Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rickard11
Antar att du själv inte har det, för spelet är riktigt jäkla bra. Tycker det är oerhört fånigt att döma ett spel efter ett misstag på MP-delen. Det går inte att komma ifrån att kampanjdelen är en av de bästa av alla spel alla kategorier.

Och ja, jag spelar PC.

och kampanjdelen vara typ i 4 timmar eller något sådant

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rickard11
Antar att du själv inte har det, för spelet är riktigt jäkla bra. Tycker det är oerhört fånigt att döma ett spel efter ett misstag på MP-delen. Det går inte att komma ifrån att kampanjdelen är en av de bästa av alla spel alla kategorier.

Och ja, jag spelar PC.

Nej jag har köpt det men blev otroligt besviken på multiplayer delen som så många andra.

Permalänk
Medlem

Left 4 Dead 2 såklart i en klass försig va de gällr spelunderhållning i mitt tycke ^^

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saaade
och kampanjdelen vara typ i 4 timmar eller något sådant

Word. Och då är det OpenOffice och inte Microsofts version.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axfred
Håller med. Om banorna slumpades fram så skulle det vara som Diablo fast ett FPS i Fallout-miljö, och hur skulle den kombinationen kunna vara något annat än bäst?

Håller med. Kanske lite svårare bossar och lite fler vapen som är svåra att få så hade det varit perfekt.

Permalänk
Medlem

Left 4 Dead 2.

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Dragonage är mitt favoritspel IMO... jag har inte tagit med bilspel osv pga att jag tycker dem hör hemma på konsoll!

Permalänk
Medlem

Dragon Age Origins! Ett av mina favoriter, troligtvis bästa single player spelet på några år.

Nära plats kommer Batman AA och MW2 för sitt multiplayer om de inte hade tagit bort många bra delar från MW1.

Permalänk
Medlem

Borderlands! Annars NFS Shift EA har äntligen höjt kvalitén på spelen till så som det en gång var;)

Permalänk
Medlem

Call of Duty: Modern Warfare 2 om vi pratar PC men det är dock det enda spel från 2009 jag spelat på just PC.

EDIT: Såg nu att Uncharted var med i listan så då säger jag Demon's Souls istället.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Detta var inte ett bra år för spelande för min del.

Nu inväntas Diablo 3, BF 1943 PC och BFBC2.

Permalänk
Medlem

ArmA2, utan tvekan.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

Röstade på Dragon Age. Var länge sedan ett fantasy RPG av den kalibern släpptes.

Permalänk
Medlem

Röstade på Dragon Age. Det bästa RPG:t jag har spelat sedan BG2-tiden. S.T.A.L.K.E.R var också bra.

Permalänk
Medlem

Dålig lista. Jag skulle säga Killzone 2.

Visa signatur

Computer: Intel Core i5 2500K 3,3GHz, PowerColor Radeon HD6870 1024MB CrossFire, Corsair 8GB (2x4096MB), XFX Core Edition 750W 80+ Bronze, 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, Fractal Design Core 3000, Cooler Master Hyper 212 Plus
Mac: MacBook Pro Retina 13,3"

Permalänk
Avstängd

Dirt 2

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem

Game of the year gick till demon's soul på gamespot. Jävlar vad svårt men otroligt underbart det spelet är. Dragon age origins och Arma 2 var också årets höjdpunkter. Självklart är hjärndöda spel som Uncharted 2, mw2, killzone 2 också väldigt roliga.

Kändes också hemskt att vänta så länge på killzone 2 och samma år kommer Uncharted 2 och krossar skiten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
Game of the year gick till demon's soul på gamespot. Jävlar vad svårt men otroligt underbart det spelet är. Dragon age origins och Arma 2 var också årets höjdpunkter. Självklart är hjärndöda spel som Uncharted 2, mw2, killzone 2 också väldigt roliga.

Kändes också hemskt att vänta så länge på killzone 2 och samma år kommer Uncharted 2 och krossar skiten.

Killzone 2 är ju dock 100% bättre om vi ska pratar online, singel måste jag nog säg att både Killzone och Uncharted är helt värdelösa och allt utvecklarna har gjort för att dra ut på speltiden är att slänga in äckligt mycket "motstånd", även Gears of War är ett bra exempel på ett spel med onödigt mycket skjutande vilket man tröttnar ganska snabbt på.

Aja trevligt att Demon's Souls blev game of the year, det tycker jag allt att det förtjänade då det är PS3ans bästa exklusiva detta år enligt mig och tydligen enligt gamespot med. (:

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Avstängd

Dirt 2.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk

ARMA2.

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem

Fast det är 2000 till 2009 :3

Min top 20-11

Min top 10-1