Bästa mailprogrammet?

Permalänk
Medlem

Bästa mailprogrammet?

Jag söker ett bra mailprogram. Några tips?

Det jag önskar är ett program som ser bra ut och där det går att ändra teman/färg och få det cleant osv.

Andra önskemål är en gemensam inkorg då jag använder fyra olika mailkonton. Gärna med så mycket googleintegration som möjligt så jag kommer åt kalender och annat smått och gott. Google har väl inget mailprogram va?

Använder just nu Opera och jag gillar det till viss del. Problemet är att Opera i vissa avseenden inte är den bästa webbläsare och mailklienten även om programmet ser ut precis som jag vill ha det. Jag tänker därför byta från Opera pga att det inte uppfyller alla mina önskningar.

Har även använt thunderbird tidigare men tröttnade pga det tråkiga utseendet. Finns inget skin som tilltalar mig heller.

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Hur länge sedan använde du Thunderbird? De har gjort en del ändringar sedan ett tag tillbaka. Sedan finns det väl en del teman. 71st enligt mozillas thema sida. Nått av de teman borde väl kunna tilltala ?

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem

Jag har själv letat efter nåt liknande men har kommit fram till att när man (som jag) sitter på flera olika datorer och alltid behöver tillgång till mailen så funkar inte klientprogram så bra. Jag har därför ägnat tid åt att lägga upp min Gmail på bästa lämpliga sätt ihop med iGoogle. En inloggning (oavsett dator) och du har alltid samma gränssnitt!

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

http://www.sweclockers.com/forum/22-microsoft-windows/855112-...
Med tilläggen "lightning" och "provider for google calendar" kan du få in din google kalender i thunderbird.
Kontakterna kan synkas med andra tillägg.