Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop

Kompletts countdowntimer banner, vad?

Permalänk
Medlem

Kompletts countdowntimer banner, vad?

Någon som har en aning om vad det är den räknar ner till??

Permalänk
Medlem

''Kl 13:37 Den 29 januari kommer här att finnas ett oslagbart tidsbegränsat erbjudande''

Vad mer behöver man veta?

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk
Medlem

Jag har inte heller sett sån banner innan så man blir ju lite fundersam

Razec, var läste du det?

Edit: Ledsen om jag postade frågan på fel ställe, var lite svårt att veta var den skulle vara

Permalänk
Inaktiv

http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=3642
Ni verkar ju sitta med adblockers hela bunten.

Permalänk

Skall köpa en ny skärm. Hoppas att ed har någon bra till ett bra pris

Visa signatur

Asus P7P55 LX i5 2,66, XFX 5770(Snart 2), Corsair VX 550W 80+, Corsair 4GB 1333MHz

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hampusbengtsson
Skall köpa en ny skärm. Hoppas att ed har någon bra till ett bra pris

http://www.dustinhome.se/pd_5010329577.aspx
Ingen vidare skärm men den kostar åas inte så mycket heller.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
http://www.dustinhome.se/pd_5010329577.aspx
Ingen vidare skärm men den kostar åas inte så mycket heller.

Fungerar den bra att spela tror du?

hade tänkt att spela MW2 och även BC2 när det kommer

Haade!

Visa signatur

Asus P7P55 LX i5 2,66, XFX 5770(Snart 2), Corsair VX 550W 80+, Corsair 4GB 1333MHz

Permalänk
Medlem

anders.149: Ah! Så man kom in på en hemlig sida om man klickade på bannern, då är jag med!

Hampus: Ja en skärm hade inte varit fel, fast jag har inte använt min gamla sedan jag köpte tvn (Varför sitta på ~22-24" när man kan ha 46"? )
BenQ skärmarna är annars riktigt prisvärda, helt ok bild och väldigt billiga

Permalänk

En vild gissning är att det kan vara säljstart för XPERIA X10. Då de påstår att de får in den i lager då.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hampusbengtsson
Fungerar den bra att spela tror du?

hade tänkt att spela MW2 och även BC2 när det kommer

Haade!

Det är en TN så bör vara okej iaf. Personligen tar jag inte på TN-baserade skärmar. Priset var dock fint, speciellt om man avser storleken.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JBerger
anders.149: Ah! Så man kom in på en hemlig sida om man klickade på bannern, då är jag med!

Exakt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tvrgriffith
En vild gissning är att det kan vara säljstart för XPERIA X10. Då de påstår att de får in den i lager då.

Jag ser inte riktigt vad en mobiltelefon har med "gaming" att göra iofs. Jag tror mer på någon spelskärm eller något grafikkort.

Jag får en härlig liten känsla av att Komplett kommer börja med "weekend deals".

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JBerger
anders.149: Ah! Så man kom in på en hemlig sida om man klickade på bannern, då är jag med!

Hampus: Ja en skärm hade inte varit fel, fast jag har inte använt min gamla sedan jag köpte tvn (Varför sitta på ~22-24" när man kan ha 46"? )
BenQ skärmarna är annars riktigt prisvärda, helt ok bild och väldigt billiga

Har en 32" LCD men känns lite väl stort att spela på. har hellre en 22/24" att spela på

Visa signatur

Asus P7P55 LX i5 2,66, XFX 5770(Snart 2), Corsair VX 550W 80+, Corsair 4GB 1333MHz

Permalänk
Citat:

[B]Det är en TN så bör vara okej iaf. Personligen tar jag inte på TN-baserade skärmar. Priset var dock fint, speciellt om man avser storleken

Okej, har du något tips på en annan bra skärm som inte är TN då?

Visa signatur

Asus P7P55 LX i5 2,66, XFX 5770(Snart 2), Corsair VX 550W 80+, Corsair 4GB 1333MHz

Permalänk
Medlem

de kommer väl förmodligen sänka priset på några dyrt prissatta grejer så de får normalt pris i några dagar...

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hampusbengtsson
Okej, har du något tips på en annan bra skärm som inte är TN då?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=390863
Hur den är att spela på vet jag inte, men det är en bra skärm.

Permalänk
Medlem

http://www.xperiax10.se/

Citat:

Lanseringsdatum för Xperia X10 är enligt SonyEricssons brittiska webshop satt till den 10 februari 2010.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Inte långt kvar nu, spännande!

Permalänk
Medlem

hehe,, detta blir väll som alla andra sådana erbjudanden.
Vi på SWEC sitter och spammar F5 och sen ränsar vi lagret på under 30 min har kompletts G11 kampanj i tanken där:P

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cat_fish_1
hehe,, detta blir väll som alla andra sådana erbjudanden.
Vi på SWEC sitter och spammar F5 och sen ränsar vi lagret på under 30 min har kompletts G11 kampanj i tanken där:P

Någon ny frän mus hade ju inte skadat

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kriggus
de kommer väl förmodligen sänka priset på några dyrt prissatta grejer så de får normalt pris i några dagar...

Ja så att dom hamnar 10kr under den billigaste nätbutikens pris.

Visa signatur

--The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.-- Adolf Hitler

--"What good fortune for governments that the people don't think." --Adolf Hitler

Permalänk
Medlem

Reggat ett konto hos dom nu! Nu jävlar ska jag impuls slå till på något

Permalänk
Medlem

Undrar vad det är för mög de vill bli av med nu..

Men palla 965..

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk

2 minuter kvar.

Det kan ju inte bara vara någon mus som du säljer till halva priset tex. Något bättre borde det ju vara när dom sätter upp countdownbanner och annonserar om det flera dagar innan. Men man ska nog inte förvänta sig för mycket trots allt..

Permalänk
Inaktiv

Fint pris!

Permalänk
Medlem

helt OK pris

Permalänk
Avstängd

Nu är det snart dags grabbar och tjejer!

Permalänk
Medlem

tråkiga grejjer

(edit)ändra mig ;D såg fel ruta

Permalänk

Bara jag som inte får fram något?

Permalänk
Medlem

Vad har man den till

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

En AMD Phenom X4 965 för 945kr, men jag vet inte hur man lägger in den i kundvagnen. 300st i lager, max 1 per kund står det.

Permalänk
Medlem

Hur köper man den?

Visa signatur

oj oj oj