Permalänk
Medlem

Lika snyggt som vanligt

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem

Vad skulle ett sånt här monster gå loss på om det var till salu?

Riktigt snyggt bygge! 10P!

Visa signatur

||I9 13900kf, 96gb DDR5 5600MHz, Gigabyte RTX4090||
||Nikon Z6ii, 24-200 f4-5.6||
https://www.speedtest.net/result/16090287443.png
--------------------------------------
http://www.speedtest.net/result/213595932.png

Permalänk
SpelClockers

Riktigt stiligt, väntar spänt på att byggloggen kommer upp!

Permalänk
Avstängd

Snyggt!

Visa signatur

[Antec 300] E8400 ,2gb CorsairXMS2 EPP, ASUS P5Q PRO , ATI 4850 512mb , WD640GB HDD , Cooler Master Real Power 520w Mod Os: Windows Pro & Unbuntu 9.04

Permalänk

Är det ingen dvd/cd/bluray spelare/brännare i den?

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk

Han är ju sjukt duktig ! Förstår inte att han inte börjar jobba för nått chassi företag ! 10/10

Visa signatur

Acer Aspire 5930 G

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av metalbast
Är det ingen dvd/cd/bluray spelare/brännare i den?

Asus ville inte ha detta då det skulle göra chassit större, det finns ju externa läsare annars.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreaskarlsson3
Han är ju sjukt duktig ! Förstår inte att han inte börjar jobba för nått chassi företag ! 10/10

Varför ska han göra det när han kan ta vilket företag som helst och göra sitt eget one of a kind till dem

OT: Grymt snyggt 10p

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreaskarlsson3
Han är ju sjukt duktig ! Förstår inte att han inte börjar jobba för nått chassi företag ! 10/10

Han jobbar kanske som frilansare

Anyway, snyggt bygge ^^

Permalänk
Medlem

Fy fan vad fint ! Blev rikigt snyggt !

Visa signatur

ASUS M4N72-E 750A || AMD Phenom II x2 3.1 GHz clockad: 3.5 GHz || 2st Corsair Dominator 2Gb 1024MHz || ASUS EN9800GT 1Gb || Cougar 550W || Samsung Spinpoint 1TB

Permalänk
Medlem

"Detta gillar vi", showigt att stoppa diskarna bakom moderkortet så huvudnummret syns bättre !
Skulle gärna haft den placeringen i ett vanligt chassie så det inte behöver vara så långt!

GJ

EDIT: Kanske en stående slot in brännare för laptops hade fått plats bakom moderkortet istället för ena fläkten ? Vet dock inte var hålet i fronten kommit då.. Aja så länge jag inte gör lika snygga byggen så ska jag inte kritisera för mkt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sexigt, snyggt, vacker, bedårande, underbart, fint, coolt, ballt, nice, najs, fin-fint.

Kommer inte på några fler ord just nu, men alla dessa stämmer in på detta chassi. Ska bli roligt att se byggloggen

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Klart snyggt oh godkänt verkligen en känsla av detalj rikedom

Permalänk
Inaktiv

Jag älskar hur diskarna är placerade. Unikt, och.....jävligt snyggt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SleepstreameR
Asus ville inte ha detta då det skulle göra chassit större, det finns ju externa läsare annars.

Aha okej Tack för infon.

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Medlem

Underbart!

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk

Ser riktigt fram emot byggloggen

Visa signatur

Lev länge och prospera.

Permalänk
Medlem

Good shit, good shit 10p

Permalänk
Medlem

Snyggt, inte min still, men kvaliteten och hur du gjort med att diskarna syns är jäkligt snyggt.

Även om jag inte vill ha så mycket lampor så kan man inget annat än att ge en tia!

Permalänk
Medlem

Najs som bara den

Visa signatur

AMD phenom x4 965 BE | Gigabyte GA-790XTA-UD4 |4GB A-DATA Gaming series | XFX Radeon HD 5850 Black edition | Cougar 700W modulärt agg |Cooler Master HAF 922 RED| HAF 922 RED

Permalänk
Medlem

såå grymt! Lotta ut den?

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem

Grymt snygg! Men den ser ut att låta högt det där chassit.. Men det spelar väl ingen roll i detta sammanhang antar jag En annan grej jag tänkte på är att, varför Raptor diskar? Det finns ju trots allt mycket snyggare och snabbare diskar idag men antar att Asus budget är begränsad Hade varit snyggt med svarta diskar tex!

Visa signatur

Linux Manjaro XFCE på en MacBook Pro late 2013, gammal slö Asus X202E, Nintedo Switch, gamla Huawei 20Pro

Intel är apartheid

Permalänk

så najjs

Visa signatur

E6600 @ 3,00GHz| Gigabyte GA P35 DS3 | GTX 260 | 4 GB Corsair XMS 2 DHX PC2-6400 | Hitachi 500gb | Corsair HX 620w |

Permalänk
Avstängd

fint.

Hehe egentligen skulle det lika gärna kunna sitta en 920 där i ? Lite waste att stoppa i en CPU för 10k när man kan ljuga

Visa signatur

Gamern: Intel E8400 C0 @ 4 fucking ghz! | Dominator 4x2 @ 1042 | XFX 9800 GTX+ @ 808/2050/1150 | Gigabyte EP35 DS3 2.1
HTCP: AMD 3400+ | 1 GB Ram | ATI X600 256 MB
Laptop: Intel P 1,6 ghz | 1 GB Ram | 64 MB ATI-skit. 100 FPS i CS :D

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hobs0n
Grymt snygg! Men den ser ut att låta högt det där chassit.. Men det spelar väl ingen roll i detta sammanhang antar jag En annan grej jag tänkte på är att, varför Raptor diskar? Det finns ju trots allt mycket snyggare och snabbare diskar idag men antar att Asus budget är begränsad Hade varit snyggt med svarta diskar tex!

Du får fråga Asus om det

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SleepstreameR
Du får fråga Asus om det

Raptor är visst snygga :S ?

Visa signatur

Gamern: Intel E8400 C0 @ 4 fucking ghz! | Dominator 4x2 @ 1042 | XFX 9800 GTX+ @ 808/2050/1150 | Gigabyte EP35 DS3 2.1
HTCP: AMD 3400+ | 1 GB Ram | ATI X600 256 MB
Laptop: Intel P 1,6 ghz | 1 GB Ram | 64 MB ATI-skit. 100 FPS i CS :D

Permalänk
Medlem

Måste säga att HDD placeringen är underbar.

Visa signatur

WS: [i5 2500k@4.5ghz, 16gb ram, HD6870]@Win 7 / Debian
Laptop: [Samsung 700Z5C-S02]
@Win 8

Om du har smak för elektronisk musik: soundcloud.com/skepth

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cosmos92
såå grymt! Lotta ut den?

Vill du vinna igen cosmos

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dibbqwaz
Måste säga att HDD placeringen är underbar.

Kul att lite nya tag är uppskattat Egentligen så ska inte WDs grejer visas upp, men de passar så bra ihop med resten av chassit så jag kunde inte låta bli att göra nått lite speciellt med dem.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

fy fan vad snyggt! kan inte bli annat än en 10!

Visa signatur