Permalänk
Medlem

segt internet på 8/1 lina hjälp

hej e inne på min nya laptop och det går segt och i spel för jag lost connection to server och youtube buffrar segt så man för vänta på en vanlig 360p video =/ vet inte vad felet är på skype e samtalskvaliten på 2/5 ploppar och jag har 5 av 5 på signalstyrkan (kör trådlöst)
jag kör även trådlöst på en stationär från 06 och där flytar allt på och e ända inne på nätverket just nu ändå e allt så segt =( hjälp uppskattas

kan även lägga till att jag har trådlöst N och routern bara stöder trådlöst G och har senaste drivisarna för det trådlösa kortet....

Permalänk
Medlem

Har du testat med sladd ? hur uppför sej datorn då ?

Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk
Medlem

nä det har jag inte men det borde ju funka me wifi ha de på xboxet wiit morsans laptop och min stationära....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alfsvåg:

nä det har jag inte men det borde ju funka me wifi ha de på xboxet wiit morsans laptop och min stationära....

Hur mycket hjälper det dej om det fungerar på andra maskiner om det är din laptop som har problem.

Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_sQuinty:

Hur mycket hjälper det dej om det fungerar på andra maskiner om det är din laptop som har problem.

okej ska testa med kabel imorgon