Retur av grafikkort, fick dubbla!?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dapink
vet inte något mer ja ska tilläga men behåll ditt kort du kommer bli gladare då + att om du säljer det till din kompis får du ditt eget mycket billigare

Ojoj, antar att du tycker det är helt rätt ifall någon kommer och rånmördar dig också? Lagar är ju till för att brytas vettu
Edit: Man blir ju sugen att skicka den här tråden till någon ansvarig på komplett, inte för att jag tror dom skulle bry sig så mycket om jag ska vara ärlig men det är ju tragiskt hur många idioter i den här tråden som tycker det här är okej.

Visa signatur

"Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly"

Permalänk
Medlem

Och komplett kan inte läsa trådar och lägga ihop 1+1

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk

Jag blir lite oroad över vårat lands framtid när jag läser många inlägg här i tråden...den som tar han har?
Ja,visst det är en gammal goding... för tjuvar och barn som går på lekis!

Ni som som pratar om att de tjänar ett visst antal pengar, de märker inget, vad gör det... osv, borde inte ni börja förstå efter att lagt ett fler tal poster och följt tråden börja överväga till vad det verkligen kan leda till om det är någon person som kollar upp detta ?

Det är ju inte så att de skriver upp på papper vilka som får vad på komplett...!
Nu tänker ni säkert "ja, men vad (ursäkta) faaan skrev du i början då?"
Jo, visst... men varför trodde ni att jag gjorde en tråd? Det var ju inte för att jag ville veta hur jag skulle göra, utan det var för att jag kände att det inte riktigt var rätt och ville veta vad det kan utvecklas till och visst, jag var girig.
Dock så räckte det med att se cirka 5 inlägg i denna tråd för att jag skulle överväga att verkligen inte köpa kortet sen om det är min ensak eller ej att ta upp det... jag skulle ju köpa det, hur skulle jag betet mig då.
Jag vill väl veta om något kan hända både polaren och mig, jag anser att jag gjorde min polare en tjänst!

Och angående komplett... så visste inte jag att de huserade runt på sweclockers, dock kanske lite dumt att göra en tråd men ja, jag vart lättad när jag fick se ett meddelande igår på sweclockers (ni kan ju gissa vilka det var) så ja, håller med er ärlighet varar längst!

Och ni som anser att det är rätt av mig att utnyttja detta misstag, tänk då att ett av dessa kort inte var kompletts utan det tillhörde någon så att det var inte bara komplett som skulle blivit drabbade!

Sista gången jag tänker i dessa banor hoppas ni andra gör likadant!

Daniel.

Visa signatur

|| Amd Phenom X3 8650 @ 2,9ghz :: Gigabyte GA-MA78G-S2H :: 4GB Corsair XMS 2 PC-6400 @ 842 mhz :: WD640GB WD200GB :: HD 4830 @ 500/ 750 ||
|| Sony A200 :: Kitobjektiv 18-55mm :: Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO DG Macro ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Och komplett kan inte läsa trådar och lägga ihop 1+1

Komplett har arbetare heltidsanställda för att sitta på SweClockers forum och leta upp misstänkta brottslingar. Efter att de sett denna tråd jobbar de nu för fullt för att få tillgång till danneman91:s IP-adress genom moderatorerna så att de genom honom kan få tag i hans polare som fick det extra kortet. Lyckas inte de kommer de gå igenom alla RMA-ärenden på HD4850-kort och sedan ringa upp samtliga dessa kunder och fråga om de fick två kort och i så fall polisanmäla dom.

Either way - he's fucked!

Visa signatur

Intel Core i7 920, Gigabyte GA-EX58-UD5, 6x2 GB Corsair XMS3 Twin3X DDR3 1333 MHz, XFX GeForce GTX 280 1 GB, Gigabyte GeForce 8600 GT 512 MB, Corsair TX650 650W
NileCity 105,6 Playlist

Permalänk
Hedersmedlem

Ärendet får ses som avslutat genom detta och därmed låses tråden.

*tråd låst*

Varningar kan komma att utdelas baserat på vissa personers uttalanden som både strider mot SweClockers regler och svenska lagar.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||