Den mest överskattade skådisen

Permalänk
Medlem

Den mest överskattade skådisen

Vem tycker du är den mest överskattade filmskådisen? Själv tycker jag att det är Will Smith. Han är med i storfilm efter storfilm och varje gång lyckas han falla ur sin karaktär och bli Fresh Prince i Bel Air. Usch!

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk

Paris Hilton, om man nu ens kan räkna henne som skådis.

Permalänk
Medlem

Hon är knappast överskattad. Nästan alla tycker väl att hon suger.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk

Många ja, men alla nej. Många av dem som ser filmerna hon är med i kan ingenting om skådespeleri eller liknande och av någon anledning får hon ju fortfarande roller så någon måste ju tycka hon är bra.:P

Permalänk
Medlem

Michael Nyqvist.

Har spelat nästan exakt samma roll i sina senaste femtielva mysfilmer.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Re: Den mest överskattade skådisen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
Vem tycker du är den mest överskattade filmskådisen? Själv tycker jag att det är Will Smith. Han är med i storfilm efter storfilm och varje gång lyckas han falla ur sin karaktär och bli Fresh Prince i Bel Air. Usch!

Men vafan, Will är ju riktigt rolig, tycker han gör sina karaktärer bra och är absolut inte överskattad!

OnT
För min del så måste jag säga Nicholas Cage!

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

Tom Cruise
Man får känslan av att han går på tomgång nu för tiden. Han kör samma rollfigur i alla filmer.

Permalänk
Medlem

Antingen Ben Affleck, Will Smith eller Orlando Bloom. Är inte riktigt säker...

När det gäller kvinnliga skådespelare så är jag inte riktigt säker. Tycker alla är helt ok.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone

När det gäller kvinnliga skådespelare så är jag inte riktigt säker. Tycker alla är helt ok.

Kan det vara så att du är för upptagen med något annat för att märka om skådespeleriet suger?

Angående kassa skådespelare: Oftast känns det mer som om hela filmen är kass än bara en speciel skådespelare. Men om jag måste välja någon så blir det nog Nicholas Cage, han om någon lyckas verkligen med att spela samma figur i alla filmer han gör. Lite synd, för hans första filmer var riktigt bra

Permalänk

Orlando Bloom är pinsamt dålig.

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk
Medlem

Joaquin Phoenix tycker jag inte är något stjärnskott direkt... Men håller med om Orlando Bloom är värre.

Visa signatur

LOL! Check this out! :)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
Hon är knappast överskattad. Nästan alla tycker väl att hon suger.

Kuk?

Ben Affleck brukar vara kass!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem

+1 på Orlando Bloom

Visa signatur

Cheer up m8 :) Honda power!
"Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker."

Permalänk
Medlem

Jag får hålla med Ilja. Står knappt ut med Will Smith, både som skådis och som privatperson.

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk

Will Smith, Orlando Bloom och Jared Letho.

Den sistnämnda är så obotligt fånig i alla sina roller.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
Will Smith, Orlando Bloom och Jared Letho.

Den sistnämnda är så obotligt fånig i alla sina roller.

Jared Leto var ju rätt bra i Requiem for a Dream. Det är dock den enda film jag sett honom i.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Tom Cruise!

Permalänk
Medlem

Vetetusan Will Smith är väll inte så överskattad han får väll inga direkta super film roller eller så,i sånnfall är det Väll Brad pitt,Tom Cruis,Angelina Jolie.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Alla svenska skådespelare, inkl Persbrant, Stalone, Hugh Grant, massor

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk

Hugh Grant.

vidrig människa.

Permalänk
Medlem

ingen som nämnt Jean claude van damme? haha, kan inte bli mer tragiskt än så

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plope
ingen som nämnt Jean claude van damme? haha, kan inte bli mer tragiskt än så

+Chuck Norris!

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk

Will Smith, Denzel Washington (speciellt att han ska tugga tuggummi med öppen mun i alla scener, jag dampar på sånt.), Brad Pitt (Se7en någon? Kan ju fan inget än att posa.), kommer inte på mer för tillfället.

Mest underskattade: Patrick Bateman i American Psycho. Har ju sån förtrollande charm

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Medlem

måste hålla med om att Angelina Jolie är sjukt överskattad, hon lyckades blir nån "superstjärna" fast hon gjorde ett helt otroligt jobb i en sjukt dålig film(tomb rider) ända hon har nått att komma med är att se ut som en plastik brud.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem

Jim carey!

Helt otroligt att någon regisör/producent betalar mångmiljonbelopp för hans pinsama och infantila "humor" som på sin höjd är värdig någon vars arbetsplats är barnkalas.

Adam Sandler och Will Smith ligger "bra" till dom med

För övrigt slogs ett swec-rekord i och med denna tråd. 16 minuter tog det innan någon som inte vet skillnaden mellan dålig och överskattad postade...

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Just ja, Adam Sandler och handär andra som spelar samma roll hela tiden, skall alltid förvandlas till något, är med i American Giggolo

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Åh tack gode gud, jag började kolla tråden och tänkte hela vägen: "men va fan, visst Will Smith verkar få sin beskärda del röster, men ska ingen upplysa världen om att (mer än någon annan) borde Adam Sandler nämnas i detta sammanhang. Jag står inte ut med honom, mitt navelludd har på alla sätt mer begåvning än honom...

Tackar Culry och x-per för att jag ännu en dag behåller tron på att det finns vettiga människor på Swec.

Untitled: Michael nyqvist är rätt bra i Svarta Nejlikan, men du kanske har sett den också eller?

Visa signatur

Athlon64 3000+@250x10=2500mhz (ska högre) C7000B-CU| 2x512 Vitesta pc4000 | m-atx MSI K8NM FISRB | Powercolor x800pro VIVO @545/540 | 2x120gb | DVD-RW | Antec Sonata 2 | Superpi 36s

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-per
Just ja, Adam Sandler och handär andra som spelar samma roll hela tiden, skall alltid förvandlas till något, är med i American Giggolo

Du menar Hollywood Giggolo? Idd, han ska ju alltid förvandlas till något

Visa signatur

Skaparna av Crysis är tre turkiska bröder.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Får väl hålla med om Will Smith och Adam Sandler. Finns många kassa svenska skådespelare också, men överskattade vet jag inte om de är...

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."