Permalänk
Medlem

Internet Problem med ny dator HJÄLP!

jag kan vara inne på firefox och kolla youtube men inte logga in på skype och steam. min trådlösa usb adapter funkar inte heller! Mina hörlura fungerar inte heller, snälla hjälp.

känner mej lite desperat

Visa signatur

gtx 460, amd 965,Asus M4N98TD EVO SLI, corsair 650w, 4gb ddr3 1600mhz

Permalänk
Medlem

Vad är det för dator?
Ett hemmabygge? - Har du installerat drivrutiner? De finns att tanka ner från moderkortstillverkarens hemsida. Om du sedan får problem med 3d-applikationer finns det grafikdrivrutiner hos nvidia/amd

Permalänk
Medlem

Skype verkar inte fungera för rätt många iaf

Visa signatur

Idag ska jag göra ingenting, Jag gjorde det igår också men blev inte färdig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jocke92:

Vad är det för dator?
Ett hemmabygge? - Har du installerat drivrutiner? De finns att tanka ner från moderkortstillverkarens hemsida. Om du sedan får problem med 3d-applikationer finns det grafikdrivrutiner hos nvidia/amd

näe inet byggde ihop den. nu funkar allt utom skype och min trådlösa usb grej. när jag försöker öpnna programmet för usb:n så stänger det sig självt efter 0.5 sec

Visa signatur

gtx 460, amd 965,Asus M4N98TD EVO SLI, corsair 650w, 4gb ddr3 1600mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solow:

näe inet byggde ihop den. nu funkar allt utom skype och min trådlösa usb grej. när jag försöker öpnna programmet för usb:n så stänger det sig självt efter 0.5 sec

Och inet installerade operativsystemet? Vad är det för produktnamn på stickan? Vad är det för os?
edit: Skype fungerar inte för någon. Det är nåt krångel som är löst men det tar ett tag för det att komma igång.

Permalänk
Medlem

win 7 sv 64bit, level one n wireless usb adapter

Visa signatur

gtx 460, amd 965,Asus M4N98TD EVO SLI, corsair 650w, 4gb ddr3 1600mhz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solow:

win 7 sv 64bit, level one n wireless usb adapter

Skit i deras programvara kör med windows 7s inbyggda trådlösa hanterare.