Permalänk

Får ta vara på sina sista arbetslösa dagar o vara uppe lite! Oh jäntor när ni ändå pratar om dom.. Vad dom kräver grejjer Iaf min

Permalänk
Skrivet av ManBearPig:

Nej jag förstår det :/ Man måste allltid låta sig själv komma i första hand, kände samma sak när jag och min flickvän gjorde slut i julas, 2.5år rakt ner i helvetet typ. Men du klarar dig mannen!

Det är inte över än, det har bara börjat Du har stött på en stor grop i kärleksträsket men du kommer ta dig ur den och vattnet kommer bli klarare, du kommer hitta någon!

Tack som bara den hörru du! Dina ord värmer enormt mycket!
Ska göra mitt bästa för att bli stark igen.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Skrivet av Imbapontus91:

Får ta vara på sina sista arbetslösa dagar o vara uppe lite! Oh jäntor när ni ändå pratar om dom.. Vad dom kräver grejjer Iaf min

Välkommen!
Mhm! Kvinnor kräver en hel del av oss.
Finns fördelar och nackdelar i det hela

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk

Man tackar!:) Jaa, min fyller 18 nu 3e mars, förväntar sig en massa schabrak... Och när hon inte fyller år vill hon också ha massa presenter o grejjer.... Fast som du säger, för och nackdelar, vi har vart ihop i snart 2 år, man är så van:)

Permalänk
Skrivet av Imbapontus91:

Man tackar!:) Jaa, min fyller 18 nu 3e mars, förväntar sig en massa schabrak... Och när hon inte fyller år vill hon också ha massa presenter o grejjer.... Fast som du säger, för och nackdelar, vi har vart ihop i snart 2 år, man är så van:)

Gulligt
Jag önskar dig lycka till! Hoppas att allt går bra.

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Skrivet av SilentHarmonic:

Tack som bara den hörru du! Dina ord värmer enormt mycket!
Ska göra mitt bästa för att bli stark igen.

Inga problem ibland spottar livet än i ansiktet men det är bara att torka av och fortsätta loppet!

Eller som en nära vän till mig la upp det när mitt förhållande tog slut, "Det är väl f*n inte första gången du får klättra lite så gör vad du måste göra men gör de inte förlänge."

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Skrivet av ManBearPig:

Inga problem ibland spottar livet än i ansiktet men det är bara att torka av och fortsätta loppet!

Eller som en nära vän till mig la upp det när mitt förhållande tog slut, "Det är väl f*n inte första gången du får klättra lite så gör vad du måste göra men gör de inte förlänge."

WORD!
Jag diggar dina ord! Ska tänka på allt det här alltså!
Nästan som att man vill citera det här på sin Twitter,Facebook,MSN etc.
Men jag håller dessa ord i mitt hjärta, det känns mer mäktigt!

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Skrivet av SilentHarmonic:

WORD!
Jag diggar dina ord! Ska tänka på allt det här alltså!
Nästan som att man vill citera det här på sin Twitter,Facebook,MSN etc.
Men jag håller dessa ord i mitt hjärta, det känns mer mäktigt!

Tack känns bra att kunna hjälpa till mannen.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SilentHarmonic:

WORD!
Jag diggar dina ord! Ska tänka på allt det här alltså!
Nästan som att man vill citera det här på sin Twitter,Facebook,MSN etc.
Men jag håller dessa ord i mitt hjärta, det känns mer mäktigt!

Precis vad jag tänkte när jag läste dessa rader!:)<3 De finaste minnena behåller man i hjärtat eller delar med en själsfrände till vän.:)<3

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av ManBearPig:

Tack känns bra att kunna hjälpa till mannen.


Hur är det annars då?
Något nytt och skoj på gång?

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Precis vad jag tänkte när jag läste dessa rader!:)<3 De finaste minnena behåller man i hjärtat eller delar med en själsfrände till vän.:)<3

Helt rätt
Hur mår du kronis?

Skrivet av SilentHarmonic:


Hur är det annars då?
Något nytt och skoj på gång?

Jodå det är bra med mig glad att jag får en lugn helg

Jag är väldigt sugen på att vattekyla riggen då jag är trött på att den låter, har blivit lite känslig på senare tid haha så ska kika lite i helgen så får vi se vad som händer

Hur är det själv? Hur gick det med lan riggen :)?

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Skrivet av ManBearPig:

Helt rätt
Hur mår du kronis?

Jodå det är bra med mig glad att jag får en lugn helg

Jag är väldigt sugen på att vattekyla riggen då jag är trött på att den låter, har blivit lite känslig på senare tid haha så ska kika lite i helgen så får vi se vad som händer

Hur är det själv? Hur gick det med lan riggen :)?

Oj! Spännande!
Jag har också funderat enormt mycket på vattenkylning! Jag är så trött på alla dessa "fläktmetoder".
Det känns lite gammalt, så usch nej till fläktar i mitt nästa bygge!
Jag tänkte ha ett helt passivt bygge här näst. Ett bygge som är passivt uppbyggt till 100%.
Planerar att inte ha en enda rörlig del, det blir ju perfekt, eftersom Seasonic tillverkar nätagg nuförtiden som är helt passiva, det blir ju perfekt. ^^

Lan riggen har jag hunnit planera lite smått faktiskt.
Delarna ligger och dammar för tillfället dock, då jag inte har någon lust längre att bygga upp ett system.
Men jag ska få det överstökat någon gång!
Jag saknar bara ett litet chassi,nätagg samt lite DDR ram minnen.
Om du har några gamla DDR minnen över så är det bara att hojta till!

Annars så försöker väl jag att muntra upp mig själv med alla möjliga metoder.
Lyssna på musik, umgås och prata med vänner, kolla på mina husdjur, gå ut och ta långa promenader, mata ankor, beskåda naturen.
Tja, försöker bygga upp mig själv.
..Det värsta är ju när hon dyker upp i mitt huvud helt plötsligt. Antar att det där kan ta sin tid : o

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Skrivet av SilentHarmonic:

Oj! Spännande!
Jag har också funderat enormt mycket på vattenkylning! Jag är så trött på alla dessa "fläktmetoder".
Det känns lite gammalt, så usch nej till fläktar i mitt nästa bygge!
Jag tänkte ha ett helt passivt bygge här näst. Ett bygge som är passivt uppbyggt till 100%.
Planerar att inte ha en enda rörlig del, det blir ju perfekt, eftersom Seasonic tillverkar nätagg nuförtiden som är helt passiva, det blir ju perfekt. ^^

Lan riggen har jag hunnit planera lite smått faktiskt.
Delarna ligger och dammar för tillfället dock, då jag inte har någon lust längre att bygga upp ett system.
Men jag ska få det överstökat någon gång!
Jag saknar bara ett litet chassi,nätagg samt lite DDR ram minnen.
Om du har några gamla DDR minnen över så är det bara att hojta till!

Annars så försöker väl jag att muntra upp mig själv med alla möjliga metoder.
Lyssna på musik, umgås och prata med vänner, kolla på mina husdjur, gå ut och ta långa promenader, mata ankor, beskåda naturen.
Tja, försöker bygga upp mig själv.
..Det värsta är ju när hon dyker upp i mitt huvud helt plötsligt. Antar att det där kan ta sin tid : o

Oh passivt låter riktigt trevligt, blir det av vill jag definitivt ha ett galleri!
DDR minnen har jag tyvärr inga ligger :/ däremot behöver jag en fulltower låda, skulle vilja trycka in radiatorer nog för att kyla både cpu/gpu och chipset men, svårt att hitta block till den hårdvaran nu

Och promenader är skitbra, man får frisk luft, känner sig väl till mods och får tid att tänka ordentligt. Hon kommer alltid dyka upp i ditt huvud du kan (tyvärr?) inte skriva av henne från din minnes-bank men du måste vänja dig med tanken Låt det ta sin tid helt enkelt.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SilentHarmonic:

Wow! Du och jag har en hel del gemensamt!
Jag förstår mig på exakt vad det är du syftar på! Det hela var så fantastiskt bra skriver.
Jag inspirerades av:
"Att få lära sig nya saker (och inte bara läsa om dem på Wikipedia:P)".

Det uttrycket är sant, så sant min vän!
Man kan inte bara läsa till sig kunskaper, man måste pröva sig fram och lära sig mystiken bakom den. Man måste utforska lite helt enkelt.
Att få komma ut i det gröna och få utforska hur vår värld egentligen är uppbyggd är faktiskt väldigt kul.
Att få andas in frisk luft, höra fåglarnas sång och få kolla på fiskar som hoppar längs strömmen, AH! Fantastiskt! Det finns så mycket där ute som jag har kvar att lära mig.
Vi är alla experter inom ett viss område, sägs det. Men det finns så mycket därute som vi inte sett till, så mycket som vi inte bemött än. När man bemött det fantastiska så känns det som att hela världen ändras om. Allting blir som ett enda fantastiskt äventyr.
Nya tankar och nya bilder skapas i huvudet..Du förblir någon som du aldrig varit sedan tidigare, du bygger upp dig själv och tar lära av nya saker och ting!

Wow, livet må vara kasst ibland..Men man har sina fina stunder, om man vet hur man behandlar sitt hjärta och sin själ.

Läskigt men jag tänkte också nyligen på en sak som du nyss tog upp.
Jo, nämligen att jag vill dö på ett glatt sätt. När jag blir gammal så vill jag kunna ha en full bild av kärlek,vänskap och ett bra liv.
Jag vill kunna bli varm om mitt hjärta varje gång jag berättar för mina barnbarn om hur bra minnen jag fått upplevt.

Det här med kärlek är inte alltid så lätt..Inte för mig iaf.
Har haft det lite svårt, speciellt dom senaste 6 åren. Hört en gammal myt om att kärlek aldrig går så bra första gången..Tja, det här var min första gång :/ första gången jag fick känna på och tycka om någon.
MEN WOW, så fantastiskt det kändes..WOW säger jag bara.
Men det gör ont i mitt hjärta just nu, nu när det återigen blivit lämnat. Nåja, ska försöka bygga upp det..Det får ta sin tid.
Om Gud nu existerar, så måste jag få erkänna att hans skapelse av kärlek är det finaste som någonsin har skapats. Hur lyckas man komma på en sådan grej? Wow..

Du verkar haft varit med om en hel del.
Vet inte riktigt om jag kommer att våga släppa in någon igen :/ ..Det kommer att ta tid igen som sagt. :/
Men jag måste få tacka för dina ord! Jag är enormt tacksam, och jag håller med en hel del av det du skriver.
Jag får helt enkelt resa jorden runt och se om jag kan hitta tillbaka till mitt hjärta!

När jag läser dina rader tänker jag på att saker inte ser ut att vara vad de först ter sig att vara:

Ta Erwin Rommel. Alla tror att han var en "hårdnackad nazist" när han egentligen (om man får tro hans hustru) var en kärleksfull man och far, som i princip aldrig pratade om kriget hemma och skakade på huvudet åt eländet.

Ta Che Guevara t.e.x.: alla tror att han var en "stenhård" kommunist (jag är inte kommunist utan vill bara ge ett skeende i detta nu:)), när han var en ödmjuk läkare som utförde - med den tidens mått mätt sett - dyra läkararbeten helt gratis på olika ställen i Latinamerika - han gav i princip bort de mediciner han hade med sig till de han stötte på och som frågade efter hans hjälp.

Det jag menar är att det finns oftast ett djup hos de flesta människor. Men av någon anledning (back to Sweden:P) så visar/döljer/tycker många svenskar att djupet är oviktigt och vill hålla masken och vår kultur har en trist tradition av ryggdunkar och "Ensam är stark" mentalitet: har hänt mer än 1 gång att man observerar 2 kompisar där A är i din situation t.e.x. och B svarar: "Tänk inte på det där, det är historia, det är bara att gå vidare". Man har kunnat observera (ofta i grabbgänget) att A vill förmedla något men om/när B finner samtalsämnet ointressant så pratar de "över" varandra eller att B helt sonika byter ämne. Det är mycket "Jag pratar först och du sedan" -kommunikation i vår kultur (tjejer gör på ett annorlunda sätt, oavsett om de är intresserade eller ointresserade, men det blir för komplicerat att ta upp här:)) och ofta kommer djupet upp till ytan först efter en katastrof eller på fyllefesten till Kanarieholmarna. Visst finns det undantag: jag har suttit med grabbarna och tittat på en film och efter denna kom både det ena och andra upp rent spontant, där vi pratade om lycka, glädje och sorg *intressant* samtal en kväll*.:)

Jag tror att det är viktigt att kunna lyssna på andra personer med en stor portion ödmjukhet och inte bara "prata på som sin MacBook Apple" (jag vågar skriva detta eftersom jag inte är sådan:D), ja helt enkelt prata om "oviktiga" saker och missa livet som B försöker förmedla.

Folk "tacklar" detta på olika vis: en del åker ut till sommarstugan och tror att "de har upplevt livet" för att de suttit där en strömlös natt och funderat på hur det var förr när folk levde i dessa stugor. Jag ska inte sväva ut i huruvida en sunkig brugare vid Bromölla-Grillen är "Det Högsta" man kan uppleva eller om det är den där resan eller flytten till ett annat land. Men jag tror att för en del är Bromölla det högsta (för de som inte tänker över eller bryr sig om det djupa och aldrig varit utanför kommungränsens 50-skylt) medan för andra är den där resan man behöver för att "Kunna Dö Lycklig:D". Det är nog något som man bara själv kan finna ut utifrån sina förutsättningar.:) Jag dömer ingen men menar att för MIG så vill jag ha lite mer än Burgaren från Bromöllagrillen!:)^^

Att få Dö Lycklig tror jag handlar om att kunna behandla sitt hjärta och själv väl med upplevelser av olika mått (som jag nämnt tidigare) och jag tror att förutom upplevelser bör varje människa få uppleva den sanna kärleken. Ordet "puro" syftar till "Ren" på spanska, ofta uttryckt som en "Ren liten förpackning [med rena droger]" och jag tror att alla behöver vi vår "Rena lilla ask" med rent pulver. Detta pulver, varje korn i asken menar jag metaforiskt är upplevelser som människor inte tar tillvara på att uppleva. I denna ask ryms även den "Sanna, Röda och Rena Kärleken".:)<3 Vad är "ren och äkta" kärlek?

Vad det är är svårt och svara på, men jag tror återigen att det är något varje människa bör försöka finna ut för sig själv. Jag menar att för en del kan ett "hett knull" på köksbordet vara ren kärlek för detta paret (även om jag menar detta har brister om man bara är intim på detta vis dagligdags och att det finns saker som pekar på att detta inte helt är ren kärlek:)) men jag tror personligen att Ren Kärlek är så mycket mer.

Jag tror att denna kärleken sträcker sig till att man är 2 hjärtan men 1 slag. Där man känner att man är "ett i tanke, ord och handling". Där man hänger sig åt varandra och att man "lyssnar" uppmärksammat på sin partner med både själ och hjärta - lite på samma sätt som man är uppslukad av en historia från en vis man som tar dig med storm och du lyssnar så du nästan glömmer av omvärlden.:)

Jag tror att du kommer våga släppa in en kvinna i ditt hjärta igen. Du kommer känna det (förutsatt att du inte bara är inriktad på "Hej, fika, sex, hejdå" (som många är) stuket. Utan att du tar kärleken - precis som livet och (målet?) att få dö lycklig - till en högre emotionell upplevelsenivå.:) Tänk dig att du är med en kvinna som är dövstum: du måste visa extra hänsynsfullhet för att undvika missförstånd.:) Du kan inte fråga henne "hur ska jag lägga tungan" när/om du ger henne oralsex, utan du måste då lära dig att utveckla din fingertoppskänsla på mer än det kroppsliga planet, du måste lära dig att kunna "känna av" vad hon vill. Svårt och trixigt att förklara i ord, men poängen är att om man tar sig denna tiden att utvecklas med den kvinna man älskar, så tror jag att DETTA är en god grund för vad jag skulle försiktigt våga kalla för "Den Rena Kärleken".:)

Jo jag har upplevt en del - det mesta positivt - och det är jag tacksam för. Mina föräldrar skickade ut mig på upplevelser istället för campingen utanför Jönköping så att säga och det är jag *jätteglad:D* för idag, jag hade förlorat så mycket på att "bara campa".:)

Man måste finna sin engen väg - oavsett vad andra säger.:) Ta Mig som exempel: ni kanske har sett att folk klagar på att jag använder för många smileysar? Jag går min egen väg och använder många diton, inte för att reta någon utan för att visa att jag är en Glad Krona och att "den gråa texten" (andra personer) inte är jag. Jag går min egen väg.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ManBearPig:

Helt rätt
Hur mår du kronis?

(...).

Jo jag mår *väldigt bra:D* Känner mig helt nöjd med livet just nu! Hur har du det själv?:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Jo jag mår *väldigt bra:D* Känner mig helt nöjd med livet just nu! Hur har du det själv?:)

JÄKLAR! Vilken wall of text haha läste igenom hela och jag måste säga att jag önskar jag var lika estetiskt lagd i sinnet som du är, hatten av min vän!

Det är bra med mig, har varit lite bekymrad över mina kurser i skolan, men har insett att det spelar inte så stor roll om jag misslyckas, det är inte hela världen. Jag gör så gott jag kan och räcker de inte nej va tusan då får jag väl göra nått annat haha

Skönt att hör att det är bra med dig

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ManBearPig:

JÄKLAR! Vilken wall of text haha läste igenom hela och jag måste säga att jag önskar jag var lika estetiskt lagd i sinnet som du är, hatten av min vän!

Det är bra med mig, har varit lite bekymrad över mina kurser i skolan, men har insett att det spelar inte så stor roll om jag misslyckas, det är inte hela världen. Jag gör så gott jag kan och räcker de inte nej va tusan då får jag väl göra nått annat haha

Skönt att hör att det är bra med dig

Känn dig inte "mindre" eller generad eller liknande!:) Man ska inte jämföra sig med andra, utan se till sina egenskaper. (De som borde jämföra sig med normalbefolkningen är psykopater och liknande diton - de är inte normala men behöver "uppförandeträning" för att bli normala. Detta är väl undantaget som bekräftar regeln).

Precis: man kan inte göra mer än sitt bästa!:) Man ska inte "försöka" göra sitt bästa, man ska ha gjort sitt bästa!:) Det är det enda jag begär (i olika sammanhang:)).

Tack för hatten min vän!:)^^ Du är en bra kille som jag respekterar, gillar ditt sätt och bemötande på olika sätt här på Swec.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Aaargh! Jävla coil whine, jag blir galen!

Kan man skicka in ett grafikkort på rma pga coil whine? Tekniskt sett är det ju inget fel på kortet, bara förbannat irriterande.

Oh crap, gick över tiden. Sorry.

Visa signatur

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please." - Mark Twain
På internet kommunicerar vi huvudsakligen i textform, så skriver du som en idiot kommer du således att uppfattas som en idiot.

Permalänk
Avstängd

Godkväll alla!:) MacEnkronan rullar sin vana trogen in på den nattliga arenan!:)^^ Vad gör ni?:D Själv har jag köpt skrivpapper hos Classe (billigt 500 ark för 29 kr á 3 st.) köpt glasögon (lätta som fan gjorda av Titan), skickat lite pengar till en vän i Mexico, tog en inom rimlighetens gränser godkänd hamburgare på Burger King!:P Hann inte köpa semlor (men planen är att göra detta under morgondagen) vilket var lite synd.:P Hade varit gott till natt-tråden!:)

Kanske inte låter som att man har gjort så mycket men det tar tid att kuta runt i den här stan!;):P
En *mycket* NÖJD MacEnkrona med dagens sånginsats!:D:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Ett tips, MacEnkronan.. dra ner lite på smilisarna. Det blir lätt lite väl mycket utav det goda.

En annan sitter och dricker bärs, lyssnar på shysst musik och jobbar lite på ditten och datten.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Omtentamen om en 8h och 20min.... borde sova, men har aldrig sovit bra inför tentorna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0rk:

Omtentamen om en 8h och 20min.... borde sova, men har aldrig sovit bra inför tentorna.

Vad är det du ska tenta utav ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Avstängd
Skrivet av liv&helvete:

Ett tips, MacEnkronan.. dra ner lite på smilisarna. Det blir lätt lite väl mycket utav det goda.

En annan sitter och dricker bärs, lyssnar på shysst musik och jobbar lite på ditten och datten.

Inte mitt fel att du är bakfull!;):D Skämt å sido. Om du är nyfiken på varför jag använder smileysar, vänligen ta en kik längre upp i tråden.^^

Skrivet av m0rk:

Omtentamen om en 8h och 20min.... borde sova, men har aldrig sovit bra inför tentorna.

Det där är olika: själv sover jag gott om jag har pluggat gott, så att säga (utan att antyda att du inte skulle ha pluggat tillräckligt:)).

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Vad är det du ska tenta utav ?

Tentamen i IT-säkerhet.... Lagom drygt att behöva spendera en jävla lördag med det. Var 3p från godkänt förra gången.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Det där är olika: själv sover jag gott om jag har pluggat gott, så att säga (utan att antyda att du inte skulle ha pluggat tillräckligt:)).

Hehe.. tur att jag inte har pluggat i princip något denna gången. Lånade tenta av polare som fick VG och kollade igenom vad jag hade gjort fel.... Jävla piss med php..

Permalänk
Avstängd
Skrivet av m0rk:

Tentamen i IT-säkerhet.... Lagom drygt att behöva spendera en jävla lördag med det. Var 3p från godkänt förra gången.

Det DÄR låter drygt. Stackars sate. Vilket får mig att tänka på två killar slog vad enligt följande:

Kille A var bättre än kille B i matte. Av någon anledning så slog de vad om att om den som hade flest poäng på senaste provet skulle kuta naken en viss sträcka från en gränd upp till torget...:P

Provet kommer och *givetvis* vinner kille B över kille A med 2-3 p. Han som annars var förloraren för det mesta.:P (Och ja historien är alldeles sann).

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Nu var det dags igen
Har inte skrivigt nåt på swec sen i November när nattråden dog, så det var på tiden

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Coldfire2143:

Nu var det dags igen
Har inte skrivigt nåt på swec sen i November när nattråden dog, så det var på tiden

Hej käre Vapendragare!:D^^ Det var ett tag sen här i natt-tråden!:P Hur har du det? Själv läser jag spanska verb och dess böjningar samtidigt som jag har ett öga här.:)^^ Vad gör du?:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Hej käre Vapendragare!:D^^ Det var ett tag sen här i natt-tråden!:P Hur har du det? Själv läser jag spanska verb och dess böjningar samtidigt som jag har ett öga här.:)^^ Vad gör du?:)

Dricker te och kollar på youtube videor.

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Coldfire2143:

Dricker te och kollar på youtube videor.

En del har det bra.;) Du slipper böja verb.:) Men i mitt fall är det ett kärt nöje: för mig är grammatik som att klara en bana och komma upp en nivå till!:) Belöningen och känslan inombords är oslagbar!:D

Själv har jag slutat med the för "alla" hackade på det i förra natt-tråden...:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!