RSS från Svt Play - hur?

Permalänk

RSS från Svt Play - hur?

I min mobil så kan jag prenumerera på olika svt-program och sedan autouppdatera detta så att det senaste programmet alltid finns på mobilen, men hur gör jag samma sak med en vanlig dator?

Jag har en nettop som är på dygnet runt, jag hade gärna velat göra så att den varje dag klockan 04:00 (eller så) laddar ner det senaste låt säga aktuellt från svt play och sparar det på hårddisken, så man kan se på det utan att behöva vara uppkopplad.

Jag kör windows xp home på min nettop. Det jag söker är helt enkelt ett program som utan krångel drar ner ner senaste avsnittet av de feeds man matar in. De flesta aggregatorer jag har kollat på innehåller tjugo miljoner funktioner men klarar ändå inte av grundläggande saker. Jag vill ju inte ha något processorkrävande program som försöker leta igenom hårddisken efter media och liknande dumheter...

Förresten, hur får jag detta att fungera till aktuellt? Andra program har en podd-tv-ikon, men inte aktuellt konstigt nog... Vart får man tag på mp4-feeden?
EDIT: Sådär, hittade den. Var tvungen att gå via http://svt.se/2.90883/utbud?lid=puff_1108662&lpos=lasMer

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!