Permalänk
Medlem

Min dator

Välkommen till mitt första galleri.
Datorn kommer nog att bytas ut mot en laptop senare.

Datorn innehåller följande komponenter:

CPU: Intel P4 2,8GHz
Graffe: Intel extreme graphics 2 128MB (integrerat)
RAM: 1GB DDR (2*512MB)
HDD: 40GB WD
DVD RW: (okänt märke)
PSU: Trust 370W Big Fan

Jag har ingen proffskamera så bilderna kanske inte är dom bästa.
Hoppas ni gillar det!

Min dator

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

i5 3570K||ASRock Z77M||Corsair 16GB@1866MHz||Intel 530 SSD||Fractal Design Define Mini

Permalänk
Medlem

Hur gammal är den där datorn egentligen

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk

hur får man upp chassi locket?!! morsan har en likadan och jag har tryckt och dragit och jävlats med dom där knapparna sen tidernas begynnelse!

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

Hah! Har inte sett ett såhär low-end system på flera år xD 1p.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Hur gammal är den där datorn egentligen

Ca. 5 år.

Skrivet av ErsdaHL06:

hur får man upp chassi locket?!! morsan har en likadan och jag har tryckt och dragit och jävlats med dom där knapparna sen tidernas begynnelse!

Det kan va lite svårt men du trycker in dom två knapparna på sidorna och trycker framåt ganska hårt.
Jag ha skruvar bort plasten i fronten och tejpat dit den. Så själva locket använder jag inte eftersom nätagget inte är anpassat för chassit.(chassit följer inte ATX - standard)

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

i5 3570K||ASRock Z77M||Corsair 16GB@1866MHz||Intel 530 SSD||Fractal Design Define Mini

Permalänk

Högtalaren används för hårdvarufelsökning vid POST, fyi.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johan9360:

Högtalaren används för hårdvarufelsökning vid POST, fyi.

Varför skulle den sitta där?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

i5 3570K||ASRock Z77M||Corsair 16GB@1866MHz||Intel 530 SSD||Fractal Design Define Mini

Permalänk
Medlem

Feeeeeeeeeeeet!

Visa signatur

The most ULF of them all.

Permalänk
Medlem

ok......

Permalänk

Exakt en sån där dator har vi i skolan XD Btw, varför inte uppgraderat tidigare?

Permalänk

Skrynklig IDE kabel!

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem

Inte en samm att ha ett Fujitsu siemens chassi i alla fall

Permalänk
Medlem

IDE-kabeln till HDDn har jag bytt ut för den slutade funka. Det var lite problem igår så en till update kommer senare idag.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

i5 3570K||ASRock Z77M||Corsair 16GB@1866MHz||Intel 530 SSD||Fractal Design Define Mini

Permalänk
Skrivet av ajsp:

Varför skulle den sitta där?

Om du förklarar vart den sitter så...
Det ända vi kan gå efter är att den ser ut att sitta på något expansionskort.

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem

klar den cs 1,6?

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

klar den cs 1,6?

Tror inte det.

Skrivet av cyberkyckling:

Om du förklarar vart den sitter så...
Det ända vi kan gå efter är att den ser ut att sitta på något expansionskort.

Den sitter på ett PCI rister-card. Vet inte varför

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

i5 3570K||ASRock Z77M||Corsair 16GB@1866MHz||Intel 530 SSD||Fractal Design Define Mini