Permalänk
Medlem

Spara favoriter

Alltid när jag omformaterar datorn förlorar jag mina favoriter och undrar hur jag ska kunna spara dessa på bästa sätt. Nu börjar allting bli mer internetbaserat och då undrar jag ifall det finns något sätt att kunna spara sina favoriter på internet via något konto så man kan komma åt dessa favoriter på vilken dator som helst. Jag använder Mozilla Firefox idag, tycker att Internet Explorer är för segt.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Använd Mozilla Sync så finns det också tillgängligt på andra datorer(och mobiltelefoner) med Firefox: https://mozillalabs.com/sync/

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Xmarks (ett litet tag till iafl). Sen kommer Firefox få inbyggda syncmöjligheter i senare versioner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToJa92:

Använd Mozilla Sync så finns det också tillgängligt på andra datorer(och mobiltelefoner) med Firefox: https://mozillalabs.com/sync/

Det här är nog det jag söker efter just nu!

Skrivet av iXam:

Xmarks (ett litet tag till iafl). Sen kommer Firefox få inbyggda syncmöjligheter i senare versioner.

Det här låter lovande. Vad skiljer de inbyggda syncmöjligheterna från Mozilla Sync plugginet? Och vet du när det släpps?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KonradA:

Det här är nog det jag söker efter just nu!

Det här låter lovande. Vad skiljer de inbyggda syncmöjligheterna från Mozilla Sync plugginet? Och vet du när det släpps?

Det jag länkade är Mozilla sync. Och XMarks stödjer bara bokmärken, mozilla sync stödjer mer.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Skrivet av ToJa92:

Det jag länkade är Mozilla sync. Och XMarks stödjer bara bokmärken, mozilla sync stödjer mer.

XMarks stödjer både tabs och password. Dock så får vi se hur länge de finns att tillgå.