Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Dublett, den ena är borta nu.

Mvh / Inet

Det "korrigerades" fort, båda var tillbaka långt innan ni svarade i tråden.
Är det så att ena är WD20EARS och den andra WD20EADS och produktinformationen är fel?

Denna har "utgått ur sortimentet" och hoppat tillbaka två gånger nu. Den som jag beställde i april är en WD20EARS-00S8B1, vilket är deras gamla revision av WD20EARS, den som jag beställde i veckan(samma produkt^) är en WD20EARS-00J2GB0 vilket är deras nyaste revision.

Så, erm. Vad är 2TB Western Digital Caviar Green Power II - Inet.se för något?

Permalänk
Medlem

När kommer möjligheten att betala direkt med handelsbanken in ?

Permalänk
Medlem

Hej! Det här har säkert varit uppe innan, men jag orkar inte riktigt leta igenom alla 67 sidor i tråden.

Om ni har en vara inne i butikslager, kan man få den skickad till sig eller måste man vänta tills den kommer in i webblagret?

Produkten jag är ute efter är Corsair TX 650W.

Visa signatur

Q6600 - 4870 1GB - 4GB

Permalänk
Skrivet av tofupunk:

Hej! Det här har säkert varit uppe innan, men jag orkar inte riktigt leta igenom alla 67 sidor i tråden.

Om ni har en vara inne i butikslager, kan man få den skickad till sig eller måste man vänta tills den kommer in i webblagret?

Produkten jag är ute efter är Corsair TX 650W.

Ja det får man. Det kan dock ta cirka en extradag!

Permalänk
Inet
Skrivet av Konichiwa:

https://www.inet.se/artikel/6900874/steelseries-iron-lady-qck...
Står vit fast det är rosa på bilden

Kan ni inte ta in den rosa versionen också?

Den är rosa, ingen aning hur "vit" har kommit dit, borta nu!

Skrivet av DynamitHarry:

Tjenare sitter med ett Coolermaster Storm sniper och fick syn på en nyprodukt från coolermasters hemsida en sidopanel med Plexiglas vore sjukt grymt om ni kunde köpa in några sådana, skulle köpt en på momangen.

länk te sidopanelen.
CM Store

Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta in den.

Skrivet av hanou:

Jag undrar ifall ni kommer/vill ta in någon/några grafikkylare som framförallt passar till 57XX-korten. Som det ser ut nu är det enda alternativet enligt mig "Arctic Cooling Accelero L2 Pro", som inte till 100% passar till mitt 5770, och därför är jag tveksam till just den kylaren.

Ditt önskemål är skickat till inköpsavdelningen.

Skrivet av Vernt:

Har ni några planer på att införa stöd för att man ska kunna beställa varor i ert sortiment till en viss butik, varor som man sedan kan hämta på plats?

Det går redan nu att beställa på hemsidan och hämta i butik (välj butikspriser längst upp till höger). Våra butikspriser oftast något högre pga. mer kostnader för butikerna än webshoppen. Å andra sidan finns det möjlighet att klämma och känna på produkten och få den direkt!

Skrivet av str8forthakill:

Det "korrigerades" fort, båda var tillbaka långt innan ni svarade i tråden.
Är det så att ena är WD20EARS och den andra WD20EADS och produktinformationen är fel?

Denna har "utgått ur sortimentet" och hoppat tillbaka två gånger nu. Den som jag beställde i april är en WD20EARS-00S8B1, vilket är deras gamla revision av WD20EARS, den som jag beställde i veckan(samma produkt^) är en WD20EARS-00J2GB0 vilket är deras nyaste revision.

Så, erm. Vad är 2TB Western Digital Caviar Green Power II - Inet.se för något?

Det är identiska diskar, WD20EARS. Den har blivit aktiverad igen av misstag, men har nu informerat kollegorna så att det inte skall hända igen.

Skrivet av HazZarD:

När kommer möjligheten att betala direkt med handelsbanken in ?

Vi har tyvärr ingen tidsplan när det blir klart, men jobbar på det, återkommer när mer är klart!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Kommer ni att göra fler uppgraderingspaket, med exempelvis AMD x6, Intel i5 och Intel i7?

P.S. När man går in på menyn "Datorkomponenter" står det att ert AMD-paket fortfarande kostar 3999, fast ni har höjt det till 4290.

Permalänk
Medlem

Fan vad ni börjat höja era priser. Typ 90% av era datorkomponenter har gått upp med 200-400kr minst.

Permalänk
Skrivet av Muss3:

Fan vad ni börjat höja era priser. Typ 90% av era datorkomponenter har gått upp med 200-400kr minst.

Dollarkursen styr priserna och vad jag vet har dollarn ökat senaste tiden.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sennebring:

Dollarkursen styr priserna och vad jag vet har dollarn ökat senaste tiden.

Är det bara Inet som påverkas av det?`

~9% dyrare än Misco. :s

Permalänk
Medlem

Har problem med eran kundservice, jag har ett moderkort som är defekt och jag får inte ens skicka in det så ni kan bevisa för mig att det är jag som gjort fel. 3 pläteringar på moderkortet är smälta och sticker upp lite en är tjock dom andra ser ut att va av på mitten, på samma ställe är processorn bränd, och detta la jag inte märke till när jag installerade alltihopa,

Dvs det KAN va mitt fel men jag fattar inte hur jag skulle kunna lyckats med det, jag är jätteförsiktig när jag pysslar med sånna här grejer, jag bygger datorer åt alla mina kompisar, jag agerar tekniker på ett litet LAN vi brukar anordna här i skogen och där skruva i och ur nya eller gammla komponenter, så jag är inte nån elefantfingrad bondlurk.

Det verkar så jäkla trist att bli motarbetat som jag blivit, setat i supporten flertal gånger och bara fått höra att moderkorten omöjligtvis kan ha det här felet när ni skickat ut dom, men det ska jag säga dig att om det är så enkelt att ha sönder det som att bara sätta ner en processor mot och lyckas rivstarta på det settet jag gjort så kanske skiten inte borde säljas alls?

Vad ska jag göra? ska jag bara inse att det är mitt fel och era produkter måste vara perfekta?

fick precis avslag på en felanmälan, där det står:

Hej,

Vi har inte godkänt din felanmälan på grund av,
Tyvärr är detta inget som täcks av fabriksgarantin då det du beskriver är en fysisk åverkan.

Har du frågor angående detta får du gärna kontakta oss.

utan att ens kolla på det?? jag menar vaa?

här är mitt brev utan modifiering:

"När jkag kopplat in allt som det ska med antistat armband och korrekta verktyg så fungerar inte datorn, jag plockar isär och ser att processorn och moderkortet gått sönder i form av att plätteringarna i är brända, det är 3 skadade "armar" i moderkortet som är bruna och smälta, samt processorns ena plättering är helt söndersmält! Jag vill reklamera dessa produkter!"

Visa signatur

Asrock X58 Extreme III - Core i7 930@45º~idle stock med Corshair H50 - Fractal Design 650W Tesla - XFX HD5850 BE CF - Corsair 4GB 1600CL8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bachman:

Är det bara Inet som påverkas av det?`
http://data.fuskbugg.se/skalman01/--------asdas.JPG
~9% dyrare än Misco. :s

Klart att de gör. Men oavsett inethypen är de inte billigast även om de skickar med en 5kr godis.

För rättvisans skull är Miscos paket med swecrabatt och utan = 7844kr.
Sen frakt på 323kr så är totalen 8167kr.

misco 8167kr
Inet 8256+59=8315kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

misco 8167kr
Inet 8256+59=8315kr

Var kommer 59kr ifrån? Är det postförskott eller nåt sånt? beställer man med kort så slipper man ju även 59kr och då skiljer det nästan ingenting i pris.

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av SUMITOMO:

Klart att de gör. Men oavsett inethypen är de inte billigast även om de skickar med en 5kr godis.

För rättvisans skull är Miscos paket med swecrabatt och utan = 7844kr.
Sen frakt på 323kr så är totalen 8167kr.

misco 8167kr
Inet 8256+59=8315kr

Hur får du Miscos frakt till 323kr? De tar, vad jag erfarit, 79kr/kolli för vanligt postpaket. I det här fallet två kollin. Gäller tom företag (till skillnad från en del andra som endast skickar DPD), vilket är väldigt trevligt om man inte har bråttom.

Beställde två rejält tunga (och stora) saker får någon vecka sedan och betalade 158kr för två kollin.

Gällande Inet så känns det för mig att de försöker bli vad Dustin var innan ägarbytet: Klart dyrare men med superbra service och trevligt bemötande. Det var längesedan jag tyckte Inet var direkt billiga iaf.

Edit: Jag får väl reservera mig för att jag missar något, och ber isf om ursäkt, men jag har gått tillbaka och tittat och ser inget som avviker.:)

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja se en uppdateringsknapp i kundvagnen. Om man vill ändra antal på en produkt där måste man klicka till kassan istället och sedan gå tillbaks igen.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av altair4:

Skulle gärna vilja se en uppdateringsknapp i kundvagnen. Om man vill ändra antal på en produkt där måste man klicka till kassan istället och sedan gå tillbaks igen.

Pröva att klicka på "ENTER" efter du ändrat antal

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Visst, men det hör till att det ska finnas en uppdateringsknapp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bejje:

Var kommer 59kr ifrån? Är det postförskott eller nåt sånt? beställer man med kort så slipper man ju även 59kr och då skiljer det nästan ingenting i pris.

Jag räknade med frakt, normalpriser utan kampanjer och rabattkoder mot marknaden.

Skrivet av MultiMan:

Hur får du Miscos frakt till 323kr? De tar, vad jag erfarit, 79kr/kolli för vanligt postpaket. I det här fallet två kollin. Gäller tom företag (till skillnad från en del andra som endast skickar DPD), vilket är väldigt trevligt om man inte har bråttom.

Beställde två rejält tunga (och stora) saker får någon vecka sedan och betalade 158kr för två kollin.

Gällande Inet så känns det för mig att de försöker bli vad Dustin var innan ägarbytet: Klart dyrare men med superbra service och trevligt bemötande. Det var längesedan jag tyckte Inet var direkt billiga iaf.

Edit: Jag får väl reservera mig för att jag missar något, och ber isf om ursäkt, men jag har gått tillbaka och tittat och ser inget som avviker.:)

Jag tog bara det billigaste fraktpriset, men du har rätt, det stämmer inte.
Såg nu att de kör fraktfritt så ordinarie frakt är 0:-.

Permalänk
Medlem

Corsair Obsidian 800D

Hej gänget.

Jag har problem med ett 800D chassi, för att göra historian kort så fick jag massa BSOD i windows med anledning Kernel 41 error. Först så körde jag allt på testbänk för jag trodde det kunde ha varit moderkort, minne, gpu eller liknande som va problemet, men allt funkade som det skulle. Satte i allt i chassit igen och fick ett gäng BSOD igen, kunde gå nån minut och sen BSOD, ibland kom jag inte ens in i bios ^^ När jag väl fick igång min dator och den va någorlunda stabil så körde jag WD diagnotics för att kolla diskarna och då visade det sig att jag fick fel på min ena disk, så jag bytte ut den och satte i en ny som jag hade liggande. Visade att jag fick fel på den med så då fick jag en "AHA" upplevelse och tog bort sidopanelen på chassit samt den lilla "plastburk" framför backplate/hot-swap platserna. Kopplade ur alla kablar och ser att den moddade sata elkabel som man får med till chassit hade gått sönder på den andra kontakten på kabeln. Två av dom fem kablarna hade lossat från själva kontakten, så jag tog helt enkelt bort den och körde med sata elkablarna direkt från PSU ist, efter det fick jag inget fel och trodde att allt var prima.

Men nu ca 2 dagar efter så fick jag problem med en annan av hot-swap platserna, har kollat den disken som satt där för fel i annan dator och den visar sig fungera felfritt, men så fort jag sätter den i hot-swap plats 3 så kommer dom härliga BSOD igen, samt i bios står det att hårddisken är 4679,5TB ^^

Så det känns som att hot-swap platserna inte funkar som dom skall, och det är ju trist när man lagt 2500:- på ett chassi som höll i några månader, köpte det 2010-02-08.

Har varit i direkt kontakt med Corsair och dom vill att jag skall göra en RMA till dom, men bara tanken på att skicka ett chassi på 15,8kg till Kalifornien får mig att må lite halv kass, med tanke på att det lär ta gött lång tid innan det kommer ett nytt. Så frågan är om ni på Inet kan ta in det ist, om ni har möjlighet att testa hot-swap platserna efter fel. För ibland tar det bara nån minut innan datorn kraschar och ibland fungerar den felfritt i 1 dygn. Beror helt på =/

Har ansökt om RMA från Corsair redan för enligt deras tekniska support så ville dom få in det för närmare granskning om vad som kan ha gått snett, samt förebygga att detta händer i framtiden.

Med Vänliga Hälningar,
Jon aka IDX

Permalänk
Inet

Goddagens alla SweClockare! Såg att det trillat in en hel del frågor så vi får köra lite helgarbete!

Skrivet av Bachman:

Kommer ni att göra fler uppgraderingspaket, med exempelvis AMD x6, Intel i5 och Intel i7?

P.S. När man går in på menyn "Datorkomponenter" står det att ert AMD-paket fortfarande kostar 3999, fast ni har höjt det till 4290.

Jupps, det kommer fler kit. Vi börjar med ett som innehåller bland annat Core i5 750 under nästa vecka.

Bannern med AMD-paketet är borta nu, tyvärr har dollarn gått upp och därmed var vi tvungna att höja priserna. Vill uppmärksamma er på att paketet fortfarande är ~300:- billigare än att köpa komponenterna löst plus att det medföljer ett spel.

Skrivet av Muss3:

Fan vad ni börjat höja era priser. Typ 90% av era datorkomponenter har gått upp med 200-400kr minst.

Skrivet av Sennebring:

Dollarkursen styr priserna och vad jag vet har dollarn ökat senaste tiden.

Skrivet av Bachman:

Är det bara Inet som påverkas av det?`
http://data.fuskbugg.se/skalman01/--------asdas.JPG

~9% dyrare än Misco. :s

Njae, när dollarn går upp justerar vi våra priser direkt och när dollarn går ner justerar vi direkt. Vi har därmed ingen eftersläpning såsom många andra butiker har. Under en period på några veckor brukar det jämna ut sig och knappt märkas.

Kort och gott, när dollarn går upp kan vi vara något dyrare än andra och när dollarn går ner kan vi vara något billigare. Tyvärr har dollarn rusat rätt rejält de senaste veckorna och därför blir effekten större än vanligt.

Skrivet av noggerr:

Har problem med eran kundservice, jag har ett moderkort som är defekt och jag får inte ens skicka in det så ni kan bevisa för mig att det är jag som gjort fel. 3 pläteringar på moderkortet är smälta och sticker upp lite en är tjock dom andra ser ut att va av på mitten, på samma ställe är processorn bränd, och detta la jag inte märke till när jag installerade alltihopa,

Dvs det KAN va mitt fel men jag fattar inte hur jag skulle kunna lyckats med det, jag är jätteförsiktig när jag pysslar med sånna här grejer, jag bygger datorer åt alla mina kompisar, jag agerar tekniker på ett litet LAN vi brukar anordna här i skogen och där skruva i och ur nya eller gammla komponenter, så jag är inte nån elefantfingrad bondlurk.

Det verkar så jäkla trist att bli motarbetat som jag blivit, setat i supporten flertal gånger och bara fått höra att moderkorten omöjligtvis kan ha det här felet när ni skickat ut dom, men det ska jag säga dig att om det är så enkelt att ha sönder det som att bara sätta ner en processor mot och lyckas rivstarta på det settet jag gjort så kanske skiten inte borde säljas alls?

Vad ska jag göra? ska jag bara inse att det är mitt fel och era produkter måste vara perfekta?

fick precis avslag på en felanmälan, där det står:

Hej,

Vi har inte godkänt din felanmälan på grund av,
Tyvärr är detta inget som täcks av fabriksgarantin då det du beskriver är en fysisk åverkan.

Har du frågor angående detta får du gärna kontakta oss.

utan att ens kolla på det?? jag menar vaa?

här är mitt brev utan modifiering:

"När jkag kopplat in allt som det ska med antistat armband och korrekta verktyg så fungerar inte datorn, jag plockar isär och ser att processorn och moderkortet gått sönder i form av att plätteringarna i är brända, det är 3 skadade "armar" i moderkortet som är bruna och smälta, samt processorns ena plättering är helt söndersmält! Jag vill reklamera dessa produkter!"

Hej, då jag inte har alla uppgifter från serviceavdelningen är det svårt att ge ett svar på studs. Men låt oss återkomma efter helgen med en bra lösning!

Skrivet av altair4:

Skulle gärna vilja se en uppdateringsknapp i kundvagnen. Om man vill ändra antal på en produkt där måste man klicka till kassan istället och sedan gå tillbaks igen.

Ditt förslag är vidarebefordrat till ansvarig!

Skrivet av IDX:

Hej gänget.

Jag har problem med ett 800D chassi, för att göra historian kort så fick jag massa BSOD i windows med anledning Kernel 41 error. Först så körde jag allt på testbänk för jag trodde det kunde ha varit moderkort, minne, gpu eller liknande som va problemet, men allt funkade som det skulle. Satte i allt i chassit igen och fick ett gäng BSOD igen, kunde gå nån minut och sen BSOD, ibland kom jag inte ens in i bios ^^ När jag väl fick igång min dator och den va någorlunda stabil så körde jag WD diagnotics för att kolla diskarna och då visade det sig att jag fick fel på min ena disk, så jag bytte ut den och satte i en ny som jag hade liggande. Visade att jag fick fel på den med så då fick jag en "AHA" upplevelse och tog bort sidopanelen på chassit samt den lilla "plastburk" framför backplate/hot-swap platserna. Kopplade ur alla kablar och ser att den moddade sata elkabel som man får med till chassit hade gått sönder på den andra kontakten på kabeln. Två av dom fem kablarna hade lossat från själva kontakten, så jag tog helt enkelt bort den och körde med sata elkablarna direkt från PSU ist, efter det fick jag inget fel och trodde att allt var prima.

Men nu ca 2 dagar efter så fick jag problem med en annan av hot-swap platserna, har kollat den disken som satt där för fel i annan dator och den visar sig fungera felfritt, men så fort jag sätter den i hot-swap plats 3 så kommer dom härliga BSOD igen, samt i bios står det att hårddisken är 4679,5TB ^^

Så det känns som att hot-swap platserna inte funkar som dom skall, och det är ju trist när man lagt 2500:- på ett chassi som höll i några månader, köpte det 2010-02-08.

Har varit i direkt kontakt med Corsair och dom vill att jag skall göra en RMA till dom, men bara tanken på att skicka ett chassi på 15,8kg till Kalifornien får mig att må lite halv kass, med tanke på att det lär ta gött lång tid innan det kommer ett nytt. Så frågan är om ni på Inet kan ta in det ist, om ni har möjlighet att testa hot-swap platserna efter fel. För ibland tar det bara nån minut innan datorn kraschar och ibland fungerar den felfritt i 1 dygn. Beror helt på =/

Har ansökt om RMA från Corsair redan för enligt deras tekniska support så ville dom få in det för närmare granskning om vad som kan ha gått snett, samt förebygga att detta händer i framtiden.

Med Vänliga Hälningar,
Jon aka IDX

4679,5TB, det var inte dåligt.

Klart att vi ska fixa lådan åt dig. Slå oss gärna en signal till serviceavdelningen på 031-652700 så får vi se om hela lådan måste in eller om det går att lösa så att en reservdel skickas till dig.

Ha nu en skön helg!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem

Kan inte inet göra en funktion så att man kan få en länk till ett screenshot av det man har i varukorgen? Eller att man tillomed kan pasta in något här som visar det och med de aktuella priserna?

EDIT: Detta kanske kan ordnas genom ett sammarbete med swelockers?

Permalänk

Tkr ni ska ta in lite Dell skärmar så som U2410 och U2311H

Permalänk

Inet ! Ni verkar läsa denna tråden. Jag rekommenderar att ni även läser denna
http://www.sweclockers.com/forum/61-stationara-datorer-suppor...

Visa signatur

Windows 10 Pro x64 | inwin A1 Plus White | AMD Ryzen 9 3900X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | Corsair 3600MHz 16GB | Sapphire Radeon RX 5700XT | Samsung SSD M.2. 960 Pro. 1TB | LG 4K OLED55C9PLA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waxinator:

Inet ! Ni verkar läsa denna tråden. Jag rekommenderar att ni även läser denna
http://www.sweclockers.com/forum/61-stationara-datorer-suppor...

nogger har redan skrivit i den här trådet o inet ska höra av sig efter helgen efter en fin lösning ^^

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Tjenare inet.
Har hämtat ut mitt Logitech G110 idag och det funkar perfekt. Otroligt bra för den pengen man fick den för (395:-+avgifter). Man måste bara vänja sig med ett så stort tangentbord och G tangenterna.
Snyggt också att man kan ändra bakgrundsfärg på den, passar extremt bra till min blivande dator som ska ha rött tema.
Som jag nämnt tidigare så kommer alla mina köp göras från er. Otrolig smidig hemsida. Det är också bra att ni inte makulerar ordern och att ni lägger på frakten, även om man har med swec gratisfrakt i kundvagnen. :):up:
EDIT: Syftar då att ordern är under 500kr.

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

Hur/var anger man att man är sweclocker-user och kan då få fri frakt?

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem
Skrivet av valiant:

Hur/var anger man att man är sweclocker-user och kan då få fri frakt?

Allt du behöver göra är att lägga till denna artikel i kundvagnen, så försvinner fraktkostnaden (sålänge priset överstiger 500kr såklart).

https://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vi...

Visa signatur

[Chassi: Lancool PC-K62] - [PSU: Xilence 600W] - [MoBo: Asus P5KPL-C] - [CPU - Q6600 @ 2.40 GHz med stockkylare] - [GPU: Nvidia 8800GT] - [Minne: Apacer 2x2GB av okänd frekvens] - [HDD 1: Seagate 250GB] - [HDD 2: WD 500GB] - [Ljud: X-fi Fatal1ty Champion + Z-5500] - [Fläktkontroller: Zalman ZM-MFC 1 Plus] - [Skärm: Samsung SyncMaster 226BW] - [Tangentbord: Razer Tarantula] - [Mus: Logitech MX518] - [Musmatta: Steelseries av okänd modell] - [Headset: Razer Carcharias] - [OS: Windows 7]

Permalänk
Visa signatur

MSI P67A-GD55 - I7 2600k - NH-U12P SE2 - XFX5870 - Zalman VF3000A - Corsair 4GB - Cooler Master HAF 932 - CM 700W - Windows 7 64bit - 3*Dell U2311H

Permalänk
Medlem

Cooler Master HAF-X

Jag undrar om ni fått några uppgifter om Cooler Master HAF - X chassit, när ni kommer ha den i sortimentet o.s.v

Visa signatur

i7 3770K, 8Gb Corsair Vengeance, Asus Sabertooth Z77, Asus GTX 680 DirectCU II OC, OCZ Agility 3 120Gb,
Corsair Force 60Gb, Samsung F3 Spinpoint 1Tb.