8800GT finns nu på lager i butik X!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av X64
Jag har best ett, och det är på väg till mig, skickades i fredags och är nu på nån terminal i malmö över helgen så på mån har jag det yippi jaj kendo woohoo så jo de får in korten

Samma här, så nog har det kommit ett lass Asuskort till DB.

Permalänk
Avstängd

hmm jag har beställnig från både webbhallen och pixmania tycker ni jag ska ha kvar båda beställnigarna och sen ta det som kommer först? lr ska jag avbeställa ett av dom :E lite klyven på vad jag ska göra :<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sgt. Zlurc
Samma här, så nog har det kommit ett lass Asuskort till DB.

Det var det jävligaste. då blir det nog att vänta till nästa leverans för mig...

Permalänk
Medlem

Var säkert för att jag ändrade ordern lite som dom inte levererade mitt i fredags då.. Nu hoppas jag verkligen att dom skickar det på måndag istället, annars kommer jag få vänta ytterligare en vecka innan jag kan plocka ihop datorn! Skandal. Sånt tålamod har jag inte.

Frågan är ju om dom kommer få in Asus kortet på måndag, eftersom det står den 15:e på sidan, men 12:e i ordern....

Permalänk
Medlem

När skulle de nya GTS korten släppas? Men får väl hoppas att de kommer in ett stort lass den 15e som rawa sa,

Flugfarfar, var kommer du befinna dig under dh ?

Tycker man inte ska klaga så mkt på db egentligen, tänk er de andra hundratals butiker som finns i sverige som inte heller har några gt kort, och de med preliminära datum får man väl ta med nypa salt o inte förvänta sig så mycket, om det är slut överallt så är de nog slut på db också.. så hoppas på 15e, vore ett bra läge att få in ett stort skepp kommer lastat

Visa signatur

Don't Hate The Game, Hate The Player

Antec P182 | Corsair 520W | Gigabyte DS4 | Corsair 2GB CL4 | Leadtek 8800GT 512MB| Q6600 @ 2.4 Ghz | Razer Deathadder | Logitech Flat | Acer 19" wide | Icemat | Festis flaska |

Permalänk
Medlem

mitt leadtek är uppskjutet till 11/12 imårron altså blir det uppskjutet igen vet jag vart jag kan få tag på ett kort överklockat lite dyrare dock...:D

Visa signatur

E2160 @ 3,2 , scyte infinity, p35 ds3, 4gb corsair 800mhz, Sapphire 5850 1gb. Intel x-25 V 40gb, 1x western digital black. /laptop amd x2 2.2ghz 3gb 5730.

Permalänk
Medlem

Skönt att mitt ligger på posten, anländer imorrn eller tisdag.

Visa signatur

C2D E6850 @Stock || GigaByte P35C-DS3R || BFG GeForce 8800GT OC || Zalman CNPS9700LED || Corsair Dominator 2x1024 PC-8500 @(5,5,5,15) || Samsung 320GB SATA || Asus DVD-RW SATA || Corsair HX 520 Watt || Antec Nine Hundred --- CPU: 24/42*C | GPU: 49/72*C

Permalänk
Medlem

Hade tur som beställde mitt Asuskort från DB dagen innan prishöjningen på 180kr . Längtar tills det kommer!!!

Visa signatur

Intel Core i7 12700K • MSI MPG Z690 FORCE WIFI • Corsair 32GB DDR5 5200MHz CL38 Dominator Platinum RGB • MSI 3060 Ti Ventus 3X OC • AOC 27" 27G2U • Razer Basilisk V3 • Razer Cynosa • Lian-Li O11 Dynamic - Razer Edition • Seasonic FOCUS GX 850W

Permalänk
Medlem

Ingen som råkar veta om Leadtek 8800GT har inkommit/inkommer imorgon hos DB? Beställde nämligen ett idag då mitt 7950GT dött

Permalänk

db skjutit upp på det igen

Visa signatur

Skalis

Permalänk
Medlem

Börjar kännas som om det är lika bra att vänta och hoppas vid releasen av nya GTS istället..

Visa signatur

· Gigabyte GA-965P-DS4 · Core 2 Duo E6300 · OCZ SOE Urban 4gb DDR2 PC6400 Kit · 2x Samsung F1 1TB SATA2 · Geforce 8800GT · Antec NINE HUNDRED · bZerk 500W Modular · Samsung 226BW 22" Wide TFT ·

Permalänk
Medlem

hehe bra spännande o se vad som händer med dessa kort

Visa signatur

• ASUS 35" ROG Strix XG35VQ • Lian Li PC-O11 Air Mini • Ryzen 7 5800x3D • NZXT X63 • Asus TUF RTX 3070
• Asus B550-F • G.skill 2x16GB (3600MHz 16-19-19-39) • Corsair RM750x • Corsair Force MP600 1TB • Windows 10 Pro

Permalänk
Avstängd

imorgon(idag) får jag reda på om pixmania är något och ha eller inte det är ju nu de ska skicka det =D

Permalänk
Medlem

fan i dag måste jag hitta ett kort om man ska vara säker på att få det innan lanet i helgen! hjälp mig damsuga nätet i dag efter små butiker som sitter med kort!

Permalänk
Medlem

Nu har db ändrat datumet på sparkle-korten till 19/11...

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk
Medlem

Det var väl självaste fan vad ni hasslar kort, förstår inte grejen med att byta från GTS till GT, vill ni jävlas eller vad är grejen? Jag måste ju också ha ett, får nog bli Asus eller Leadtek för min del, tänkte ringa och boka ett redan idag så att jag kan få ett tills nästa vecka, efterfrågan på dessa kort är ju fan värre än på kokain på en stureplanskrog..

Då var ett bokat, fick bli ett XFX, pratade i telefon med en snubbe på en butik i Gbg och nästa försändelse var tydligen så gott som slutsåld, hoppas på att ett kort blir över till mig nästa vecka

Visa signatur

Spel/Multimediaburk: Antec P182b | Gigabyte EX58-UD5 | Core i7 920 | 3x1GB Kingston HyperX 1600mhz | Asus 9600GT Silent | 3x500gb Spinpoint | Corsair VX450 | XP Pro x86 | iPhone 3GS 16gb

Permalänk
Medlem

någon som vet när "nya" 8800 gts släpps eller ska släppas? tänkte det var onödigt att göra en egen tråd om det då någon här lär veta.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Jag får nog mitt bfg 8800gt från onoff idag.....pinsamt att handla från onoffs webshop, säg inget till någon ffs.
Men det funka ju faktiskt riktigt bra, har iofs inte fått det än. Kan ju va ett 8600 GT dom skickat.

Och resten av nya riggen kommer nog imorgon, men på onsdag blir man ju 2 barns farsa så man kommer ha fullt upp iaf......illa timing kan man konstatera.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dlp
Jag får nog mitt bfg 8800gt från onoff idag.....pinsamt att handla från onoffs webshop, säg inget till någon ffs.
Men det funka ju faktiskt riktigt bra, har iofs inte fått det än. Kan ju va ett 8600 GT dom skickat.

Och resten av nya riggen kommer nog imorgon, men på onsdag blir man ju 2 barns farsa så man kommer ha fullt upp iaf......illa timing kan man konstatera.

Det finns ju inget 8800GT alls på onoffs webbsida?? Finns bara 8800GTS,8800GTX och 8800 Ultra...

Undrar fortfarande om DB får in Leadtek 8800GT idag..är i starkt behov av ett då jag inte ens kan komma in i Windows,kör i Safemode..

Permalänk

ONOFF tog bort från hemsidan ganska så fort efter anstormningen :/

Håller på att bli tokig av detta letande. Finns ju fan inga kort någonstans. Det fanns ju fan så många fler första veckan, skulle ha köpt då

Vad finns det för prisjämförelelse sidor som prisjakt och liknanade i storbrittanien och ute i resten av europa ? Kanske går att få tag på ett kort någon annanstans...

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk
Avstängd

hmm... webbhallen har skickat mitt kort nu och pixmania har inte skickat så tänkte avbeställa, men tydligen så kan man inte avbeställa därifrån :E villket skit!

Permalänk
Medlem

så nu är det 5:te 8800gt beställt

Permalänk

åh äntligen fick bekräftat att Webhallen har skickat min som jag bställde i fredags, trodde inte jag skulle få nått utan skulle behöva jaga vidare,

Och angående pixamina kan säga att jag har då inte haft några problem med dom, köpte min lcd tv från dom i slutet av förra året kom på 48timmar, ja eftersom jag beställde med Ups men inga problem alls och tvn funkar felfritt

Visa signatur

Ryzen 5900x I Noctua NH-D14 I ASUS TUF GAMING X570-PLUS I G.Skill Trident Z Neo 2x16 3600MHz CL16 I ASUS Tuf RTX 3080ti 12GB I Corsair MP600 1TB M.2 I ASUS ROG Strix 850W I Fractal Design Define R4 Svart I

Permalänk

vilka kort är det webhallen börjat skicka ?

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk

BFG GeForce 8800GT OC 512MB för mig alla fall

Visa signatur

Ryzen 5900x I Noctua NH-D14 I ASUS TUF GAMING X570-PLUS I G.Skill Trident Z Neo 2x16 3600MHz CL16 I ASUS Tuf RTX 3080ti 12GB I Corsair MP600 1TB M.2 I ASUS ROG Strix 850W I Fractal Design Define R4 Svart I

Permalänk

Min leverans från DB med leadtek kortet har fått status leveransklart nu antar dem fått in några kort

Visa signatur

Skalis

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skalman_91
Min leverans från DB med leadtek kortet har fått status leveransklart nu antar dem fått in några kort

Bra,hoppas jag får mitt!

Permalänk
Medlem

Suck, väntat på Leadtek från Inet sen 2/11.............. Blir så trött.
Orkar inte jaga runt och ha koll på 23 beställda kort samtidigt,
lite jobbigt om man råkar få hem 7 kort helt plötsligt

Permalänk
Medlem

Ah, bytte till ett Leadtek i lördags på DB, då sparkle datumet sprang iväg.. undra ifall man får något.. än så länge ser det inte så ljust ut.. hoppas hoppas!

Permalänk
Avstängd

beställde ett leadtek från DB jag med. får hoppas jag får ett kort av de som kom idag(?) eftersom min nuvarande dator lämnade in igårkväll. men sån tur har man väl aldrig.

Visa signatur

q6600 2gig ram 8800gt osv