Permalänk
Medlem

FlyTV express-kort

Hejsan!
Köpte mig ett express-tv-kort (FlyTV Express M5 MST-TA Hybrid) till min bärbara med expresskortplats.
Mjukvaran som följde med (lifeview) fungerade ungefär ett par dagar innan det slutade fungera. När jag försöker starta programmet får jag ett meddelande att det har stött på ett problem och måste avslutas. Jag har provat med det mesta, ominstallation, nyare version av programmet etc. Systemåterställning också, men inget får programmet att starta längre.

Jag började då söka på nätet efter andra program istället, provat några olika men ingen vill hitta tv-kortet. Provade även My Theatre som sägs vara bra, men inte heller det programmet hittade någon DVB-enhet, trots att XP säger att den är installerad o fungerar som den ska.

Vet inte vad göra längre, tråkigt slänga ut över 1000 kr o så fungerar det bara två dagar! Eller fungerade skapligt iaf, rätt kasst ljud var det, men det är ju detaljer i sammanhanget.

Någon som kan ge mig nåt tips? Skulle verkligen uppskattas!

Tack på förhand!

edit: Ingen som har något att säga? ;/

Visa signatur

XPS 600, P4Dual 3,2, dual ch. 2048 mb ddr2, dual hd(raid 160x2), dual nvidia 7800GTX (SLI)