Permalänk

Casillas, yes

Permalänk
Medlem

Nooooo. Detta suger, mitt favoritlag är ute ur EM. :(:( Vem ska nu slå tyskarna?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Darkstormz
Skönt att Spanien gick vidare. Korruption lönar sig inte i längden

Ärligt talat vad snackar du om... förklara för mig.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Nooooo. Detta suger, mitt favoritlag är ute ur EM. :(:( Vem ska nu slå tyskarna?

Haha Spanien?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Nooooo. Detta suger, mitt favoritlag är ute ur EM. :(:( Vem ska nu slå tyskarna?

Ärligt talat vad snackar du om... förklara för mig.

Du kanske missat vad som hände i Serie A ?

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Darkstormz
Du kanske missat vad som hände i Serie A ?

Frågan är dock var några klubbpresidenter har med landslaget att göra...bara störigt att skriva så där.

Jävligt nice att Italien åkte imo, Spanien kommer få det riktigt svårt mot Spanien nu när dom kommit igång.

Ryssland - Tyskland i final tror jag på.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fesen
Frågan är dock var några klubbpresidenter har med landslaget att göra...bara störigt att skriva så där.

Äsch man vet aldrig med Silvio Berlusconi, han skjuter nog gärna till med lite fickpengar åt domarna i EM

Visa signatur

Microsoft Surface Pro 4 - Intel Core i7 6650U - 16GB RAM - 512GB SSD
Microsoft Surface Dock - ASUS PG279Q

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fesen
Frågan är dock var några klubbpresidenter har med landslaget att göra...bara störigt att skriva så där.

Jävligt nice att Italien åkte imo, Spanien kommer få det riktigt svårt mot Spanien nu när dom kommit igång.

Ryssland - Tyskland i final tror jag på.

Blev det inte lite fel där?

Permalänk
Medlem

Jaa, riktigt bra.
Och kul också att de vann på straffar, något som media och andra tyckare trodde Italien skulle ta Iker Pastiller/Cigarill var verkligen bra. Jag stod inträngd i en alternativ liten irsk pubb som nevertheless var proppad av italienare och spanjorer och annat, vokalt folk och blev lite halvdöv, men.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealMadrid
Haha Spanien?

Ja det hoppas jag verkligen...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Darkstormz
Du kanske missat vad som hände i Serie A ?

Lägg av...

______________

Det ska bli roligt att se Spanien möta Ryssland igen, få se nu om Ryssland kan få sin revansch. Ryssland var inte direkt dåliga mot Spanien, det var bara Spanien som kontrade isönder ryssarna...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

lotto Spanien!

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Vem ska nu slå tyskarna?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealMadrid
Haha Spanien?

Ingen av dem

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Billy Bob
Går inget bra för mig alltså. Hoppades att Portugal skulle slå Tyskland, att Kroatien skulle slå Turkiet och nu att Holland skulle slå Ryssland. Nu hoppas jag att Italien spöar Spanien och då vet vi ju genast hur den matchen kommer sluta.

Pff.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

Jag vill se Turkiet - Ryssland i final! Den mest otippade finalen nånsin

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

Tyskland - Turkiet ikväll. Spännande Man hoppas ju på glad, offensiv fotboll från Tysklands sida, å många vackra mål

Permalänk
Medlem

Jag hoppas man får se en match där båda lagen är offensiva. Tyskland är grymma defensivt, turkarna måste köra på alla bollar för att få något mål tror jag.

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

Jao, det vore ju kul att se lite spelmål, inte bara nickmål vid hörna eller andra fasta situationer.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Bra med tillfälligt avbrott mitt i matchen... Tydligen så är det inte TV4 som failar, hörde av en kompis att resten av Europa också har problem.

EDIT: Jodå, det är hela Europa som har problem. Tycker faktiskt synd om turkarna, hade gärna sett dem i final.

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Medlem

Jo..jag med. Tyskland har ju kanske varit där nåra gånger. Hursomhelst- Ryssland eller Spanien, bara INTe Tyskland vinner allt.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk

Bajstyskland.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

Ännu en gång har tyskarna tur, tur tur tur! Helvete!! Jag hoppas Ryssland eller Spanien totaltsmeker tyskarna...

Och åt helvete med Österrike eller Schweiz som fuckade upp bilden...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Äntligen vann "rätt" lag. Med det sagt så imponerade inte tyskland, allmänt slöa och ointreserade men dom har en sak som Holland och Italien saknade: effektivitet, trots ganska dåligt spel så går bollen in i mål.

Tur att inte Turkiet gick vidare för då hade respekten för EM försvunnit totalt.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Domaren i tyskland - turkiet matchen är ju helt borta.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Ännu en gång har tyskarna tur, tur tur tur! Helvete!! Jag hoppas Ryssland eller Spanien totaltsmeker tyskarna...

Och åt helvete med Österrike eller Schweiz som fuckade upp bilden...

Jag håller med till 100% hatar det mer än något annat! Pallar inte att Tyskland har flyt i varenda jävla match med domslut eller vad som helst!

Permalänk
Medlem

Hoppas Spanien faller ut imorgon.

Permalänk
Medlem

Oops.. läste fel

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Grattis Spanien... Se bara till o tvåla dit tyskarna ordentligt nu!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Grattis Spanien... Se bara till o tvåla dit tyskarna ordentligt nu!

word!!

Förresten, jag har en fråga, hur avgörs 3:e och 4:e plats i EM? struntar dom i det eller är det bara i VM som dom bryr sig om det? Blev lite osäker när jag snackade med en kollega idag som va bombis på att dom "struntar" i 3:e respektive 4:e plats i EM.. Detta kan väl ändå inte stämma?

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

Jag tycker utan problem att Turkiet förtjäna att vinna, och inte för jag är turk, 9 spelare utav 11 var antingen skadade eller avstängda. Och det var mer eller mindre bara de viktigaste! Tuncay, Servet, Nihat, Emre kommer upp direkt när jag tänker på skador - och de är grunden i Turkiet. Volkan? Han hatar jag, men fyfan, han är bra! Rüstü var anledningen till att Kroatien gjorde mål i 29' minuten av förlängningen, som tur var räddade Semih oss där. Men en andra gång? Om vi hade haft idiotvolkan på plan så hade vi vunnit! Tyskarna sköt 3 skott på mål, S A M T L I G A gick in! Helt oacceptabelt även om nån av dom var svårare än andra. Vem lägger jag skulden på? VOLKAN! Din störde jävel vem knuffar någon när det är kvar 1 minut av matchen och man har övertaget, OCH LEDER? Gah!

Men hur som helst är jag mycket nöjd över mitt Turkiet. Utom Volkans IQ-befriade misstag.

Visa signatur

Bustin double glocks
Galatasaray<3

Permalänk
Medlem

Arshavin...var var Arshavin..? Förutom på väg till Spanien?

Volkan verkar ha lite problem med humöret jo, men jag tycker både att han ej förtjänade att vara borta i mer än en match och att han var stabilare än Rösti.

Home: Så vitt jag vet är det winner takes all (ingen kamp om tredjeplats) (inte 'silver' till andraplats)

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MyRus
Grattis Spanien... Se bara till o tvåla dit tyskarna ordentligt nu!

Håller med. Snälla Spanien trakassera Tyskland hårt nu... riktigt hårt...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN