Battlefield: Bad Company 2 PC Beta Tråden

Permalänk
Medlem

Köpte från siba, fick beta-keyn dagen efter

Hoppas dom inte gett mig fel nyckel eller dyligt, för man ser att dom har skrivit in koden manuellt

Visa signatur

GPU: RTX 3060 Ti || MB: ASUS TUF A520M-PLUS WIFI || CPU: Ryzen 5 5600X 4,6Ghz ---> Cooler Master Hyper 212 Black Edition || RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB || Chassi: Svive Halo S650 || PSU: Corsair TX650M 650W || OS: Win11 || SSD: Kingston A2000 1TB NVMe M.2 SSD || Mus: Logitech PRO X SUPERLIGHT || Tangentbord: Razer Huntsman Mini || Musmatta: Steelseries QcK+ || Monitor: MSI 27" Optix 165hz

Permalänk
Medlem

Riktigt sugen på att slå till, älskar battlefield, dock har jag inte kört bad company serien, hur är den jämfört med 1943 osv.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Avstängd

Finns inget spel som klår Bf2 än.
BC2 kanske kan ersätta tills BF3 kommer ut.
DICE har en del att leva upp till.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk

Om det är någon som får en key över så får ni gärna maila den till mig
metalbast@gmail.com

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oggyoc
Testade precis, funkade utmärkt?

Vad säger du människa, har jag gjort fel?

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fragdeath
Vad säger du människa, har jag gjort fel?

Verkar så, fungerade utmärkt för mig

Visa signatur

Dator1: Chassi Silverstone Fortress II : Cpu AMD Ryzen 7 1700 @ 3.85 GHz : GPU Sapphire R9 390 Nitro (backplate) : MB ASUS Crosshair VI Hero : Ram G.Skill 3200CL14 2x16 @ 1.35V 2933 MHz CL14 : SSD totalt ~2.5 TB : HDD totalt 6 TB
http://hwbot.org/user/oggy_dz2/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av metalbast
Om det är någon som får en key över så får ni gärna maila den till mig
metalbast@gmail.com

Hur då? Alla som får betanyckel har ju förbokat spelet

Visa signatur

oj oj oj

Permalänk
Medlem

Fungerade för mig första gången. Testade 3 gånger till med olika konton och har inte fungerat då.

Permalänk

Funkar inte, är hundra på att jag gjorde rätt nu! Gissar på att dom har fixat det.

Står ej heller nått om betan i slutet på produktnamnet. Använder ni en proxy eller nåt? Någon som kan kolla om det fortfarande funkar? annars får ni hemskt gärna skicka ett pm med en nyckel, jag blir din slav förevigt.

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

Jag tror dom är slut då det står i fet stil att dom är slut på spelbeskrivningen, är lite osäker då google translator gav en knepig översättning.

Visa signatur

P8P67 Pro | i7 2600K + NH-D14 | Corsair XMS 8GB-1600MHz | ASUS GeForce GTX 970 | Samsung SSD 840 PRO | Corsair HX 750W

Permalänk

dom som är först att spela spelet kan ju posta screens sen så vi andra får titta

Permalänk
Medlem

yus! kommer hem klockan 4 imorgon, hoppas man kan ladda ner det på morgonen och sedan spela på kvällen?

Permalänk

fick min beta key idag ! fan vad glad jag är !

Permalänk
Medlem

SÅ SPÄND!
hoppas man hinner ladda ner det på 1 timme, kommer hem kl 5 :<

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem

Ja Game har börjat skicka ut keys nu, hade min när jag gick upp imorse.

Sweet

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av metalbast
Om det är någon som får en key över så får ni gärna maila den till mig
metalbast@gmail.com

Det är väl bara förhandsboka ett ex och sen avboka det efteråt ifall du inte vill ha det (?)

Permalänk
Medlem

stackars poländska butiken säkert 0 objekt sålda, och redan slut på koder ^^

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lofman
stackars poländska butiken säkert 0 objekt sålda, och redan slut på koder ^^

Precis vad jag tänkte

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

Webhallen har inte skickat ut några än?

Jag bokade där för nån månad sen, har inte fått en key än.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lindgren92
Webhallen har inte skickat ut några än?

Jag bokade där för nån månad sen, har inte fått en key än.

Webhallen skickar ut sina nycklar i natt, efter midnatt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Makarov
Webhallen skickar ut sina nycklar i natt, efter midnatt.

wunderbar

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

någon som vet vars man tankar beta än?

Visa signatur

Audio: xDuoo TA-22, Hifiman Deva, HE-R9, Modmic Wireless, Dali Opticon 1, SVS SB 2000
SFF PC: Lian li Q58, Asus B550-I, Ryzen 5800x3D, 2x16GB 3600MHz cl16, 4080 Ventus, CM V750W Gold SFX, Philips 32" 4k 144hz 329M1RV
Coffee: Moccamaster KBGT741 Thermo, AeroPress, Lavazza ¡Tierra! Organic

Permalänk
Permalänk
Medlem

förhandsbokar och avbeställer när jag får key. om det är bra köper jag kanske det

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av harman
http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archi...

Kl 18:00 början betan!!

Är du seriös?? trodde den skulle börja mycket tidigare!? fan vad ledsen jag blir, orka vänta i flera tunga timmar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yeah_dude
dom som är först att spela spelet kan ju posta screens sen så vi andra får titta

Slänger upp en video eller 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mini_kaka
Är du seriös?? trodde den skulle börja mycket tidigare!? fan vad ledsen jag blir, orka vänta i flera tunga timmar!

Och det är först då klienten släpps.

1.5gb ska tas hem och servern lär ju vara lagomt överbelastad.

Blir nog fredag innan man ens har installerat.

Visa signatur

Mac Pro
2x 2.66GHz Clovertown Xeon Dual Core | 2,5TB | 7GB 667MHz ECC FB-DIMM | ATI Radeon 4890 1GB OC | Logitech G19 + MX Revolution
Hell yes.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av penna_ha
Och det är först då klienten släpps.

1.5gb ska tas hem och servern lär ju vara lagomt överbelastad.

Blir nog fredag innan man ens har installerat.

"Where to Download the Beta

We'll distribute with many partners as possible to ensure the fastest DLs no matter your location around the world. Current know locations and methods will be EADM, Steam, Torrents (only get this from legit sources, i.e. an RSP*), and all our RSP's."

Taget ifrån den officiella battlefield bloggen. Hitta en bra FTP eller torrent och du lär ladda ner så snabbt som din lina tillåter. Detsamma för steam. Det var också tal om pre-load via steam på en utav utvecklarnas twitter, inget officiellt angående det dock.

Permalänk
Medlem

Räcker beta-erbjudandet enda till release? Jag funderar på att köpa men tänk om det suger : P

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Supermotard
Man kan fixa beta key på en polsk sida. Man förhandsbokar spelet på sidan: http://www.gram.pl/sklep_koszyk.asp

Har gjort en guide i paint så ni slipper sitta med google translate

http://data.fuskbugg.se/skalman01/BFBC2Guide.jpg

Funkar hur bra som helst!

funkar inte för mig..
länken som du visar där man får sin nyckel.. finns inte

Visa signatur

Ryzen m-atx:
|| Windows 10 || MSI B350M || Ryzen 1700X OC@ 3.8GHz || Nvidia 1060 6GB || 32GB RAM || EVGA P2 750W ||
HTPC:
|| Windows 10 || Asrock Z77m-itx || I7 3770k || 8GB RAM || Corsair 620W ||
________________________________________________________________________________________________