Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Vart är det inte fritt?

Har som sagt bara spelat en timme och det ska tilläggas att jag inte spelat särskilt seriöst och kommit långt. Men hittills har jag hela tiden fått kommandon vart jag ska. åk dit, gör det. Men får väl hoppas att det ändras ska köra en längre session ikväll och ge det en ärlig chans. kan ju även vara mina förväntningar som var för högt ställda från början har ju längtat över två år på detta.

Permalänk
Inaktiv

Hehe...känner igen det där, svart_smurf.
Fast jag har varit med om att fienderna själva råkar sätta eld på stället ^^

Och precis på samma ställe var det två som åkte i en jeep som åkte ner i vattnet och dog o_O

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chibariku
Har som sagt bara spelat en timme och det ska tilläggas att jag inte spelat särskilt seriöst och kommit långt. Men hittills har jag hela tiden fått kommandon vart jag ska. åk dit, gör det. Men får väl hoppas att det ändras ska köra en längre session ikväll och ge det en ärlig chans. kan ju även vara mina förväntningar som var för högt ställda från början har ju längtat över två år på detta.

Du måste inte göra de uppdrag du får av en vapenhandlare på direkten, då lastbilen (som det vanligtvis är) åker bara runt o runt i cirklar runt ett område. Dåligt gjort, men visst, det funkar.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Hehe...känner igen det där, svart_smurf.
Fast jag har varit med om att fienderna själva råkar sätta eld på stället ^^

Och precis på samma ställe var det två som åkte i en jeep som åkte ner i vattnet och dog o_O

haha de där påminner mig om en liten insident som hände idag^^ jag smög stod bakom sånna här gas tuber, killen jag skulle assisantea såg mig, han sköt på gas tuben, tuben flygen rakt på honom. fortsätter åka rakt in i ett ammo förråd eller vad man ska säga och skjuter sönder 3 personer xD

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Du måste inte göra de uppdrag du får av en vapenhandlare på direkten, då lastbilen (som det vanligtvis är) åker bara runt o runt i cirklar runt ett område. Dåligt gjort, men visst, det funkar.

Har spelat lite mer nu klarat runt 10% och det är betydligt bättre nu. Hade tydligen missat att första delen var en tutorial därav min lite nedlåtande kommentarer. Nu är det betydligt friare.

Passar även på att lägga upp lite bilder.

Hoppas det kommer nån patch/mod som gör nätterna mörkare.

Permalänk
Medlem

Hur låser jag egentligen upp alla vapen? Kan inte ta emot fler uppdrag ur vapenaffärerna för gubben har försvunnit. Har klarat ~20%.

Permalänk
Medlem

Jag gillar att ta lite random bilder ;D

Visa signatur

E7200 @ 3.16Ghz | Antec Three Hundred | Fractal Design Newton 500W | Samsung Spinpoint 320GB | Leadtek GTX 260 896MB | 2x2GB (Tot. 4GB) A-Data DDR2 800Mhz | Gigabyte GA-EP35-DS3 | Windows Vista Ultimate 64-bit |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
fan va jobbigt det är ibland när du råkar träffa en brandfarlig sak, hela stället dit man ska för att kolla börjar brinna för mycket xD
http://www.themakingofafamily.com/randomupload/13a9417db519bf...

Snygg bild! Jag får mitt far cry 2 på måndag Vad tycker du om spelet? Det ser snyggt ut på din bild iaf Har du fler bilder?

Visa signatur

Speldatorn: i5 6400 | 16GB ram | GTX 980 Ti | 250GB SSD | Windows 10 |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunkaboy86
Snygg bild! Jag får mitt far cry 2 på måndag Vad tycker du om spelet? Det ser snyggt ut på din bild iaf Har du fler bilder?

kolla på förrasidan har lagt upp massa bilder där. jag gillar inte spelet, roligt tidsfördriv bara.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Ah, Insurgency Saknar dock den där terräng-banan som fanns med i de tidiga BETA-versionerna :/

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nomu
Hur låser jag egentligen upp alla vapen? Kan inte ta emot fler uppdrag ur vapenaffärerna för gubben har försvunnit. Har klarat ~20%.

Ställ gärna sådana frågor i FC2-tråden.

http://sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=80979...

Men jag kan svara här ändå.
Du får inte ha ngr andra uppdrag aktiva, först då visar de sig.

Permalänk

Lite tjatigt kanske men här är mer FC2...

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Avstängd

Finns det några mutanter i FC2? kom att tänka på dom när jag såg jungelbilderna som Lasermannen postat. Och snälla, skriv vilket spel det är från så man slipper fråga

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Nej inga mutanter i FC 2 , Dock i Fallout 3

Permalänk

Sacred 2 mage

Visa signatur

P4 2,8ghz,asus P4SD-LE, 2GB pc3200, 160gb HD, Leadtek A400LE 12/1,6 @ 399/876 128mb 1,4V, SB Audigy 2, 3dmark 03: 10846 3dmark 05: 4206

E6420, Gigabyte GA-965P-S3, 2GB Corsair twinx2 CM2X1024A-6400 , XFX 8800GTS 320mb, Hiper type-R 530W , antec 900

Permalänk
Avstängd

fick en skit fin bugg idag på fc2:D

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av crillelundh
Sacred 2 mage

http://i37.tinypic.com/k1ov0h.jpg

Tycker färgerna är lite starka i det där spelet

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk

Nej fyfan, mindre Far Cry och mer Clear Sky! Håll i modemet nu

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
fick en skit fin bugg idag på fc2:D
http://www.themakingofafamily.com/randomupload/198e2aa8400e6c...

Du får stänga av AA ifall du vill ha det normalt! hade samma problem

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anthons
Du får stänga av AA ifall du vill ha det normalt! hade samma problem

starta om spelet då blev allt normalt:P

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Börjat blir sletet att bara se FC2 och Clear Sky bilder!?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Avstängd

inskrivet av Haziza[/i]
Börjat blir sletet att bara se FC2 och Clear Sky bilder!? [/QUOTE]

här har du ett annat spel:D

[QUOTE][i]Ursprungligen

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Som vanligt fantastiskt snyggt Mr Bravo!
Håller med Haziza, vore kul med ett större utbud. Jag vill se den mest äckliga bilden någonsin, och det får inte vara FC2 eller Clear Sky.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Sötast

Har vi inte redan sett denna warcraft bilden en eller två gånger innan eller behöver jag senilsnöre?

Härligt med uppfriskande bilder på Clear Sky iallafall!
Snacka om att Far Cry 2 är chanslöst, verkligen ingen atmosfär alls vid jämförelse av S.T.A.L.K.E.R

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Har vi inte redan sett denna warcraft bilden en eller två gånger innan eller behöver jag senilsnöre?

Härligt med uppfriskande bilder på Clear Sky iallafall!
Snacka om att Far Cry 2 är chanslöst, verkligen ingen atmosfär alls vid jämförelse av S.T.A.L.K.E.R

alltså den där bilden är kanske 1 vecka gammal och jag tror ej jag har lagt upp den.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Synd om killen, lite fult att ansiktet försvinner :/

Visa signatur

E8600 @ 4200Mhz | ZEROtherm Nirvana NV-120 | 8800GTS 512 800/1100/2000 | OCZ 4GB DDR2 5/6/6/18 | nForce 780i SLI | Xion 630W | Antec 900 | BenQ 24" E2400HD |

Permalänk

Vilka dasslock till händer

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Titta det är mitt skrivbord =D

Permalänk

Starka höns i Afrika.

Killen kastade upp sin skadade kompis på axeln, sprang närmare för att få en bild men då slängde han ner honom på marken ):

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.