Permalänk
El-nisse

Asm

nån som proggar ASM till PIC/AVR?

Visa signatur

Imagine a place where every horror comes to life Where every torture is real and time stands still "tar av mössan för dina någorlunda knepiga kunskaper iaf.. ;) och det är fan inte varje dag jag gör det, känn dig utvald eller något ;) :D" - nidas

Permalänk
Medlem

läs databladet till den så kanske du kommer någonvart

lärde mig progga 8051 asm på det sättet

ps. det hjälper att läsa det många ggr (typ ett tiotal

Permalänk
El-nisse
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M31e
läs databladet till den så kanske du kommer någonvart

lärde mig progga 8051 asm på det sättet

ps. det hjälper att läsa det många ggr (typ ett tiotal

har knagglat mig igenom 16F84:as datablad, ett antal gånger

Visa signatur

Imagine a place where every horror comes to life Where every torture is real and time stands still "tar av mössan för dina någorlunda knepiga kunskaper iaf.. ;) och det är fan inte varje dag jag gör det, känn dig utvald eller något ;) :D" - nidas

Permalänk
Medlem

Re: Asm

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bengan
nån som proggar ASM till PIC/AVR?

jepps, PIC.

Permalänk
Glömsk

Kolla i Allt om elektronik, eller fråga Qaztaz. Han håller på med såna där hemskheter

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
El-nisse

sysslar QazTaz med MCU's?

Visa signatur

Permalänk

jag proggar PIC och ska i framtiden börja med AVR. Just nu gör jag en fc med PIC

Visa signatur
Permalänk

Jorå jag har proggat både PIC och AVR.

Visa signatur