varför funkar inte msröj?

Permalänk
Avstängd

varför funkar inte msröj?

När jag skall starta spelet MSRöj, då kommer det upp en skylt där det står "explorer.exe har stött på ett problem och måste avslutas". Någon vänlig själ som kan hjälpa mig med detta problem? Jag vore oerhört tacksam för ett snabbt svar.

Visa signatur

Generalpucko av högsta kaliber (verifierat utav 118100's sms tjänst)

Permalänk
Medlem

Re: varför funkar inte msröj?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Povel
När jag skall starta spelet MSRöj, då kommer det upp en skylt där det står "explorer.exe har stött på ett problem och måste avslutas". Någon vänlig själ som kan hjälpa mig med detta problem? Jag vore oerhört tacksam för ett snabbt svar.

Du kan ju alltid prova att ta bort "Spel" i kontrollpanelen -> Lägg till/Ta bort program -> Windows komponenter. Starta om (för att vara säker på att alla referenser försvinner), och lägga till dom igen. Se till att ha CD skivan eller I386-katalogen tillgänglig annars blir det inga spel.

Det är ett longshot men det kostar ju bara fem minuter att prova.

Ett tips; Skriv gärna vilket OS det gäller (Vista, XP, 2000) ....

Visa signatur

WS: ASUS P7P55D/i5-750, Hydro H50, XFX6950/2GB, Intel X25-V/2Tb lagring, Corsair VX-550
Server: ASUS, AMD Athlon64 X2 6000+ Scyte Ninja, NVidia GS8400Silent, 2Gb ram, ~4Tb SATA, 500W, CM Stileo500 (tyst)
"-Sometimes all that is needed is a high five. In the face. With a chair!"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk

du har förmodligen ett för klent grafikkort.