S.T.A.L.K.E.R Laggar O_o

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mortifer666
Varför inte implementera ordet smurf istället? Min dator smurfar i call of duty och så kan vi förstå genom sammanhanget istället.

Ja, varför inte? Om du skriver "min dator smurfar i CoD, jag har installerat dom senaste drivrutinerna och mina specs är som följer. Jag tycker det är konstigt att det fungerar dåligt på min dator" kan vi ju dra slutsatsen att du tycker prestandan är dålig. Skriver du däremot "min dator smurfar i CoD. Jag har Telia 0,5 och min ping är skithög" förstår vi att det handlar om internet. Skriver du bara "min dator smurfar i CoD" kommer en följdfråga behövas oavsett. Det är bara så jävla onödigt att skriva något sånt som enda inlägg i en tråd. Vad fan tillför det? Det är lika lamt som att komma dragandes med "det heter större än DU!" och liknande. Om det hade varit en diskussion bland akademiker hade jag verkligen hållit med om att lagga och hacka i grunden är olika saker, men när det är i en tråd där alla förstår vad det handlar om är det så jävla onödigt.

alban, inte vara så förhastad. Först får jag en varning.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NatoGandalf
Ja, varför inte? Om du skriver "min dator smurfar i CoD, jag har installerat dom senaste drivrutinerna och mina specs är som följer. Jag tycker det är konstigt att det fungerar dåligt på min dator" kan vi ju dra slutsatsen att du tycker prestandan är dålig. Skriver du däremot "min dator smurfar i CoD. Jag har Telia 0,5 och min ping är skithög" förstår vi att det handlar om internet. Skriver du bara "min dator smurfar i CoD" kommer en följdfråga behövas oavsett. Det är bara så jävla onödigt att skriva något sånt som enda inlägg i en tråd. Vad fan tillför det? Det är lika lamt som att komma dragandes med "det heter större än DU!" och liknande. Om det hade varit en diskussion bland akademiker hade jag verkligen hållit med om att lagga och hacka i grunden är olika saker, men när det är i en tråd där alla förstår vad det handlar om är det så jävla onödigt.

alban, inte vara så förhastad. Först får jag en varning.

Hehe det är sant som jag fick för många år sen din lille besserwisser:)

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk

Jasså, så enligt NatoGandalf så kan man skriva förkortningar som "c u" see you" och "cs" ses på prov i skolan. Det är okej, eftersom alla kommer förstå det. Javisst. Såna människor som dig har inte ens lärt sig att skriva rätt ord t.o.m om man inte behöver det.

Jag fick veta att detta var ett nogrannt forum när det gällde sånt, men det verkar som att det går åt helvete.

Ge upp nu.

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Hedersmedlem

Återgå till ämnet och var trevliga!
Kommer det fler spydigheter efter detta så börjar jag dela ut varningar och det vill vi ju inte. Eller hur?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toxic Crow
Återgå till ämnet och var trevliga!
Kommer det fler spydigheter efter detta så börjar jag dela ut varningar och det vill vi ju inte. Eller hur?

Såklart vill vi inte, inte jag i alla fall. Jag försökte vara trevlig men det gick bara åt helsikke.

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toxic Crow
Återgå till ämnet och var trevliga!
Kommer det fler spydigheter efter detta så börjar jag dela ut varningar och det vill vi ju inte. Eller hur?

Jag håller med,tycker att natogandalf gick lite hårt fram,han som startade tråden ville ju bara ha hjälp med stalker,då kan man ha en trevlig ton,det är inte säkert att folk som har bra hårdvara alltid förstår varför vissa saker krånglar:-)

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Avstängd

Vad förväntar du dig? du har pc då måsta man finputsa inställningarna så det flyter!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin