Permalänk
Medlem

Digitalkameror?

Är nu ute efter en bra digitalkamera och behöver alla rek som finns!
Pris 5000 > 8000 kr klassen.
Minst 3 mpixlar.
Bra när det gäller funktions mässigt allså inte överdrivet många knappar.

Nämn en model och märke, så får jag tacka alla i förväg för mitt val av digitalkamera!

Visa signatur

"What we know today does'nt mean that we know everything about tomorrow"
-=www.morph.tk=-

Permalänk
Hedersmedlem

Har du i din prisid'e även inkluderat saker som minnesmedia batterier och kanske en väska?

Hur stort minne skall du ha?
Laddningsbara baterier?
Opisk zoom? och hur stark 3x 5x 12x?

När du säger inte överdrivet många knappar, menar du då en kamera där man inte behöver ställa mycket själv?

Permalänk
Inaktiv

Nikon coolpix 775
pris: ca 4000:-

Permalänk
Medlem

För att du skall kunna få ett bra svar krävs att man vet vad du skall använda kameran till!

Visa signatur

"A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever"- Shigeru Miyamoto

Permalänk
Medlem

Nej i min pris ide så inkluderar bara det minne som följer med kameran och ingen extra tillb.
den digitala zoomen behöver inte vara så jätte extrem men däremot är jag öppen för en bra optisk zoom

kameran ska användas iförsta taget lite för hobby bilder så som plåta datorer , utlandsresor mm det klassiska inget riktigt avanserat

Visa signatur

"What we know today does'nt mean that we know everything about tomorrow"
-=www.morph.tk=-

Permalänk
Medlem

Vänta på en IXUS V3.

Visa signatur

"A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever"- Shigeru Miyamoto

Permalänk
Medlem

OLYMPUS C-730 kommer nu har allt till et bra pris om man inte tycker den är förstor.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neon
Nej i min pris ide så inkluderar bara det minne som följer med kameran och ingen extra tillb.
den digitala zoomen behöver inte vara så jätte extrem men däremot är jag öppen för en bra optisk zoom

kameran ska användas iförsta taget lite för hobby bilder så som plåta datorer , utlandsresor mm det klassiska inget riktigt avanserat

Hm. Digital zoom behöver du inte ens bry dig om. Bluff.

Visa signatur