Bluetooth headset till mobil för musik

Permalänk
Medlem

Bluetooth headset till mobil för musik

Någon som erfarenhet, någon som kan rekommendera ett?
Gärna så man kan byta låt också och clip så man man klämma fast den (typ som ipod shuffle)

Visa signatur

Baaahh

Permalänk

http://www.jabra.com/Sites/Jabra/se-se/products/Pages/JabraBT...

Jag har dock inte fått låtbytandet att fungera med Pocket player. Det kanske fungerar med Windows media player men jag använder knappt den längre.

Jag använder TyTn 2 med Windows mobile 6 om du undrar. Och givetvis bör du använda egna lurar då de medföljande inte är något vidare. Jag använder Etymotic Research ER-4P.

Visa signatur

Corsair One i160 - MSI GT76 Titan 17,3" FHD 144Hz - Lenovo Thinkpad X1 Tablet 2nd gen - Apple Macbook pro 15" 2019 with touchbar - Synology DS920+ - Samsung Galaxy S24 Plus 512GB

Permalänk
Medlem

Jag har Motorolia HT-820, funkar rätt bra med rätt schysst ljud MEN kan bli jobbiga att bära under en längre tid. Byte av låt etc har funkat till min Nokia N95 utan vidare i varje fall. Att prata går väldigt bra! Helt otroligt hur en mic kan ta upp ljudet genom att sitta vid örat sådär. Möra är att jag inte fått hörlurarna att funka med min laptop bara, men det beror nog mer på min blåtandsmodul i datorn än på hörlurarna.

Visa signatur

[b]GKKE![/b]