar dom TF2 filmer haha

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Kommer knappast vara något av värde, valve ger inte en klass något som är bra men inte ger det till den andra.

Antingen får 1 något dåligt eller får båda något bra.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

vem vet?
Dom kanske har nåt på G i slutändan till alla klasser?

Dom ska ha stort kred för att dom är aktiva för TF2

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Hoppas soldier vinner

Permalänk
Medlem

joo men har dom det till alla klasser så kommer det ju till resten sen, men dom har alltid varit duktiga på att balansera klasserna och det lär dom fortsätta med.

Bara medicen som fått något som varit riktigt bra. Visst i public kan man ju lira med vilka vapen man vill, men nu spelar jag mest matcher så det är ju dit man vill ha något av värde Spionen fick iofs cloak and dagger, men det är så sällan man kör med spion så.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

hmm nu ska kärringen iväg å käka julbord med jobbet.
Får väl sätta mig å nöta lite spy några timmar.
Måste fan blir "bra" på det, och inte förbli värdelös.

Skönt att man ska svära å leva rövare i sin ensamhet.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
hmm nu ska kärringen iväg å käka julbord med jobbet.
Får väl sätta mig å nöta lite spy några timmar.
Måste fan blir "bra" på det, och inte förbli värdelös.

Skönt att man ska svära å leva rövare i sin ensamhet.

Det jobbiga med spy är att det är för lätt att bli upptäckt, precis alla skjuter ju på folk som går bakom dem -.-

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

vet =/ sen skjuter folk på allt och alla för att minimera chansen att det finns en spy i närheten.

pyros brukar mingla omkring med sin förstorade grilltändare och testa alla hörn osv.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
vet =/ sen skjuter folk på allt och alla för att minimera chansen att det finns en spy i närheten.

pyros brukar mingla omkring med sin förstorade grilltändare och testa alla hörn osv.

Testa glitchen jag beskrev på förra sidan som spy!

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

helt otroligt, det går tamefanintehelvetesperkelemumin.

ger upp spy totalt.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fixoon
så gör man: Unstealth > Taunt > Stealth!

Dum fråga kanske, men vad är taunt??

Taunt förknippar jag med bepansrade män som skriker hotfulla saker åt mindre bepansrade män.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Newklear
Dum fråga kanske, men vad är taunt??

Taunt förknippar jag med bepansrade män som skriker hotfulla saker åt mindre bepansrade män.

Tryck på "G"! Man gör en speciell sak med det man håller i t.ex. med båge så tar man en pil och dödar allt framför en på typ 1 meter.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Keeper of Traditions

...man dödar allt framför en..?

Det låter lite overpowered... eller?

Så om man tauntar med spionen så förstör man alla byggnader framför en..?

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Newklear
...man dödar allt framför en..?

Det låter lite overpowered... eller?

Så om man tauntar med spionen så förstör man alla byggnader framför en..?

Ja fast det tar typ 4 sek att taunta också

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Newklear
...man dödar allt framför en..?

Det låter lite overpowered... eller?

Så om man tauntar med spionen så förstör man alla byggnader framför en..?

Nej, man måste stå precis framför någon för att den ska dö och det tar ett tag att taunta...

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enorus
Nej, man måste stå precis framför någon för att den ska dö och det tar ett tag att taunta...

Jag älskar att "utmana ödet" och göra taunts framför fienden och se om jag överlever. Gissa om det blir fart på dem när de ser att en spion står en bit bort och retar dem!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Jag älskar att "utmana ödet" och göra taunts framför fienden och se om jag överlever. Gissa om det blir fart på dem när de ser att en spion står en bit bort och retar dem!

Haha!
Ja taunts är bra roliga dom.