Kan man inte göra en processor jag arbetar som en enhet(som en kärna) men att själva processorn delar ut arbetet på flera kärnor av sig själv? då många utveklare är taskiga när det kommer till att optimera till flera kärnor.
Kommer aldrig fungera till ett spel / spel motor inom dom närmsta åren då det endast fungerar på statiska objekt, hade blivit för mycket för en dator att i real time rendera up rörade objekt som samtidigt ska påvärkas av olika ljus källor samt fysik.
Sen om man kollar deras äldre videos så använder dom ju samma modeler och texturer bara att dom är kopigerade och ligger på andra map kordinater vilket förklarar varför dom ej använder så mycket dator kraft, ett trick som man brukar använda när man bygger teränger till spel.
Samt att man saknar hur färger och ljus på alla olika objekt interagerar med varandra.
Därimot kan jag se användningen innom CAD, och hade gärna sett google maps använda denna typ av teknik
för alla kommentarer som kommer om hur ostabilt det skulle vara och att det skulle vara en stor förlust;
Jag antar att dom kommer använda sig av BitPay vilket inebär att när du skickar din bitcoin bettalning till dom så kommer den att växlas över till svenska kronor
Även om det är "4k" så sänker youtube kvliten ganska rejält, såg ganska dåligt ut om jag ska vara ärlig, om man då jämför med något man laddarner i den kvaliten (sitter på 2560x1440)
lika så med ljudet (max 192)