Permalänk

Säger desamma. Klockrent! Stilfullt och ordning och reda. Inte mycket för furu ja heller men blir de ordentligt så blir de som de blir.

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

NICE! (Y)

Permalänk
Medlem

Mycket stilrent, snygga och praktiska lösningar, speciellt HDD-upphängningen. 10P!

Visa signatur

CPU: i9-9900K GPU: Gigabyte RTX 2070 Super Case: Louqe Ghost S1

Permalänk

Sä jävla snyggt asså!!! om man hade kunnat ge mer än 10p hade du lätt fått det

Permalänk

riktigt fint jobbat, och gillar hela temat med trä-tv
Startknappen var ju lätt skönast =D

Visa signatur

spröd trosa

Permalänk

Najs, 10 P för vi har samma tv. fast jag har mahogny versionen.
(swedx ftw)
btw as nice bygge

Visa signatur

- i7 5820k @ 4.3 Ghz - MSI Gaming 7 - GTX 980 @ 1433 Mhz - 16 GB DDR4 @ 2800 Mhz - Samsung 840 Pro 256GB + Samsung 850 EVO 1TB - Corsair 700D - Corsair HX750 - XB270HU -

Permalänk
Medlem

Snyggt bygge, hur bra funkar tvn? Tycker dom är riktigt snygga.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matx
Vad ska man säga, dedär var ju jävligt bra gjort.
Skulle dock kolla tempen efter några filmer är körda.
10p är du värd

Har en idle processor temp på 27 grader och den ökade till ca 30 på en vanlig avifilm. har inte hunnit kolla grafikkortets temp än. Ska bli intressant att kolla tempen under en HDfilm, återkommer när jag hunnit testa.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av awqawq
Jag tycker att det är skit snyggggggggggt.
Du skulle dälja kablarna med en trä låda
Kablarna som går från datan till tv.
Men en klar 10.

En furulist är på gång över kablarna, ska bara hinna göra den.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cheezez
Riktigt snyggt ^^ Ogillar trä i vanliga fall, men med den tvn så kan man inte annat än älska det. Dock hade jag gärna sett högtalarna i trä å

Tänker uppgradera ljudsystemet men väntar på att dessa högtalare ska bli tillgängliga från SWEDX http://www.swedx.se/product_info.php?products_id=109

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrMadMax
hur är det med ljudnivån?.. Riktigt bra jobbat men trä är inte min grej riktigt..Eller inte furu iallafall..9p

Den är nästan ljudlös, det enda som hörs är när dvd spelaren kör igång men det sker inte så ofta, ska prova att lägga in nåt styrprogram, ge gärna nåt tips om någon har

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NukeHenk
Snyggt bygge, hur bra funkar tvn? Tycker dom är riktigt snygga.

Du får väldigt mycket tv/dataskärm för pengarna (gav 8500 kr). Den har full hd och jag kör med comhems hd box, så jag är nöjd

Tack för alla kommentarerna och poängen, känns bra efter allt slit med bygget/ swebear

Permalänk
Medlem

nice

Visa signatur

HHKB Pro2 - HHKB Pro JP - IBM Model M SSK - Phantom - GH60 - LZ-GH - Raptor K1 - Ducky Shine3 TKL - Filco Majestouch2 Ninja

Permalänk
Medlem

mycket vackert 10p

Visa signatur

e6600, 8800gts 640MB asus P5N32-E SLI PLUS, 2gig 6400, 500hdd

Permalänk
Hedersmedlem

Fruktansvärt bra bygge! Jag är riktigt imponerad! 10p såklart!

Permalänk
Medlem

extremt snyggt! tråkigt moderkort bara. Jag har själv ett sådant och det krånglar som bara den! vet inte om jag har ett måndagsexemplar kanske.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Nice! Det blir till att bygga när jag kommer hem...

Permalänk
Medlem

Stiligt värre! Smälter ju in perfekt med resten av rummet också

Permalänk

hur clent som helst ! 10 P

Permalänk

Vilken slöjdlärare/trä-entusiast som helt får ståpäls!
Snacka om helgjuten och samordnad design.

Visa signatur

"-You like sex AND money? We should hang out!" -"Idiocracy"

MSI P45 Platinum, e6850@3ghz, 4gb Corsair 6400c5dhx, 500gb+320gb, HD4850 Crossfire (Sapphire/His), Coolermaster Cosmos RC 1000

Permalänk
Medlem

En helt klar 10 poängare.

Visa signatur

*.*

Permalänk
Medlem

Snyggt jobb , tycker det blir lite mycket träsmak när man ser tv:ns ram men men folk får tycka vad man vill men det där var min åsikt ,

Permalänk
Medlem

RIKTIGT snyggt jobbat :S "trä-klar" 10 poängare

Visa signatur

-+ PaynE +-

Permalänk
Medlem

Riktigt nice! Roligaste HTPCn jag sett hittils på SWEc!

10p till daj!

Permalänk

gillar inte trä men om man gör det så blev det nice !

Permalänk
Medlem

Jävlar vad snyggt ! Och så har du likadant moderkort och nätaggregat som jag 10 p!

Permalänk
Medlem

9P. Det som drar ner är att DVD:n sitter inne i skåpet så amn behöver öppna. En snygg lösning på utsidan så blir definitivt en 10:a

Permalänk

Riktigt snyggt & mycket kreativt, häftigt bygge!
10p

Visa signatur

Cooler Master Cosmos - E4400 @ 3 Ghz + True - Evga nForce 650i ultra - Sapphire HD4850 - Corsair 5400 TWINX2 2048Mb - Corsair HX620 - Samsung 206BW

Permalänk
Medlem

Klart en 10 poängare. Bara en sak, vet Ernst Kirshtieger om att du rippat hans torp???

Visa signatur

*.*

Permalänk
Medlem

o jäklar va nice det blev!

Permalänk
Medlem

Mycket läckert

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem

riktigt snyggt! min favorit är helt klart ghetto-moden, sådana finurliga lösningar ger mig hopp om mänskligheten

Visa signatur

P182 | TX 650W | Q6600 | EP35-DS4 | 9800 GTX 512MB | 4*1 GB PC8500 | 2x500GB int. + 500GB ext. | 24'' TFT @ 1920x1200 | G15 | DeathAdder | VHP 64-bit

Permalänk
Medlem

Konstigt kakel, ser ut som inredningen på en toalett.

Permalänk
Medlem

instämmer i hyllningskören, snyggt gjort

Citat:

Ursprungligen inskrivet av swebear
Den är nästan ljudlös, det enda som hörs är när dvd spelaren kör igång men det sker inte så ofta, ska prova att lägga in nåt styrprogram, ge gärna nåt tips om någon har

beror på operativsystem: i windows så har vi nero drivespeed och i linux kan du använda kommandot "eject -x 12"

Visa signatur

| Errare humanum est |