Permalänk
Medlem
Skrivet av OlSom:

Kan du ladda upp replayfilen nånstans?

Jag har tydligen inte haft battle recorder igång, så tyvärr kan jag inte det

Permalänk
Medlem

Är Panter spåret något vettigt eller tycker ni jag ska köra på vk 3601 efter pzkpfw III/IV har redan T-34 så känns som jag har ett bra medium träd att fortsätta på där.

Skrivet av Xizten:

Jag har tydligen inte haft battle recorder igång, så tyvärr kan jag inte det

Du är altså en sån som har allt men när de väl ska visas har du glömt de på sommarstugan ?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Du är altså en sån som har allt men när de väl ska visas har du glömt de på sommarstugan ?

Nu är den ikryssad, så snart kan jag visa också!

EDIT: Kanske en dum fråga, men hur fungerar "Case of Cola"? Fick några sånna av en bonuskod men jag lyckas inte få mina tappra gubbar att dricka skiten Ikonen är grönmarkerad men det händer inget om jag trycker på hot-keyn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xizten:

Nu är den ikryssad, så snart kan jag visa också!

EDIT: Kanske en dum fråga, men hur fungerar "Case of Cola"? Fick några sånna av en bonuskod men jag lyckas inte få mina tappra gubbar att dricka skiten Ikonen är grönmarkerad men det händer inget om jag trycker på hot-keyn.

Är detinteså att den förbrukas och gör nytta hela omgången?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Är detinteså att den förbrukas och gör nytta hela omgången?

Haha, vilken tabbe! Så är det givetvis, undra i hur många rundor jag har köpt nya för mitt dyrbara guld

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xizten:

Haha, vilken tabbe! Så är det givetvis, undra i hur många rundor jag har köpt nya för mitt dyrbara guld

Jag tror tyvärr den bara gäller i en runda! Alltså, En coola-En runda Precis som vanliga consumables bara att de används på direkten och sen försvinner medans coola används hela rundan

Permalänk
Medlem

Vilken tycker ni är bästa T5 nu när KVn inte har Zis-6 och derp kanonerna?
Är småsugen på att köpa tillbaka T1 Heavy, tror att jag skulle kunna ha lite roligt i den nu.
Och vad var meningen när WG flyttade skins/mods grejorna till en egen mapp om skiten ändå försvann igen med nya uppdateringen? Trött jag blir.
Tyska tanksen ser för tråkiga ut utan skins, grå och tråkiga som fan.
Gillar Headnuts tyska skins.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av einarx:

Jag tror tyvärr den bara gäller i en runda! Alltså, En coola-En runda Precis som vanliga consumables bara att de används på direkten och sen försvinner medans coola används hela rundan

Jo jo, men jag har haft auto restock på consumables, så när de 5 jag fick från bonuskoden tog slut köptes nya för 50g varje runda jag spelade efter det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pope:

Vilken tycker ni är bästa T5 nu när KVn inte har Zis-6 och derp kanonerna?
Är småsugen på att köpa tillbaka T1 Heavy, tror att jag skulle kunna ha lite roligt i den nu.
Och vad var meningen när WG flyttade skins/mods grejorna till en egen mapp om skiten ändå försvann igen med nya uppdateringen? Trött jag blir.
Tyska tanksen ser för tråkiga ut utan skins, grå och tråkiga som fan.
Gillar Headnuts tyska skins.

Skins/mods försvann inte, de finns kvar i res_mods\0.7.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xizten:

Jo jo, men jag har haft auto restock på consumables, så när de 5 jag fick från bonuskoden tog slut köptes nya för 50g varje runda jag spelade efter det.

Aj som fan!

Tack för tipset dock! får se till att jag inte gör samma misstag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xizten:

Jo jo, men jag har haft auto restock på consumables, så när de 5 jag fick från bonuskoden tog slut köptes nya för 50g varje runda jag spelade efter det.

Känns nästan som det är ett medvetet val så att dom ska kunna sno lite guld utan att du märker det Det kunde ju komma upp en varning när dina gratis color är slut

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Känns nästan som det är ett medvetet val så att dom ska kunna sno lite guld utan att du märker det Det kunde ju komma upp en varning när dina gratis color är slut

Du har ju "automatic refill" i klickad så då borde man kanske efter man har kört 2 -3 rundor klicka ur den så man inte börjar använda sitt guld?

Skrivet av Pope:

Vilken tycker ni är bästa T5 nu när KVn inte har Zis-6 och derp kanonerna?
Är småsugen på att köpa tillbaka T1 Heavy, tror att jag skulle kunna ha lite roligt i den nu.
Och vad var meningen när WG flyttade skins/mods grejorna till en egen mapp om skiten ändå försvann igen med nya uppdateringen? Trött jag blir.
Tyska tanksen ser för tråkiga ut utan skins, grå och tråkiga som fan.
Gillar Headnuts tyska skins.

KV-1 med 85an är fortfarande fin, 4 sec reload 160 skada är riktigt nice.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Är det bara nötter som spelar ikväll??
Aldrig förlorat så mycket

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krucix:

Är det bara nötter som spelar ikväll??
Aldrig förlorat så mycket

Alla kan vara inte vara nötter...50% måste ju vinna...

//Ett konstaterande från läktaren

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Du har ju "automatic refill" i klickad så då borde man kanske efter man har kört 2 -3 rundor klicka ur den så man inte börjar använda sitt guld?

Självklart om man nu är medveten om hur det fungerar med kaffet osv, annars är det lätt att missa i tron av att man inte har förbrukat det ;).

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Ja du jag börjar fundera om det är dax att göra något annat ikväll...
Försöker att få upp crew på min nya fina GW type E men det går långsamt när folk inte gör det dem ska...

Permalänk
Medlem

Och nu verkar jag ha slut på credits så jag kan inte fylla på ammo på mina tanks :/
Löwe/Type 59/T34 time!

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Avstängd

Är det nån här som lirar KV-4? Har snart forskat fram den med KV-3 ca 13.000exp kvar

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Avstängd

Nån annan som tycker att Leoparden är sjukt skön att lira med?

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

Hade en fransk arty på mitt lag precis, ett B1-chassi med en stor bössa på, nån som sitter inne med info?

Permalänk
Skrivet av Xizten:

Hade en fransk arty på mitt lag precis, ett B1-chassi med en stor bössa på, nån som sitter inne med info?

Vet att det kommit som premium vagn http://worldoftanks.eu/encyclopedia/tanks/france/_105_lefh18b...

Visa signatur

MB Asus Z-97-A CPU i5-4690K GPU Sapphire R9 290X RAM 2*4GB Corsair Vengence i 2133MHz PSU OCZ ZT 750W Lagring 2*240GB Intel 330 SSD Kylning CPU Corsair H100i Chassie FD R4 Skärmar 2*AOC I2757Fm Router Asus RT-AC68U Bredband Bahnhof 100/100 fiberlina på stadsnät

"If it aint broken, dont fix it...or?"

Permalänk
Medlem

Där ser, det var en sån.

Permalänk
Medlem

Som jag fattat det ska frankrike få ett TD och ett SPG träd i nästa verision är det rätt?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Som jag fattat det ska frankrike få ett TD och ett SPG träd i nästa verision är det rätt?

Yus,
Top tier blir.

Batignolles-Châtillon 155.

Och AMX 50 Foch.

Fet jagdpz 4!

Dold text

Artilleriet ni pratade om och en Flammenwerferpanzer!

Char B1 105 (ger).

B2 Flammenwerferpanzer.

Dold text

Spoiler taggar för att bilderna inte ska dra ut på tråden.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem

Kollade precis på hemsidan, såg dessa

http://worldoftanks.eu/encyclopedia/tanks/china/ch02_type62/

http://worldoftanks.eu/encyclopedia/tanks/china/ch03_wz-111/

Står att det är gift tanks, något jag missat eller något som ska komma? Någon som vet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av igge23:

Kollade precis på hemsidan, såg dessa

http://worldoftanks.eu/encyclopedia/tanks/china/ch02_type62/

http://worldoftanks.eu/encyclopedia/tanks/china/ch03_wz-111/

Står att det är gift tanks, något jag missat eller något som ska komma? Någon som vet?

Den nedre tanken är endast tillgänglig på de kinesiska servrarna och den övre, Type 62 tror jag kommer komma för eller senare

Permalänk
Medlem
Skrivet av igge23:

Kollade precis på hemsidan, såg dessa

http://worldoftanks.eu/encyclopedia/tanks/china/ch02_type62/

http://worldoftanks.eu/encyclopedia/tanks/china/ch03_wz-111/

Står att det är gift tanks, något jag missat eller något som ska komma? Någon som vet?

Dags att sluta spela ser jag, en heavy T8 med 130/90/60 som går 50km/h. Varför går den tunga tanken lika fort som Type-62 med 430HP mot 650 HP, men väger hela 1.5 ggr mer? :-/ *suck*

Varför gick Tiger 38 km/h i RL och bara 30 i spelet? Dom skulle ha stryk dom där ryssarna som gör det där spelet. Blir så trött.

Skrivet av einarx:

Den nedre tanken är endast tillgänglig på de kinesiska servrarna och den övre, Type 62 tror jag kommer komma för eller senare

Tur det då, hoppas det förblir så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iMatter:

Dags att sluta spela ser jag, en heavy T8 med 130/90/60 som går 50km/h. Varför går den tunga tanken lika fort som Type-62 med 430HP mot 650 HP, men väger hela 1.5 ggr mer? :-/ *suck*

Varför gick Tiger 38 km/h i RL och bara 30 i spelet? Dom skulle ha stryk dom där ryssarna som gör det där spelet. Blir så trött.

Ja vissa heavies börjar bli på tok för snabba!

Permalänk
Medlem
Skrivet av iMatter:

Dags att sluta spela ser jag, en heavy T8 med 130/90/60 som går 50km/h. Varför går den tunga tanken lika fort som Type-62 med 430HP mot 650 HP, men väger hela 1.5 ggr mer? :-/ *suck*

Förmodligen för att 650 är lite mer än 1.5*430

Btw, vilken tank tycker ni är den snyggaste/fulaste i spelet?

Jag skulle rösta på IS-3 som snyggast, och kanske ARL-44 med den stora tornet som fulast (E-100 och Maus är inte speciellt snygga heller)