Permalänk
Medlem

Blåsrör

Någon som testat dessa? http://www.blasror.com/
Jag kommer ihåg när jag för många år sedan hade ett leksaksblåsrör med sugkoppspilar, med det kunde jag skjuta med sådan kraft och precision att jag träffade en fluga på 3-4 meters avstånd, flugan mosades och pilen satt kvar:). Jag antar att dessa är ännu bättre?

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Köp ett blåsrör, klart värt ett par hundra...
Men köp en extra påse pilar, dom jävlarna brukar försvinna lätt.

Du får rätt bra range och precition(stavning) när du har lärt dig den rätta blåstekniken.

Visa signatur

Hey babe, I've got a black belt in Kama Sutra.

Permalänk
Medlem

Det blir väl ett till sommarn isåfall, lite kallt att hålla på med sånt på vintern... Som med alla såna grejer är det kul första veckan, jag har en kolsyrepistol som bara hänger på väggen nuförtiden.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Köpte ett därifrån -2000. Jäkligt stabila grejer, blev positivt överraskad när jag öppnande tuben, det kändes direkt att det var bra kvalitet på grejorna.

Det är ett jäkla drag i röret när man lärt sig tekniken.
Har skjutit hål i en vägskylt med spikpilarna, några irriterande nötskrikor hemma hos färäldrarna slutade sina dagar med en 9 cm pil genom sig. De andra satt kvar, de kunde inte fatta varför kompis efter kompis ramlade av grenarna

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp
Köpte ett därifrån -2000. Jäkligt stabila grejer, blev positivt överraskad när jag öppnande tuben, det kändes direkt att det var bra kvalitet på grejorna.

Det är ett jäkla drag i röret när man lärt sig tekniken.
Har skjutit hål i en vägskylt med spikpilarna, några irriterande nötskrikor hemma hos färäldrarna slutade sina dagar med en 9 cm pil genom sig. De andra satt kvar, de kunde inte fatta varför kompis efter kompis ramlade av grenarna

Stackars fåglarna

Visa signatur

Pågående projekt Quiet Dream - Ska bli klar innan DH
Kom förbi plats 50 rad 13 och häsla på!

Permalänk
Medlem

Scalp: Det låter bra, vi brukar ha problem med skator som äter upp alla körsbär och hackar sönder äpplena.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Det blir väl ett till sommarn isåfall, lite kallt att hålla på med sånt på vintern... Som med alla såna grejer är det kul första veckan, jag har en kolsyrepistol som bara hänger på väggen nuförtiden.

Går rätt bra att använda inomhus faktiskt...

Visa signatur

Hey babe, I've got a black belt in Kama Sutra.

Permalänk
Medlem

Det gör det säkert men mitt rum är typ 7*5 meter, känns som om det är lite för kort avstånd för blåsröret men kolsyrepistolen kan man skjuta med.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hehe... Man kan göra myyycket roliga och moraliskt helt förkastliga saker med ett blåsrör...

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Finns det inga små paintballs som passar i röret?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det finns säkert "over-there"

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

finns "over-här" också: http://www.vapendelen.com/default.asp
dom har förövrigt ett 72" blåsrör och en massa tillbehör..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Det finns ju en hel del roliga grejer:).

Visa signatur