Datorbutiken har blivit ett skämt

Permalänk
Medlem

Datorbutiken har blivit ett skämt

Var inne på deras sida och kollade veckans erbjudanden. Inget av de produkterna finns på lager roligt nog =P

Man får kämpa en hel del för att hitta något som finns på lager överhuvudtaget. Sammanslagningen med JME måste ha gjort susen, för detta är exakt det som JME måste ha bidragit med. Dvs att inte ha något på lager.

Vad är meningen med att ha ett stort lager mitt på en åker när det är tomt?

Vad tycker ni andra?

Permalänk
Visa signatur

Asus M5 A97 R2.0| Corsair Vengance DDR3 16GB| AMD FX 8350| Gigabyte HD 7950 3072Mb *2| Nätagg Corsair AX1200| Logitech Z4 samt QPAD QH-90 vid spelande eller lyssnade på film/musik| Det styrs av Windows 10.
Jösses vad gamla prylar man har :)

Permalänk
Medlem

Det heter veckans klipp och vad jag kan se finns hälften av produkterna i lager.
Det finns flera anledningar till att de övriga produkterna inte finns kvar i lager IDAG, men de får du tänka ut själv...

Permalänk
Medlem

Även trådskaparen är ett skämt;)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

När jag tittar så ser jag att de har varor i lager, så vad pratar du om ?

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem

datorbutiken har probs med att få in nya varor pga kredit trubbel.
Handla från dem om ni kan!

Dom får inte gå omkull eller nåt knas, en av de bättre och äldsta internet butikerna får inte försvinna

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Hoppas de går omkull så vi alla köper våra datorprylar på Expert.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HasseAro
Hoppas de går omkull så vi alla köper våra datorprylar på Expert.

Kommer ALDRIG hända!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av klFishBone
Varför skulle DB gå omkull?

Därför dom har inte fått kredit hos sina leverantörer... alltså dom kan inte ha grejer på lager innan folk beställer.
Inte bra inte bra.

Hoppas de fixar sig för dem iallafall.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf