Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Nästa generation grafikkort kan försenas

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Boris-
Vill ha källan till redaktörens påstående att AMD tidigare pratat om Juli. Har aldrig sett något sånt uttalande från en AMD-anställd.

http://www.fudzilla.com/index.php?option=com_content&task=vie...

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av khanan
XP kostar idag 900:- för en OEM, Vista Business 64bit kostar 1200:- för en OEM. Vad "Windows 7 Business" kommer att kosta (för ingen är väl tamejfaan så korkade att de köper Ultimate för skrivbordsbakgrunder och bitlocker som suger mer stock än en kalvande get jämte exempelvis TruCrypt, PGP Desktop 9 eller SafeGuard) går ju att sia i, men knappast 3-5k -- så vad YRAR du om?

Finns en gratisversion som heter rc1 eller finns "yarr versioner" eller så väntar man till Wine kommer dra dx11. Sedan kommer det ta ett tag innan man finner spel/apps till dx11 (dx10 var en jävla hype och fortfarande finns det bara enstaka samt att dx10 inte har så mycket att ge.)

Sigh, förstår inte varför folk inte kan programera spel för Opengl istället så man inte blir ingstängd på ett operativsystem.

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk
Medlem
Citat:

fudzilla?

Senaste nytt, "Se & Hör" rapporterar att Ryssland planerar atombombs attack mot Sverige.

Ungefär lika trovärdig källa ^^

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Commander
Sedan kommer det ta ett tag innan man finner spel/apps till dx11 (dx10 var en jävla hype och fortfarande finns det bara enstaka samt att dx10 inte har så mycket att ge.)

DX10 floppen kan ju till stor del spåras till den stora oviljan bland användare att byta till Vista. I nuläget ser win 7 ut att bli betydligt mer varmt mottaget viljet gör att DX 11 inte bör ha detta problem i samma utsträckning.

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Essin
fudzilla?

Senaste nytt, "Se & Hör" rapporterar att Ryssland planerar atombombs attack mot Sverige.

Ungefär lika trovärdig källa ^^

Om folk lär sig att läsa mellan raderna så ger Fudzilla väldigt trovärdig information...

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk

Kanon att de blir lite försenade! Det får bli ett 5870, Windows 7 och Modern Warfare 2 i november!

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89
Om folk lär sig att läsa mellan raderna så ger Fudzilla väldigt trovärdig information...

Att säger att Fudzilla går ut med väldigt trovärdigt information är att ta i. Man ska inte blint tro allt som sägs där, en nypa salt är rekommenderat när man läser Fudzilla och två nävar av salt när man läser The Inqu och då räcker inte änns det.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Avstängd

De tycker jag vart en bra nyhet. Mina två GTX 260 presterar fortfarande bra och kommer nog göra de med alla årets spel också. Dock kommer jag troligtvis uppgradera till ett kort i GTX 300 serien när dom släpps iaf. Då blir ett GTX 260 kvar som dedikerat PhysX kort.

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rickard11
Kanon att de blir lite försenade! Det får bli ett 5870, Windows 7 och Modern Warfare 2 i november!

Jag ska ge dig information som vissa skulle anse basic. Ok, här kommer det: Ju tidigare det släpps desto tidigare kan man använda det. Det är som att säga yes, min order på dator är försenad ett halvår, då kan jag börja använda den om 6 månader istället istället. = dålig nyhet på alla sätt och vis, så sluta vara så jäkla positiv

Visa signatur

Om du vill att jag ska se ditt svar så tryck på Citera.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Nu förstår inte jag. Hur kan Fuad Abazovics utalande om rykten som säger Q4 för RV870 vara en källa för att AMD skulle påstått juli?

Jag kan verkligen inte minnas att någon AMD-representant sagt Juli och jag vill att Sweclockers tar upp källor för detta påståendet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av khanan
XP kostar idag 900:- för en OEM, Vista Business 64bit kostar 1200:- för en OEM. Vad "Windows 7 Business" kommer att kosta (för ingen är väl tamejfaan så korkade att de köper Ultimate för skrivbordsbakgrunder och bitlocker som suger mer stock än en kalvande get jämte exempelvis TruCrypt, PGP Desktop 9 eller SafeGuard) går ju att sia i, men knappast 3-5k -- så vad YRAR du om?

Jag yrar om retail