Battlefield Bad Company 2 - EJ TEKNISK SUPPORT

Permalänk
Medlem

Har inte sett något om detta tidigare men är det bara jag som finner det jävligt drygt med Medic och assault pts spärren?
Är basen under attack och man revivar riktigt många personer slutar man få poäng, samt så slutar man få poäng på health/ammo kit efter ett tag och man måste gå och dö för att kunna få poäng igen, självklart en bra spärr om man dör med flit för att få poäng, men vadfan i ett riktigt bra krig så får man ruskigt många revives om man spelar medic bra, då tycker jag fan att man ska få poäng för det!
Förövrigt är jag en trogen medic spelare!

Permalänk
Medlem

Det är likadant för oss engineers, man kan inte få hur mycket poäng som helst från en och samma tank

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hittade min första fuskare nu, fan vad sur jag blir. Snuskiga barn som behöver fuska för att kunna spela..
Tisdale VaOs hette han förövrigt.
Punkbuster verkar inte göra sitt jobb då han har lyckats fuska up sin rank rejält ^^

Permalänk
Medlem

Hade nyss min bästa runda hittills, UTAN att spela som Recon. Fick med mig en i min squad och stormade så vi hamnade vid deras ena spawn point Sen var det bara att panga. M16A2 är för jävla skön!
http://i39.tinypic.com/oad4xl.jpg
Fick ta kort med mobilen Vilken knapp tar man screen shot med i det här spelet? Försökte med print screen men den fungerade ju inte.

Permalänk

Jag stötte på min första fuskare på en Gotland server idag. HAn hette KLAWRESH och måste ha haft aimbot, stod so ett torn mitt på banan och meja ner allt. Jag var i hans team och ville spy...

Visa signatur

Intel 4670K| 16GB | Galax 1080 | Corsair AX 750

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av scanie
Hade nyss min bästa runda hittills, UTAN att spela som Recon. Fick med mig en i min squad och stormade så vi hamnade vid deras ena spawn point Sen var det bara att panga. M16A2 är för jävla skön!
http://i39.tinypic.com/oad4xl.jpg
Fick ta kort med mobilen Vilken knapp tar man screen shot med i det här spelet? Försökte med print screen men den fungerade ju inte.

Vad står siffrorna för som står mellan level och namn? Bra runda.

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Braveheart
Vad står siffrorna för som står mellan level och namn? Bra runda.

De visar vilken veteran rank du har.
http://veteran.battlefield.com

Permalänk
Medlem

Dice får fasiken ta och göra något åt "Switch Team"-knappen. Så fort det går dåligt så byter minst 4-5 st lag, otroligt pinsamt. Jag förstår verkligen inte hur stats kan vara så viktigt.

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av scanie
Hade nyss min bästa runda hittills, UTAN att spela som Recon. Fick med mig en i min squad och stormade så vi hamnade vid deras ena spawn point Sen var det bara att panga. M16A2 är för jävla skön!
http://i39.tinypic.com/oad4xl.jpg
Fick ta kort med mobilen Vilken knapp tar man screen shot med i det här spelet? Försökte med print screen men den fungerade ju inte.

Fin runda de

Här är min roligaste och bästa runda med Carl Gustav

Visa signatur

Intel Core i5-3570k@4,2GHz | H50 | Asus P8Z68-V/GEN3 | Gigabyte Radeon HD7970 | Corsair 2x4GB@1866Mhz | Intel X25-M G2 80GB | Corsair Force 3 120GB |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kvist90_
Fin runda de

Här är min roligaste och bästa runda med Carl Gustav
http://img188.imageshack.us/img188/1039/bfbc2game201003112220...

Där snackar vi bra runda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av scanie
Hade nyss min bästa runda hittills, UTAN att spela som Recon. Fick med mig en i min squad och stormade så vi hamnade vid deras ena spawn point Sen var det bara att panga. M16A2 är för jävla skön!
http://i39.tinypic.com/oad4xl.jpg
Fick ta kort med mobilen Vilken knapp tar man screen shot med i det här spelet? Försökte med print screen men den fungerade ju inte.

Print Screen fungerar inte för mig heller så använd Fraps, mkt smidiagre. Default-knappen för printscreen är då F10.

Visa signatur

Man kan inte uppfinna hjulet och sedan säga att alla ska gå

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av InluZion
Där snackar vi bra runda

Tackar
Älskar engneer med extra raketer och explosion uppgraderingen lite pang pang med Gustaven och man kan få många dubbel kills

Visa signatur

Intel Core i5-3570k@4,2GHz | H50 | Asus P8Z68-V/GEN3 | Gigabyte Radeon HD7970 | Corsair 2x4GB@1866Mhz | Intel X25-M G2 80GB | Corsair Force 3 120GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kvist90_
Fin runda de

Här är min roligaste och bästa runda med Carl Gustav
http://img188.imageshack.us/img188/1039/bfbc2game201003112220...

Nice Hatar att dö av Carl Gustav! Nästan värre än noobtuben

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kvist90_
Tackar
Älskar engneer med extra raketer och explosion uppgraderingen lite pang pang med Gustaven och man kan få många dubbel kills

Hihi.. själv kör jag mest Recon nu så att jag låser upp allt på det, sen blir det någon annan att spela, men det blir ju inte så mkt spelande då man har en son oxå, men jag försöker allt på kvällarna ibland, men nu när man väntar på nya vatten kylningen och Nätagget så får det vänta nåndag till

Permalänk
Medlem

Mycket roligt spel! Jag harvar mest omkring och försöker ta badges, håller på att ta guld med samtliga vapen nu. (vet att det bara behövs brons för badgen)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av InluZion
Hihi.. själv kör jag mest Recon nu så att jag låser upp allt på det, sen blir det någon annan att spela, men det blir ju inte så mkt spelande då man har en son oxå, men jag försöker allt på kvällarna ibland, men nu när man väntar på nya vatten kylningen och Nätagget så får det vänta nåndag till

Ja finns mycket mer än bara spela man ska hinna med
Har bara m95 att låsa upp sen är det bara några ranker kvar ^^ typ 25 xD
Ja fattar inte hur vissa folk kan tycka recon är roligt?
händer f** ingenting, sitter på en kulle och skickar iväg några skott. mycket roligare med CG fick en till goldstar på CG nyss nu har man 6 snart platinum star då

Adda mig som vän om ni vill MrLagom roliagre att spela med några SweC

Visa signatur

Intel Core i5-3570k@4,2GHz | H50 | Asus P8Z68-V/GEN3 | Gigabyte Radeon HD7970 | Corsair 2x4GB@1866Mhz | Intel X25-M G2 80GB | Corsair Force 3 120GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kvist90_
Ja finns mycket mer än bara spela man ska hinna med
Har bara m95 att låsa upp sen är det bara några ranker kvar ^^ typ 25 xD
Ja fattar inte hur vissa folk kan tycka recon är roligt?
händer f** ingenting, sitter på en kulle och skickar iväg några skott. mycket roligare med CG fick en till goldstar på CG nyss nu har man 6 snart platinum star då

Adda mig som vän om ni vill MrLagom roliagre att spela med några SweC

Beror ju på hur man spelar. Tycker det är skitroligt att springa runt och kniva folk med recon och skulle man behöva använda vapnet så är det ju effektivt som satan på nära håll

Visa signatur

Man kan inte uppfinna hjulet och sedan säga att alla ska gå

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JimpenP
Beror ju på hur man spelar. Tycker det är skitroligt att springa runt och kniva folk med recon och skulle man behöva använda vapnet så är det ju effektivt som satan på nära håll

Knivar folk gör jag me och CG har me bra effekt. Men smaken är som baken

Visa signatur

Intel Core i5-3570k@4,2GHz | H50 | Asus P8Z68-V/GEN3 | Gigabyte Radeon HD7970 | Corsair 2x4GB@1866Mhz | Intel X25-M G2 80GB | Corsair Force 3 120GB |

Permalänk
Medlem

Angående vapen, m9-3 är den sämsta skitpistol som någonsin funnits i ett spel, fullständigt talanglös, det gör ont i själen att springa omkring med den och försöka få kills...

Permalänk
Medlem

Någon annan som gillar XM-8 LMG? Jag körde ett tag med m60, och jo, den är fin. Men sprayen på XM-8 LMG är lite trevligare. Tycker statsen den har inte speglar hur den är alls.

Ni verkar ju ha det trevligt med Carl Gustav Ska nog köra en runda med den.

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tullmeister
Jag stötte på min första fuskare på en Gotland server idag. HAn hette KLAWRESH och måste ha haft aimbot, stod so ett torn mitt på banan och meja ner allt. Jag var i hans team och ville spy...

Satt också i hans team... vägrade fan att reviva honom... trodde han var asgrym i början, men sen efter ett tag så jag man att han sprejade hela tiden och gjorde 180graders vändningar snabbare än vad min skärm klarade... sigh

Permalänk
Medlem

Tycker att det är tråkigt att det inte är någon skillnad på repeter prickskytt gevären.
M-24, GOL, M95. Alla dör ju av 2 skott eller ett headshot man tycker ju att M95 iallafall skulle döda på 1 skott i magen.

Som assault är det ju stor skillnad på vapnen om man jämför med start vapnet och M16.

Men ingen skillnad på M-24 eller M95 förutom att du gör liiiite skada på helikoptrar med M95.

Men i övrigt det roligaste spelet jag spelat på väldigt länge.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asdfasd
Tycker att det är tråkigt att det inte är någon skillnad på repeter prickskytt gevären.
M-24, GOL, M95. Alla dör ju av 2 skott eller ett headshot man tycker ju att M95 iallafall skulle döda på 1 skott i magen.

Som assault är det ju stor skillnad på vapnen om man jämför med start vapnet och M16.

Men ingen skillnad på M-24 eller M95 förutom att du gör liiiite skada på helikoptrar med M95.

Men i övrigt det roligaste spelet jag spelat på väldigt länge.

Tycker att de borde haft en 50cal semi-auto sniper som den bästa, samma skada, liite sämre pricksäkerhet, men större eldhastighet,
typ denna http://world.guns.ru/sniper/sn67-e.htm
Eller den här, så man kan skada fordon ganska ordentligt också, och döda folk på ett skotthttp://world.guns.ru/sniper/sn55-e.htm
För egentligen så är ju en sniper inte enbart mot infanteri, de skall ju kunna ta ner de mesta på slagfältet.
Fast då hade nog Recon varit ganska op när man får slutgeväret, fast hade varit mycket roligare!

Permalänk

http://bfbc2.elxx.net/sig/detail5/pc/snittis.png

Adda snittis så pangar vi så det ryker!

Visa signatur

| I5 2500K | GTX 560Ti | MSI P67A-GD55 | Corsair Vengeance 8GB |

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul med en SweC server med password på så man kunde lira lite emot varandra utan massa andra tomtar men kanske inte är så många som spelar här.

Visa signatur

Woot!

Permalänk
Medlem

^ hade varit en bra idé imo, tycker jag ser en hel del som lirar på Gotland servrarna, också någon enstaka på TV2. men frågan är om det räcker för att fylla en 32 server?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Artemis
Skulle vara kul med en SweC server med password på så man kunde lira lite emot varandra utan massa andra tomtar men kanske inte är så många som spelar här.

hade helt klart vatt det bästa (Y)

Visa signatur

Intel Core i5-3570k@4,2GHz | H50 | Asus P8Z68-V/GEN3 | Gigabyte Radeon HD7970 | Corsair 2x4GB@1866Mhz | Intel X25-M G2 80GB | Corsair Force 3 120GB |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Celcius
Tycker att de borde haft en 50cal semi-auto sniper som den bästa, samma skada, liite sämre pricksäkerhet, men större eldhastighet,
typ denna http://world.guns.ru/sniper/sn67-e.htm
Eller den här, så man kan skada fordon ganska ordentligt också, och döda folk på ett skotthttp://world.guns.ru/sniper/sn55-e.htm
För egentligen så är ju en sniper inte enbart mot infanteri, de skall ju kunna ta ner de mesta på slagfältet.
Fast då hade nog Recon varit ganska op när man får slutgeväret, fast hade varit mycket roligare!

Vore helt fel att ge US Army och RGF (Russian Ground Forces) vapen som dom inte använder...

Sen så hade jag IOF föredragit om vapnen hade varit mer lag-specifika, inte att jänkare springer runt med utdaterade RPG-7 gevär som har funnits i bruk av östblocket sedan 70-talet...

Nej allt som hade behövts var 1-shot-kills med krypskytte bössorna, och mindre bullet drop på dom korta avstånden man faktiskt använder dom på...

Å andra sidan så hade det varit på tok för obalanserat och alla hade använt dom bössorna, fast med rödpunkt (hade iaf jag gjort) så jag förstår varför man har gjort så här.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

hur många gold stars behövs för platina star och hur många poäng får man av den?

Visa signatur

Intel Core i7 12700K, 64GB RAM, 2TB SSD, RTX3080