Permalänk

Klarar den här av..

Tjoho Sweclockare!:)

Jag och sambon går i köpartankar och tänker byta ut hennes stationära mot en bärbar. Det enda kravet hon har är att datorn pallar med The Sims3 på en ok nivå. Jag hittade en prisvärd Toshiba: Toshiba Satellite L500D-16L 15,6-tums laptop med 512MB grafikminne! - Dator - Laptop - Laptop 15 - 16 tum

Tror ni den pallar att driva Simmarna?
Om inte, så har ni någon att rekomendera för runt 5k?

Tack på förhand!

Visa signatur

"Talking about music is like talking about sex. Can you describe it? Are you supposed to?" - The Boss

Permalänk
Medlem

Borde inte vara något problem. Min business-laptop klarar Sims 3 fint med ett Intel GMA..

Permalänk

Ok tack! Då blir det nog en sådan.

Visa signatur

"Talking about music is like talking about sex. Can you describe it? Are you supposed to?" - The Boss

Permalänk
Permalänk

Tack för svaren!
Var inne nyss på Netonnet i staden jag bor då Toshiban skulle finnas inne. Efter mycket letande av mig och en ur personalen så frågade hon hennes chef. Han lyckades inte heller hitta den men erbjöd mig den här til samma pris, dvs 4900: Acer Aspire AS5738ZG-454G32MNBB Snabb laptop med 1024 MB grafikminne! - Dator - Laptop - Laptop 15 - 16 tum.

Jag tackade och tog emot! Det tycker jag är exempel på en som är serviceminded!

Visa signatur

Permalänk

Bra köp, den har ännu lite bättre prestanda än den jag länkade