Outlock - "Åtgärden misslyckades"

Permalänk
Medlem

Outlock - "Åtgärden misslyckades"

När jag ska skicka och ta emot så kommer det fram en ruta som säger "Åtgärden misslyckades" varför och vad gör jag åt det?

Sen har jag lagt in ett till konto och vars hittar jag alla mail som kommer till det? dom hamnar väll inte alla i samma inbox?!

Permalänk
Medlem

Hmm... Jag utgår ifrån att du använder Microsoft Outlook XP (2002). Jag hade ett liknande problem igår som jag löste genom att helt enkelt stänga av programmet och starta det igen!!

Så länge det inte är ett hotmailkonto du har lagt till så kommer alla i samma inbox, jo... Det är förstås såvoda du inte skapar en ny mapp och skapar en regel.

Visa signatur

//Looxoor

Permalänk
Medlem

okej, jag löste det genom att starta om datorn då det inte fungerade med att starta om programmet. ingen större match:) okej, men hur gör jag just en sån regel om att alla mail till just det kontot ska in i en speciell mapp? har letat upp vars jag gör regler men vilken av alla det ska vara fattar jag inte, du (eller nån annan) kanske vet?

Permalänk
Medlem

I Outlook Express så finns det i alla fall något som heter "om raden till innehåller någon speciell" eller något sådant, och kan man helt enkelt välja att flytta grejorna till specifierad mapp!

Visa signatur

//Looxoor