Publika Torrent Trackers/index sidor?

Permalänk

Publika Torrent Trackers/index sidor?

Tjenare!

Jag har lite filer jag skulle vilja dela med mig av till lite folk och att hitta en tracker är ju inte så svårt sedan det poppat upp en del publika och öppna sådana.

Känner att TPB är i sådant blåsväder och åker upp och ner hela dagarna att jag helst vill använda mig av något annat, sedan att det inte går att regga sig på deras sida då man aldrig får något verifierings mail gör ju inte saken bättre.

Finns det några sidor på nätet där man kan ladda upp sin torrent fil och sedan bara sprida länken till sina polare? Visst kan jag ju bara göra en .torrent fil och skicka runt den men hade varit smidigt att ha den liggande någonstans och har tyvärr inget eget webbhotell eller annat som jag kan lägga upp det på.

Någon som vet vad det finns för andra sidor? Behöver inte vara stora sidor utan någon enkel och liten där man lätt kan lägga upp sina torrents man vill dela ut till folket.

Har surfat runt lite och tittat på btjunkie, isohunt osv och tex isohunt kräver att man postar i forumet och annat bös för att få ladda upp osv verkar det som. btjunkie verkar rätt långsam med att få fram torrentsen man laddar upp samt man kan inte lägga till någon slags kommentar eller annat till filerna.

Några andra förslag?

Mvh,
Viper@god

Permalänk
Medlem

http://mintorrent.se/ har funkat bra för mig.

Permalänk

Tackar för tipset visste att jag sett den här sidan tidigare för bra länge sedan men kunde inte hitta den!

Tackar för detta mycket eminenta tips!

Mvh,
Viper@God

Permalänk
Medlem

Det var så lite så :).