Permalänk
Medlem
Skrivet av WiLDCAT7:

hade jag gjort datorn nu så hade jag absolut använt en slot in spelare, men tyvärr är ju hålet gjort... lätt att vara efterklok antar jag

Aboslut, men det blev ju bra ändå

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem
Skrivet av ficklampa:

Aboslut, men det blev ju bra ändå

Tackar

Visa signatur

Min första dator mod: Philips radio

Permalänk
Medlem

Kul att se fler med samma idé, när började du bygga?
Tycker slutresultatet blev fint, men jag skulle gärna se hur den färdiga baksidan blev.
Radion jag byggde om var i ungefär samma format, men jag kapade ned bredden för att den skulle bli lite mer släpbar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roboten:

Kul att se fler med samma idé, när började du bygga?
Tycker slutresultatet blev fint, men jag skulle gärna se hur den färdiga baksidan blev.
Radion jag byggde om var i ungefär samma format, men jag kapade ned bredden för att den skulle bli lite mer släpbar.

Tackar
Har för mig att jag har kollat din radio förut, de analoga mätarna är ju så rätt

Jag började bygga på den för ungefär två år sen (fast då har jag såklart inte byggt hela tiden)
Jag slängde upp några bilder på bakstycket i galleriet.

Visa signatur

Min första dator mod: Philips radio

Permalänk
Medlem
Skrivet av WiLDCAT7:

Tackar
Har för mig att jag har kollat din radio förut, de analoga mätarna är ju så rätt

Jag började bygga på den för ungefär två år sen (fast då har jag såklart inte byggt hela tiden)
Jag slängde upp några bilder på bakstycket i galleriet.

Jo, är rätt nöjd med dem och även att de gamla knapparna funkar. Har för mig att jag blev helt klar 2004 med den burken.

Snyggt med trä på baksidan. Kom mig aldrig för att göra det själv, även om tankarna fanns.