Officiella Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad-tråden

Permalänk
Skrivet av jsf:

för er som inte köpt än så kan man pre-ordra spelet på

http://www.greenmangaming.com både vanliga och deluxe versionen och det är redan på rea och skriver man in SUNNY-SAVER-20PEC som promo kod så får man extra 20% rea som stackar med den som redan är på sidan.

Jag hade redan köpt mitt ro2 på steam men jag köpte nya deus ex där, väntar bara på min cd key nu sen kan jag aktivera det på steam

Oj, det var ju riktigt billigt! Synd bara att Jag inte kommer ha pengar förrän slutet av Augusti. Hur länge funkar den koden?

Permalänk
Medlem

Köpte spelet till mig själv genom usa, med dollarn blev det riktigt billigt!

Väntar på betan nu, ifall någon annan ska köra betan så kanske ni är sugna på att spela tillsammans?
Spelet är helt klart bäst om man spelar i en grupp

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1guy:

Köpte spelet till mig själv genom usa, med dollarn blev det riktigt billigt!

Väntar på betan nu, ifall någon annan ska köra betan så kanske ni är sugna på att spela tillsammans?
Spelet är helt klart bäst om man spelar i en grupp

Köpte du det på steam genom USA? Hur billigt blev det då?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zackebacke:

Oj, det var ju riktigt billigt! Synd bara att Jag inte kommer ha pengar förrän slutet av Augusti. Hur länge funkar den koden?

Ingen aning faktiskt, be en polare eller nåt köpa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1guy:

Köpte spelet till mig själv genom usa, med dollarn blev det riktigt billigt!

Väntar på betan nu, ifall någon annan ska köra betan så kanske ni är sugna på att spela tillsammans?
Spelet är helt klart bäst om man spelar i en grupp

Men de kör väll med att du måste ha en billing adress i USA för att kunna köpa det på steam, de körde med det förut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Köpte du det på steam genom USA? Hur billigt blev det då?

Ungefär 250 kr för Digital Deluxe.

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem

Haha,den var bra.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Någon som hört när betan ska börja för de som köpt deluxe versionen?

Visa signatur

Core i7 930@3.8 ghz, Prolimatech Megahalems, 2x5870 CF, 12 GB Corsair Vengeance, Corsair TX 850 W, Asus P6T SE, Dell
U2711, W7 Ultimate 64.

Permalänk
Medlem

Ööö, tror det här är nytt:
http://au.pc.gamespy.com/pc/red-orchestra-heroes-of-stalingra...

Moralsystemet låter intressant. Tycker jag iallafall...:p

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

Ööö, tror det här är nytt:
http://au.pc.gamespy.com/pc/red-orchestra-heroes-of-stalingra...

Moralsystemet låter intressant. Tycker jag iallafall...:p

Ja det verkar mycket spännande, kan nog bli bra och lite annorlunda.

"We'd like to think we can get the first free DLC out before the end of the year, but it really depends on what we decide to include in it, to be honest. But it will be free, as usual for us. We have talked about producing full expansions and asking people to pay money for it - but those would be pretty much as big as the base game, including single player. We don't charge for packs with "just" new weapons, vehicles, maps. Never have done."

Det är så där äkta PC-utvecklare ska vara! <3 Kärlek till Tripwire Interactive.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Ja det verkar mycket spännande, kan nog bli bra och lite annorlunda.

"We'd like to think we can get the first free DLC out before the end of the year, but it really depends on what we decide to include in it, to be honest. But it will be free, as usual for us. We have talked about producing full expansions and asking people to pay money for it - but those would be pretty much as big as the base game, including single player. We don't charge for packs with "just" new weapons, vehicles, maps. Never have done."

Det är så där äkta PC-utvecklare ska vara! <3 Kärlek till Tripwire Interactive.

I det här fallet tycker jag faktiskt att dom förtjänar DLC-pengarna...

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

I det här fallet tycker jag faktiskt att dom förtjänar DLC-pengarna...

Jo det håller jag med om, jag skulle gladligen betala till just Tripwire Interactive, men att de ändå har den attityden till spelmarknaden gör mig så glad.
Jämfört med diverse andra större aktörer som redan har flera hundra miljoner i kassan men ändå envisas med att mjölka ur den sista droppen ur allt som går. *HOST* EA *HOST* ACTIVISION BLIZZARD *HOST*.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Ja det verkar mycket spännande, kan nog bli bra och lite annorlunda.

"We'd like to think we can get the first free DLC out before the end of the year, but it really depends on what we decide to include in it, to be honest. But it will be free, as usual for us. We have talked about producing full expansions and asking people to pay money for it - but those would be pretty much as big as the base game, including single player. We don't charge for packs with "just" new weapons, vehicles, maps. Never have done."

Det är så där äkta PC-utvecklare ska vara! <3 Kärlek till Tripwire Interactive.

Givet köp!

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem

Märkte att dom hade skjutit upp releasen två veckor. RO2 kommer att få konkurrens av BF3 här hemma...:p

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

Märkte att dom hade skjutit upp releasen två veckor. RO2 kommer att få konkurrens av BF3 här hemma...:p

Eller tvärtom

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Skrivet av aluminium:

I det här fallet tycker jag faktiskt att dom förtjänar DLC-pengarna...

Förhoppningsvis kanske dom gör nåt liknande som med Killing Floor, dvs "Character Packs"-DLC med 4 nya skins för runt 2€. Det betalar jag gladeligen iaf.

Visa signatur

Asus Z170-A | i7 6700k | 16GB HyperX Fury | Asus 2070 Super

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Haha satan vad ni länkar, gillas!

Permalänk

Jag vill ha nya videos!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zackebacke:

Jag vill ha nya videos!

Varsågod!

http://www.youtube.com/watch?v=m3e7cY9ls_A&feature=player_emb...

(Inte riktigt vad du menade antar jag, men alltid något )

Permalänk
Medlem

Ny gameplayvideo på gång enligt utvecklarna, snart är väl betan igång också. Hur ska jag klara mina studier när det här spelet kommer ut?

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Medlem

Länge sedan jag längtade efter ett spel så mycket!

Visa signatur

Core i7 930@3.8 ghz, Prolimatech Megahalems, 2x5870 CF, 12 GB Corsair Vengeance, Corsair TX 850 W, Asus P6T SE, Dell
U2711, W7 Ultimate 64.

Permalänk
Medlem

Spekulationer på Tripwires forum om att betan kanske börjar imorgon!
Den slutgiltiga versionen av betan som de som förbokat Digital Deluxe Edition via Steam får tillgång till.

http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=56574

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Spekulationer på Tripwires forum om att betan kanske börjar imorgon!
Den slutgiltiga versionen av betan som de som förbokat Digital Deluxe Edition via Steam får tillgång till.

http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=56574

Ojdå trevligt.Jaha då är man snart uppsagd och ensamstående också

Visa signatur

Money frees you from doing things you dislike. Since I dislike doing nearly everything, money is handy.

Permalänk
Medlem

Ny gameplay-film snart

http://www.youtube.com/watch?v=bcvyeekjq_s&list=PL2272A4EE842...

Tror jag borde synas på ett hörn någonstans i filmen, får se hur mycket man ser :)...

EDIT: Filmen är uppe nu!