Permalänk
Medlem

Heter folkarme ingame btw. och försöker som vanligt febrilt undvika matcher där Sabre är på motståndarlaget.. har tyvärr mött åbäket ett par ggr

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Äntligen låst upp och köpt en Lorraine, nu är frågan om jag ska köra 90 mm eller motor som första research, låtar åt kanonen.

Permalänk
Medlem

Vissa personer är ju helt rabiata! Lirade lite med Type'n och åker tillsammans med en med. som låg ca 100 meter framför mig. Han bli blir sprängd i bitar av ett skott och börjar omedelbart kalla mig noob för att jag inte räddade honom. När jag sedan tog tanken som dödade honom och blev träffad av ett artilleri började skitstormen. Artilleriet tog ut min kanon, ammo hylla samt larvband och då var det tydligen mitt fel att jag blev träffad. Siktet helt åt skogen så nästa skott missade vilket medförda vidare påhopp...

Folk säger jag bara. Tur att man inte vet vilka man spelar med ibland om man kunde få tag i dom vore slagsmål ett faktum.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem

Haha, stackars T-43an hade lite otur.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SmOOthy:

Vissa personer är ju helt rabiata! Lirade lite med Type'n och åker tillsammans med en med. som låg ca 100 meter framför mig. Han bli blir sprängd i bitar av ett skott och börjar omedelbart kalla mig noob för att jag inte räddade honom. När jag sedan tog tanken som dödade honom och blev träffad av ett artilleri började skitstormen. Artilleriet tog ut min kanon, ammo hylla samt larvband och då var det tydligen mitt fel att jag blev träffad. Siktet helt åt skogen så nästa skott missade vilket medförda vidare påhopp...

Folk säger jag bara. Tur att man inte vet vilka man spelar med ibland om man kunde få tag i dom vore slagsmål ett faktum.

Welcome to the interwebzzz, där alla 5åringar är 30åriga kampsports mästare som kan allt och är världsbäst på alla spel.

Permalänk
Medlem

Jag får alltid ett hånleende till grin när folk börjar spamma ut noob hit och noob dit mot en själv eller folk i plutonen. "compare stats and gtfo" är standardsvaret från vår sida. Need I say att ungarna sällan säger något mer efter utförd kontroll?

Trolla och gnälla gör man med stil respektive saklighet. Vissa lonewolfs förtjänar inget annat än hårda kommentarer. Men, det ska ju föreligga goda grunder. I ärlighetens namn lackar jag ur och sprutar skällsord from time to time. Men men...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Bara ja som älskar t28 teir 4

Skickades från m.sweclockers.com

85an är väldigt bra, om någon annan scoutar åt en, men dom hamnar ofta i Tier5-matcher, då jag kör KV-1 med 122mm hellre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SmOOthy:

Tur att man inte vet vilka man spelar med ibland om man kunde få tag i dom vore slagsmål ett faktum.

Brukar bara svara med ett "lol u" vilket driver dem till än mer vansinne, vilket endast resulterar i att min lilla sak blir än hårdare.

EDIT: lilla sak? ( ̄~ ̄; )

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OlSom:

Haha, stackars T-43an hade lite otur.
http://www.youtube.com/watch?v=uYChNNmIPxk

Hur får man en sådan där karta? SMUTT ju

Permalänk
Medlem
Skrivet av iMatter:

85an är väldigt bra, om någon annan scoutar åt en, men dom hamnar ofta i Tier5-matcher, då jag kör KV-1 med 122mm hellre.

Gillar tyvärr inte slöa vapen eller slöa tanks
Vill ha en 12r/m för att jag inte skall tröttna och smidiga tanks.
Föredrar att snipra eller rambo stilen och cirkluera runt, bakom min fiende beroende av typ.

Igår hade jag en riktigt rolig runda.
T50 tar mig igenom till deras bas. Hittar en arty och parkerarar precis vid sidan...... Äter upp honom på några skott. På andra sidan står en Ferdinand och kan inte träffa mig då jag har den döda artyn som skydd. Tråkiga var att jag i samma ögonblick jag skulle Rusha från honom och ställa mig bakom ferdin var att jag fastnade i skrovet på artyn halvägs ute. Då var jag DÖD 1 sec senare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Hur får man en sådan där karta? SMUTT ju

Nån Highres minimap mod, kommer inte ihåg vilken, det finns en hel del.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Hur får man en sådan där karta? SMUTT ju

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/95330-pettingso...

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Bra timing när jag skulle skjuta en SU-100 som försökte fly.. träffade en stackars Grille som gömde sig i en buske istället.

Permalänk
Medlem

Victory!
Battle: Fisherman's Bay den 13 maj 2012 12:51:22
Vehicle: M4A3E8 Sherman
Experience received: 1 401
Credits received: 34 360
Battle Achievements: Mastery Badge: I Class

jävligt smutt runda.. trots att laget var helt rubbat dåligt

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Bra timing när jag skulle skjuta en SU-100 som försökte fly.. träffade en stackars Grille som gömde sig i en buske istället.

http://www.youtube.com/watch?v=lNy3MloXU9U

Vad har du för skön ljudmod? Jävla kräm i det där ljudet känns det som jämfört med stockljudet i spelet.

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem
Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Soft, tackar!

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem

Japp det är Jafdets. Jag rekommenderar också den här (v4a2 Allison) för skönt motorljud.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Japp det är Jafdets. Jag rekommenderar också den här (v4a2 Allison) för skönt motorljud.

Vad är skillnaden mellan de fyra? Quit, Idle samt Allison och Continental?

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem

Fick precist tag på min M26 Pershing och jag älskar den!

Den är nog den bästa t8 mediumen imo.
Gun depression, Skada och en ganska fin rate of fire. Den har även ett magiskt torn som studsar saker som har ganska mycket penetration.
Extrem accuarcy on the move är nog det största pluset.
Den må vara lite slöare än dem andra men det är inget minus, Om M46 Patton är lite smått lik denna så kommer den nog också vara fin.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Fick precist tag på min M26 Pershing och jag älskar den!
http://i6.photobucket.com/albums/y241/Zerox_88/shot_105.jpg

Den är nog den bästa t8 mediumen imo.
Gun depression, Skada och en ganska fin rate of fire. Den har även ett magiskt torn som studsar saker som har ganska mycket penetration.
Extrem accuarcy on the move är nog det största pluset.
Den må vara lite slöare än dem andra men det är inget minus, Om M46 Patton är lite smått lik denna så kommer den nog också vara fin.

Precis också börjat köra Pershing, sjukt skön tank. Grym viewrange känns det som!

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem

Amerikanska mediums tycks vara riktiga monster i vissa situationer. Själv har jag mest av slentrian fastnat för T-54an. Men men... Det kommer väl en dag när jag känner mig manad nog att skaffa mig en jänkare.

Kampanjen uppe i norra Europa går fortfarande planenligt. Stay tuned for the next step. ))

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggan:

Amerikanska mediums tycks vara riktiga monster i vissa situationer. Själv har jag mest av slentrian fastnat för T-54an. Men men... Det kommer väl en dag när jag känner mig manad nog att skaffa mig en jänkare.

Kampanjen uppe i norra Europa går fortfarande planenligt. Stay tuned for the next step. ))

T-54an är en riktigt fin tank med en fin balans mellan allt. Inget hittills jag har kört har slagt T-54an.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pontraz:

Vad är skillnaden mellan de fyra? Quit, Idle samt Allison och Continental?

Allison och Continental är två olika ljud, medan quiet är om du vill att motorn ska vara tyst innan rundan börjar.

Har fastnat i ett litet dilemma.. bör jag ta ventilation eller spall liner till T29? Har rammer och stabilizer redan. Just nu lockas spall liner mer då jag blir bombaderad och dör av artilleri 1/3 av rundorna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Allison och Continental är två olika ljud, medan quiet är om du vill att motorn ska vara tyst innan rundan börjar.

Har fastnat i ett litet dilemma.. bör jag ta ventilation eller spall liner till T29? Har rammer och stabilizer redan. Just nu lockas spall liner mer då jag blir bombaderad och dör av artilleri 1/3 av rundorna.

En spall liner ökar din armor vs he med 15% ex. 100 armor blir 115 vs he penetration.
Men jag kör oftast med vent då vent ökar allt med 5%, Aim time, reload osv.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

En spall liner ökar din armor vs he med 15% ex. 100 armor blir 115 vs he penetration.
Men jag kör oftast med vent då vent ökar allt med 5%, Aim time, reload osv.

Jo, det får bli ventilation då. Sen att Spall liner ökar vikten med ett ton till en redan för tung tank vill jag inte då jag oftast kör aggressivt.

Permalänk
Medlem

IS-7an är grym att köra, blev less på att grinda credits så jag sålde IS-8an.
Drog in en ACE med den första dagen
Nu är bara frågan vilken tank man ska sikta på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krucix:

IS-7an är grym att köra, blev less på att grinda credits så jag sålde IS-8an.
Drog in en ACE med den första dagen
Nu är bara frågan vilken tank man ska sikta på?

T110E5

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Har den, får nog fixa GW E sen kanske se om jag kan ta mig till objekt 261.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krucix:

Har den, får nog fixa GW E sen kanske se om jag kan ta mig till objekt 261.

Vad tycker du om T110E5 vs IS-7?